Raskaaksi 2019

Tänään illalla alkoi minulla jomotella ja kipristellä alavatsaa. Heti myös toiveet heräsivöt, kuten Tonnilla. Minulla voi tosin olla ilmavaivoja ja tyypillinen luteaalivaiheessa tuleva ummetus... Joten yritän laittaa jäitä hattuun. Huomaatteko, taas minä... En ole mitään oppinut!

Ja arvatkaas sorruinko digiin, kun apteekissa ei ollut muita herkkiä! No nyt ei voi olla selkeempi!! Mä täällä pompin puol kuus aamulla innosta! Itku tuli jo eilen, mut pakko kai se oli tästäkin vielä. Ekasta inssistä! Sydän halkee, innosta ja pelosta.

Clapping HandsClapping HandsClapping HandsClapping Hands

Liitteet

• IMG_20211202_052809_1.jpg
    IMG_20211202_052809_1.jpg
    1.9 MB · Katsottu: 141
Ja arvatkaas sorruinko digiin, kun apteekissa ei ollut muita herkkiä! No nyt ei voi olla selkeempi!! Mä täällä pompin puol kuus aamulla innosta! Itku tuli jo eilen, mut pakko kai se oli tästäkin vielä. Ekasta inssistä! Sydän halkee, innosta ja pelosta.

Ihanaa! Onnea!!!!!

Itellä taisi olla vaan pieru suolen mutkassa. 10mlU niin nega kun olla ja voi... Eli ensimmäistä inssi kohden täälläkin Clapping Hands Light Skin Tone Toivottavasti meilläkin sitten onnistuisi...

Siska, nyt kunnon onnittelut, mahtavaa! Beating Heart

Tonni, suuret pahoittelut negasta! Broken Heart Toivottavasti inssi auttaa teilläkin!

Paljon onnea! Beating HeartBeating Heart

Paljon onnea! Beating HeartBeating Heart

Siis mitä oot raskaana?? Astonished Face Onko luomu vai pas? Onnea Beating Heart anteeks jos oli joku syy salailla täällä tai jos menny multa muuten ohi Alien-

Siis mitä oot raskaana?? Astonished Face Onko luomu vai pas? Onnea Beating Heart anteeks jos oli joku syy salailla täällä tai jos menny multa muuten ohi Alien-

:D sä se huomaat kaiken Beaming Face With Smiling Eyes mut siis oon! Meille tapahtui ihme ja plussasin luomusti tällä viikolla. Ei yritystä mut ei myöskään ehkäisyä. Tässä on ollut sulattelemista ja ihmettelemistä mutta ollaan onnellisia tästä Beating Heart jos nyt jatkuu. Vielä ollaan hyvin varhaisilla viikoilla, todennäköisesti 4+ jotain.

:D sä se huomaat kaiken Beaming Face With Smiling Eyes mut siis oon! Meille tapahtui ihme ja plussasin luomusti tällä viikolla. Ei yritystä mut ei myöskään ehkäisyä. Tässä on ollut sulattelemista ja ihmettelemistä mutta ollaan onnellisia tästä Beating Heart jos nyt jatkuu. Vielä ollaan hyvin varhaisilla viikoilla, todennäköisesti 4+ jotain.

Apua mitä mun silmät näkeekään! Niin paljon onneaBeating HeartBeating Heart

Beating HeartBeating Heart

Eikäää!! Niin paljon onnea plussanneille Beating HeartBeating HeartBeating Heart

Ihanaa Beating Heart mä kans osittain haaveilen luomuplussasta. Tosin en haluis että se tapahtuisi heti vauvan syntymän jälkeenkään Cat With Tears Of Joy mut tuskinpa ihan niin käviskään. Mut tulee jos tulee, jos ei niin pakkasessa on vielä 7 ja surettaisi myös jos ne kaikki menisi roskiin Anguished Face ellei lapsiluku jää jostain syystä yhteen, ja kunhan tämä eka nyt tulisi terveenä ulos Beating Heart

Vau, onnea oikein mielettömän paljonBeating Heart tiedän "monta" tuttavapiiristäkin kenen eka lapsi on ivf ja toinen luomuBeating Heart jannn, oot mahtava, jäljität kaikenBeating HeartCat With Tears Of Joy ja sisko, digi ei jätä ainakaan arvailujen varaan, onnea todella paljonBeating Heart ja tonnille paljon tsemppiä tulevaan, vaikka eikö vielä aikaisilla dpo:illa mennä?

Kiitos onnitteluista Clapping Hands Light Skin Tone Beating Heart tällä hetkellä vaan pieni huoli kun on pari krt tänään tullut vähän vuotoa Anxious Face With Sweat eikä auta muuta kuin odottaa.

Jannn mullakin on "huoli" niistä meidän pakkasalkioista. Jos ei tulla käyttämään kaikkia niin en todella tiedä mitä tehdä niille. Jokin tunnelataus niihin on. Näen että luomuplussa on teille mahdollinen tulevaisuudessa Beating Heart jos tää elokuinen syliin saadaan niin tulee alle 1,5v ikäero mikä kyllä jännittää myös.

Nipanderi onhan noita just aika paljon et hoitojen jälkeen tuleekin luomuna. On se kyl jännää tää lisääntyminen, et miksi noin tapahtuukin yhtäkkiä. Kuut, planeetat ja hiekanjyvät oikeassa asennossa toisiinsa nähden viimein? Mulla on vielä imetyskin käynnissä, toki ei enää montaa krt päivässä.

Satuin vaan jostain syystä katsomaan elokuisten plussatestejä Cat With Tears Of Joy ja siellä smoothie muina miehinä (naisina) pistelee testejä Cat With Tears Of Joy mietin eka et hetkinen mitä ketjua luen ja mitähäh Cat With Tears Of Joy mut ihana ylläri Beating Heart

Mietin kans tota ikäeroa, tavallaan haluisin reilusti yli 2v ikäeroa (mikäli sais valita), mut sit taas en ehkä haluis siinä välissä mennä töihin ollenkaan tai sit tosi vähäksi aikaa, jolloin ikäeroa tulisi max 2-2,5v.. mut eipä tarvii nyt sitä miettiä :)

Kiitos onnitteluista Clapping Hands Light Skin Tone Beating Heart tällä hetkellä vaan pieni huoli kun on pari krt tänään tullut vähän vuotoa Anxious Face With Sweat eikä auta muuta kuin odottaa.

Jannn mullakin on "huoli" niistä meidän pakkasalkioista. Jos ei tulla käyttämään kaikkia niin en todella tiedä mitä tehdä niille. Jokin tunnelataus niihin on. Näen että luomuplussa on teille mahdollinen tulevaisuudessa Beating Heart jos tää elokuinen syliin saadaan niin tulee alle 1,5v ikäero mikä kyllä jännittää myös.

Nipanderi onhan noita just aika paljon et hoitojen jälkeen tuleekin luomuna. On se kyl jännää tää lisääntyminen, et miksi noin tapahtuukin yhtäkkiä. Kuut, planeetat ja hiekanjyvät oikeassa asennossa toisiinsa nähden viimein? Mulla on vielä imetyskin käynnissä, toki ei enää montaa krt päivässä.

Onhan se kiireistä aikaa kun kaksi ihan pientä, mitä kaverien muksuja on tullut seurattua, mutta toisaalta sitten kun vähän kasvavat, niin voivat olla hyviäkin leikkikavereita(ja riitakavereita) keskenäänBeating Heart toivottavasti vuoto olisi harmitontaBeating Heart

Joo tosiaan toiv vuoto harmitonta. Oliko koskaan viime raskaudessa vuotoja?

Ainiin plus ku oon jo niin vanha niin ei tekis mieli kauheen kauaa odotella tokan lapsen yritystä Cold Face

Takaisin