Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Siis mun puhelimessa on kolmoiskamera ja ammattilais modet ja kaikki, mut raskaustestistä se ottaa naurettavan epätarkkoja kuvia - nään siis kuivassa testissä siis semmosen haamulaisen (huom siis tää on seissyt melkein 12h roskiksessa), että mä en käsitä miten en saa sitä näkyyn kuvassa. En tosin tiiä onko siinä varsinaisesti vieläkään väriä. No kattellaan ja piinaillaan. Ja toivotaan Beaming Face With Smiling Eyes
Näen haamun! Mulla on myös hyvät viivalasit mutta optimistista indeed! Kai testaat huomenna taas? Beaming Face With Smiling Eyes
Yleensä en kannata roskisviivojen tutkintaa, mutta kun se viiva oli siinä jo testiajalla, niin hyvä juttu!
Annan joo ihan omankin ammatin puolesta itselleni noottia roskishaamun kattelusta ja kuvaamisesta, mutta tosiaan, se oli siinä kyllä jo testiajalla Cat With Tears Of Joy
Ihanaa että mä en oo ainut viivalasit päässä Beating HeartBeaming Face With Smiling Eyes
Tänään kilahti myös viesti, että tilkan henkilöstötilanteen vuoksi inssiin ei tulla pääsemään seuraavassa kierrossa, joten nyt mä vaan entistä enempi toivon sitä plussaa.. Ei sillä, olishan se voinut osua viikonloppuun muutenkin. Sitä mä vaan jäin pohtiin, et saanko vetää kuitenkin letro kierron vaikkei oliskaan inssiä luvassa, ilman että vaikuttaa jatkohoin.. en oo foorumia nyt kattellut, että onks ihmisillä ivf:tkin ns jäissä Alien- (hienoa kun tää hymiöiden uudistus jäi vissiin sitten kesken, ja näillä mennään)
Sori, edelleen tää hyvä kuvanlaatu! Nyt on tuore testikin. Mutta tosiaam, selkeämpi on! Ja mun mieskin näkee sen, vaikka sillä on aika paha likinäkö sen viiva laseissa Beaming Face With Smiling EyesBeaming Face With Smiling Eyes joten lasketaan plussaksi? Saako jo innostua Clapping Hands Light Skin ToneClapping Hands Light Skin ToneClapping Hands Light Skin Tone
Sori, edelleen tää hyvä kuvanlaatu! Nyt on tuore testikin. Mutta tosiaam, selkeämpi on! Ja mun mieskin näkee sen, vaikka sillä on aika paha likinäkö sen viiva laseissa Beaming Face With Smiling EyesBeaming Face With Smiling Eyes joten lasketaan plussaksi? Saako jo innostua Clapping Hands Light Skin ToneClapping Hands Light Skin ToneClapping Hands Light Skin Tone