Raskaaksi 2019

Liitteet

• IMG_20211127_172737__01.jpg
    IMG_20211127_172737__01.jpg
    1.7 MB · Katsottu: 136
Samat sanat Jukkapalmun kanssa ja toki tuli laitettua paljon viestiä muutenkinCat With Tears Of Joy kaikki raajat pystyssä, että nämä lupaavan kuuloiset oireet toisivat kaivattuja plussiaBeating Heart

Ja miten ihanaa Jannn, paljon onnea pienestä rinsessastaBeating HeartBeating HeartBeating Heart Meidän pieni prinsessa täyttä kohta 4, hän on päättänyt vakaasti ryhtyä isona Elsaksi ja kuningattareksiCat With Tears Of Joy välillä näiden kolme neljä vuotiaiden kanssa on kyllä sellainen olo, kun kotona yrittäisi joku diktaattori ottaa vallanCat With Tears Of Joy pikkuveli sai neuvolasta lukupaketin mitä isosisko on hartaudella tahtonut lukea. Siinä on satu Emmusta kenellä ei ole koskaan suihkupäivää. Siis kuka kirjoittaa tällaisen lastenkirjan josta voi yrittää ottaa tällaisia pähkähulluja vaikutteitaCat With Tears Of Joy

Onnea Jannn Beating Heart

Omaa napaa: Yllätin näköjään itseni enkä ole vieläkään sortunut testaan vaikka kotona ois testejäkin :) dpo 9, pientä jomottelua oli vielä eilenkin, mutta tissikipuilu loppui.. joten katotaan nyt sitten. Katotaan testaanko huomenna vai ootanko sinne dpo 12 - se olis multa jo ihan tosi hyvä suoritus, johon en oo varmaan pystynyt ikuisuuksiin Beaming Face With Smiling Eyes

Paljon onnea Jannn!Beating Heart

Peukut pystyssä kaikkien piinailijoiden puolesta. :)

Meidän pieni prinsessa täyttää tiistaina 4kk. Mahalleen kääntyminen on viittä vaille ja kiinteät sais alottaa. Otti yhdessä yössä jonkun kasvuspurtin, suurin osa sukista jäi pieneks ja 62 bodyt on nafteja. Mihin tämä aika menee.Anxious Face With Sweat

Paljon onnea Jannn!Beating Heart

Peukut pystyssä kaikkien piinailijoiden puolesta. :)

Meidän pieni prinsessa täyttää tiistaina 4kk. Mahalleen kääntyminen on viittä vaille ja kiinteät sais alottaa. Otti yhdessä yössä jonkun kasvuspurtin, suurin osa sukista jäi pieneks ja 62 bodyt on nafteja. Mihin tämä aika menee.Anxious Face With Sweat

Taas pitäisi olla se samaa mieltä nappiAnxious Face With Sweat-

Mun pitäisi varmaan löytää joku uusi luottotesti, kun pc:tkin taitaa nykyään antaa noita tosi näkyviä viivanpaikkoja. Tai sit testissä haamujen esiäti. Tänään dpo 11. Sama juttu eilen. Tosin melkein sanosin tän päiväistä vahvemmaksi, mutta taitaa mennä enempi toiveajattelun puolelle Cat With Wry Smile piinailu jatkukoon Clown Face

Mun pitäisi varmaan löytää joku uusi luottotesti, kun pc:tkin taitaa nykyään antaa noita tosi näkyviä viivanpaikkoja. Tai sit testissä haamujen esiäti. Tänään dpo 11. Sama juttu eilen. Tosin melkein sanosin tän päiväistä vahvemmaksi, mutta taitaa mennä enempi toiveajattelun puolelle Cat With Wry Smile piinailu jatkukoon Clown Face

Oo! siska kuvia?? Clapping Hands Light Skin Tone

En ottanut tuoreista kuvaa kun kiire lähdöt aamu viideltä. Pitääpä kattoa kotona miltä toi tänpäiväinen näyttäis, saisko mun puhelimen tarkentaan siihen testiin :)

Rehellisesti sanottuna en ole siis hurjan optimistinen, kun oon just se joka aina viivalasit päässä näkee jotain Cat With Tears Of Joy tosin joitain oireita olis kyllä, vaikkakin pienempänä tänään kuin dpo 6- dpo 9, eilinenkin oli tosi on off niiden kanssa.

En ottanut tuoreista kuvaa kun kiire lähdöt aamu viideltä. Pitääpä kattoa kotona miltä toi tänpäiväinen näyttäis, saisko mun puhelimen tarkentaan siihen testiin :)

Rehellisesti sanottuna en ole siis hurjan optimistinen, kun oon just se joka aina viivalasit päässä näkee jotain Cat With Tears Of Joy tosin joitain oireita olis kyllä, vaikkakin pienempänä tänään kuin dpo 6- dpo 9, eilinenkin oli tosi on off niiden kanssa.

Jos ollut kiinnittymistä tollon dpo 6-9, mulla oli jusy kiinnittymisen aikoihin jotain ja sit melkeen oireetonta rv 6 asti

Minä olen testannut sillä pahamaineisella rfsu :n herkimmällä, enkä koskaan ole saanut yhtään turhaa viivaa tai viivanpaikkaa. Täysin tyhjiä valkoisia tai selkeän viivan vain. Siksi tahdon uskoa, että Siska nyt on tärpännyt! Olispa!

Siis mun puhelimessa on kolmoiskamera ja ammattilais modet ja kaikki, mut raskaustestistä se ottaa naurettavan epätarkkoja kuvia - nään siis kuivassa testissä siis semmosen haamulaisen (huom siis tää on seissyt melkein 12h roskiksessa), että mä en käsitä miten en saa sitä näkyyn kuvassa. En tosin tiiä onko siinä varsinaisesti vieläkään väriä. No kattellaan ja piinaillaan. Ja toivotaan Beaming Face With Smiling Eyes

Liitteet

• IMG_20211130_164844.jpg
    IMG_20211130_164844.jpg
    1 MB · Katsottu: 148
Takaisin