Joo kyllä se vaan tuntuu tosi utopistiselta, että pystyis siitä raskaudesta vapaasti nauttimaan. Että semmosta huoletonta raskausaikaa itselle tuskin ainakaan ikinä tulee.
Oikeestaan siel synnytyksessäkin, kun vauva oli just ponnistettu pihalle kysyin ekana, et onko se edes elossa... Beaming Face With Smiling EyesAnguished Face-
Näin jälkikäteen naurattaa jo, mut sillon kun siinäkin kesti niin kauan, niin kerkes paniikki jo iskea onko pojalla kaikki hyvin. Ja noh, tää vauva-aika ihan oma lukunsa, ei ne pelot taida kokonaan hävitä, muuttaa vaan muotoaan Beaming Face With Smiling Eyes
Muoks. Asiasta kukkaruukkuun! Mulla oli muuten koko raskausajan tulehdusarvot koholla, ei paljoa mut tais olla joku 17 pintaan ja tää autoimmuuni-urtikaria oli ihan kauheen vaikee, selvisi syy sillekin, et miksi se paheni raskausaikana, reagoi kai just noihin tulehdusarvoihin, niin et keho luuli et pitää puolustautua joltain, nimittäin nyt oon ollut tosi hyvävointinen tän rokon suhteen, lääkettäkin menee vaan kaksinkertasesti eli mun tapauksessa vähän :) imetys kyllä siinä mielessä sopi mulle paremmin, mut estrogeenit on ilmeisesti tosi matalalla, kun vaihdevuosi oiretta pukkaa, mutta mieliala onneksi tosi hyvä! Oliko tääl kellään jo synnyttäneellä kuin nopeesti alkanut kierto? Ite täysimetin 5kk ja nyt osittain kiinteiden rinnalla, poika täyttää viikon päästä 6kk ja ei niin kun mitään merkkiäkään kierrosta. Vanhat ovulaatiotikutkin testasin, mutta ihan tyhjiä kaikki Beaming Face With Smiling Eyes
Mulla alkoi esikoisesta joskus 8kk kohdalla kierto. Nyt mulle laitettiin pari viikkoa sitten kierukkaa, niin se on alkanut aiheuttaa nyt tiputtelua. Kierto tuskin olis käynnistynyt vielä pitkään aikaan, niin vaihdevuotisen oloiset fiilikset ja näkymät oli jälkitarkastuksessa.