Ihanaa jannn! Beating Heart Beating Heart Beating Heart mitkä viikot menossa?
Kiitos, 17+1 :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ihanaa jannn! Beating Heart Beating Heart Beating Heart mitkä viikot menossa?
Piti vielä kysymäni, että kävitkö jossain ylimääräisessä ultrassa?
Joo olin yksityisellä kätilöllä, Perhe-Artessa :)
Vahva tyttöveikkaus ja kaikki hyvin Beating Heart
Paljon onnea Jannn!Beating Heart
Peukut pystyssä kaikkien piinailijoiden puolesta. :)
Meidän pieni prinsessa täyttää tiistaina 4kk. Mahalleen kääntyminen on viittä vaille ja kiinteät sais alottaa. Otti yhdessä yössä jonkun kasvuspurtin, suurin osa sukista jäi pieneks ja 62 bodyt on nafteja. Mihin tämä aika menee.Anxious Face With Sweat
Mun pitäisi varmaan löytää joku uusi luottotesti, kun pc:tkin taitaa nykyään antaa noita tosi näkyviä viivanpaikkoja. Tai sit testissä haamujen esiäti. Tänään dpo 11. Sama juttu eilen. Tosin melkein sanosin tän päiväistä vahvemmaksi, mutta taitaa mennä enempi toiveajattelun puolelle Cat With Wry Smile piinailu jatkukoon Clown Face
En ottanut tuoreista kuvaa kun kiire lähdöt aamu viideltä. Pitääpä kattoa kotona miltä toi tänpäiväinen näyttäis, saisko mun puhelimen tarkentaan siihen testiin :)
Rehellisesti sanottuna en ole siis hurjan optimistinen, kun oon just se joka aina viivalasit päässä näkee jotain Cat With Tears Of Joy tosin joitain oireita olis kyllä, vaikkakin pienempänä tänään kuin dpo 6- dpo 9, eilinenkin oli tosi on off niiden kanssa.