Meilläkään ei raskaus jatku. Tänään oli jo vaaleampi viiva olishan se ollutkin liian hyvää ollakseen totta.
Voi smoothie, olen pahoillani! Voimia
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Meilläkään ei raskaus jatku. Tänään oli jo vaaleampi viiva olishan se ollutkin liian hyvää ollakseen totta.
Edit. Joudunkin menemään huomenna työpaikalle, joten testaan sitten keskiviikkona aamulla.
Kävitkö omppu jo siinä aukkarissa ja saitko inssiin irrotuspiikin? Anteeksi oon pihalla kun lumiukko
Miten te Siska ja smoothie jaksatte nyt arjen keskellä? Oletko smoothie vielä testannut?
Siis mun tilanne on sittenkin vielä epäselvä. Vaikka eilen olin varma ja surin asiaa päivän kun rfsu tosiaan oli haaleampi kuin edellisaamun. Kävin sit hakees viel pctä lisää illalla ja testasin vielä illalla sen ja rfsun. Pc oli vahvempi kuin 2,5vrk sit ja rfsu suht samanlainen kuin edellisaamun. Joka tapaukses ei hirveesti vahvistumista ja nyt ois kai 5+. Ja toi rfsu ei oo näyttäny vahvistuvan kolmeen päivään oikeastaan. Äh, en tiedä. Ei varmaan kovin hyvät todennäköisyydet et lapsi tästä tulisi syliin toi huomioiden ja lisäks ruskeaa tuhruvuotoa edellleen, ollut melkein viikon jo ja oireina et nälkä on usein ja palelua. Pieniä vihlasuja myös muniksissa. Eli tosi lieviä. Ois myös hyvä todennäköisyys kohdunulkoiseen näillä spekseillä ja kun mulla vielä riskitekijöinä siihen sektio ja endo.. No mutta tänään päätin olla testaamatta. Varmaan huomenna testaan illasta kun tuntuu iltaisin tulevan parempaa viivaa. Perjantaina tosiaan on se ultra et ehkä sielä selviää mikä tilanne jos nyt ei sit ennen sitä testi oo nega ja/tai kunnon vuoto plus kivut tuu. Tuntuu ikuisuudelta tonne perjantaihin..
On ikävä kärvistellä epätietoisuudessa! Onneksi sentään tällä viikolla pääset ultraan, vaikka monta päivää vielä menee. Jospa on vielä toivoa!
Joo onneksi se ultra oikeasti on jo tosi lähellä. Huomenna mulla on luojan kiitos kiireinen päivä aamusta iltaan niin en ehdi niin vatvoa tätä asiaa. Näin kun on vaan kotona lapsen kanssa niin tää on jollain tasolla _koko ajan_ mielessä. Kai joku toivo on. Se on jännä kyllä että vaikka ois mitä niin silti ihmisen mieli kaivaa sen toivon jostain jos ei ole 100% varmuutta.
Todellakin toivotaan parasta! Mä vuosin tässäkin raskaudessa, yhteensä kolme viikkoa ja alkuun testitkin pysyivät melko tasavahvoina kauan, mutta niin vain nt-ultrassa heilui pieni ihminen
Oi tää herättää hieman taas toivoa! Millon sulla alkoi vuoto ja millasta se oli? Etkö käynyt varhaisultrassa?