Raskaaksi 2019

Sofia: Onnea ihanista ultrakuulumisista! Blue Heart

Ompa metkaa, että täällä näin moni samaan aikaan raskaana, tsemppiä raskauksiin kaikille Beating HeartBaby
Eikös Jukkis sulla ala oleen jo ihan kivasti viikkoja? Baby Medium Light Skin Tone-

Ja mukava kuulla, miten vielä vuoroa odottavilla menee, elelen hengessä mukana :) :Heartred

Kannatti muuten tulla valittamaan teille meidän vauvan uniongelmista - pari päivää viimeisen viestin jälkeen poika alkoi nukkua 6-7h putkeen öisin ja vihdoin niitä 2h päikkäreitä Beaming Face With Smiling Eyes Tätä on kyllä niin odotettu.
Mutta pikkasen haastetta on arjessa edelleen, vaikka pääasiassa meillä menee suht kivasti, mut poika tällä hetkellä allerginen päärynälle, omenalle, maissille, kookoksella, kananmunalle, maidolle ja persikalle Beaming Face With Smiling Eyes
Epäselvänä soija ja kesäkurpitsa.
Että kaupan soseista ei mene mitään muuta kun luumu ja mango, kaiken teen siis itse jumbosatseina pakkaseen :'D
Onneksi aina on se vaihtoehto, että jos alkaa vaikeaksi menemään näiden ruokien suhteen, niin päästään meidän neuvolalääkärin lähetteellä lastentaudeille suunnittelemaan uutta ruokaympyrää, mutta ei koettu vielä tarpeelliseksi lääkärin kanssa, kun hyvin on nyt hallinassa homma ja poika kasvaa hienosti sekä on pääosin tyytyväinen Call Me Hand Light Skin Tone
Lisäksi se atopia olikin allergiaoire, joka hävisi kun jätettiin omena pojan että mun ruokavaliosta.

Hurjaa kuitenkin, että pikkuherra on jo pian 6kk, aika menee ihan siivillä Baby Medium Light Skin Tone

Mutta näin jälkeenpäin, olihan meillä tosi stressaava alku, ellen jopa sanoisi aika traumaattinen kaikkineen itkuineen ja kun poika oli tositosi kipeä niiden allergioiden takia.
Tälleen jälkikäteen sanottuna, en olisi kyllä voinut tehdä mitään muuta toisin kuin luottaa itseeni enemmän äitinä.

En nyt enää tiedä mikä tän mun viestin juju oli, pää lyö tyhjää kun en malta taaskaan aikanaan nukkua Beaming Face With Smiling EyesBeaming Face With Smiling EyesBeaming Face With Smiling Eyes
Ehkä, että täällä kaikki suht koht ok ja tsempit muille, jään linjoille kuulemaan muiden tilanteista lisää. :Heartred Tähän loppuun joku iloinen hymiö mitä valikossa ei ole Beaming Face With Smiling Eyes

Zarar, ihana kuulla että unet on alkanut sujumaan siellä paremminBeating HeartBeating Heart mukava kuulla aina teidän kuulumisia! Mulla vaihtui eilen 26.viikko, miten tää aika menee näin nopeasti. Baby Medium Light Skin Tone-

Jann, oliko sulla eilen se ultra? Malttamattomana ootan ultra kuulumisiaBeaming Face With Smiling Eyes

Kovasti tsemppejä toivottelen ja pidän peukkuja pystyssä, olen kyllä varma että lopulta täältä kaikki siirtyy plussanneisiin!

Zarar, ihana kuulla että unet on alkanut sujumaan siellä paremminBeating HeartBeating Heart mukava kuulla aina teidän kuulumisia! Mulla vaihtui eilen 26.viikko, miten tää aika menee näin nopeasti. Baby Medium Light Skin Tone-

Jann, oliko sulla eilen se ultra? Malttamattomana ootan ultra kuulumisiaBeaming Face With Smiling Eyes

Kovasti tsemppejä toivottelen ja pidän peukkuja pystyssä, olen kyllä varma että lopulta täältä kaikki siirtyy plussanneisiin!

Ei kun viikon päästä lauantaina Beaming Face With Smiling Eyes vitsi että pelottaa ensi perjantain krokote Anxious Face With Sweat-
Ootpas jo ihanan pitkällä Beating Heart mulla 16+2 ja haluaisin jo tuntea liikkeitä ja päästä "turvallisille viikoille" Anguished Face

Ei kun viikon päästä lauantaina Beaming Face With Smiling Eyes vitsi että pelottaa ensi perjantain krokote Anxious Face With Sweat-
Ootpas jo ihanan pitkällä Beating Heart mulla 16+2 ja haluaisin jo tuntea liikkeitä ja päästä "turvallisille viikoille" Anguished Face

Niinhän se olikin! Mua ahdisti kans se rokote, mut sit henkisesti helpotti kun tein jonkun päätöksen ja otin sen sitten. Toinen piikki ois parin vkon päästäConfounded Face

Ja muistan kans et ahdisti ennen rakenneultraa, kun ei tuntenut liikkeitä. Mut nopeasti se aika menee ja päivä kerrallaanBeating Heart pian toinen monottaa sua jo kunnolla Beaming Face With Smiling Eyes

Niinhän se olikin! Mua ahdisti kans se rokote, mut sit henkisesti helpotti kun tein jonkun päätöksen ja otin sen sitten. Toinen piikki ois parin vkon päästäConfounded Face

Ja muistan kans et ahdisti ennen rakenneultraa, kun ei tuntenut liikkeitä. Mut nopeasti se aika menee ja päivä kerrallaanBeating Heart pian toinen monottaa sua jo kunnolla Beaming Face With Smiling Eyes

Eli sulla istukka edessä? Mulla kai on. Mikä rv oli kun ekan rokotteen otit? Onneksi on doppleri ja sillä kuulen helposti sykkeet ja kuulen liikkeitä/potkuja :)

Eli sulla istukka edessä? Mulla kai on. Mikä rv oli kun ekan rokotteen otit? Onneksi on doppleri ja sillä kuulen helposti sykkeet ja kuulen liikkeitä/potkuja :)

Joo mulla on edessä. Tunsin ehkä rv17 jotain ekan kerran pienen "muljahduksen" mutta kunnolla liikkeitä siinä rv 22 aikoihin. Se istukka edessä vaimentaa kyllä aika paljon, rakenneultrassa näkyi miten pieni monotti menemään mutta en tuntenut juuri mitään! 20+3 otin sen ekan rokotteen, jahkailin sen kanssa aika pitkäänCat With Tears Of Joy doppleri on kyllä niin hyvä, tulee vieläkin välillä kuunneltua mutta varsinkin ihan alussa ja ennen puoltaväliä oli kovassa käytössä

Voi ihanaa kun ootte jo niin pitkällä raskauksissaBeating Heart ja valtavasti tsemppiä vielä teille, jotka hoitotaipaleelle olette lähdössä tai vielä yrittämässä, toivottavasti pian ihan jokainen saisi hartaimman toiveen toteen.

Kiva kuulla Zarar että teillä alkaa elämä helpottaa vaikean alun jälkeenBeating Heart Täällä täytetään ensi viikolla 3kk, en tajua miten aika kuluu näin äkkiäAstonished Face Kohta mulla ei oo enää vauvaaBaby Medium Skin ToneAnxious Face With Sweat mutta toisaalta ihanat (ja kamalatCat With Tears Of Joy) ajat on edessä vauvavuoden jälkeenkin. Voi näitä kaikkia tauteja, jännittää tuo rs-epidemia ja sit tietty toi korona, joka siirtyy kokoajan näihin nuorempiin, kun aikuisväestö alkaa olla isolta osalta rokotettuaAnguished Face-Clown Face

Ihana kuulla teidän ultrakuulumisia ja ihanaa sofia että tuplaraskaus on sujunut ja onnea poikalupauksistaBeating Heart

Vaimentaa tosi paljon! Mulla oli istukka kans edessä ja tunsin ekan varman liikkeen kans joskus ennen viikkoa 20 ja sen jälkeen sit jo selvästi. Eli täysin normaalia, vaik itteäni pelotti aina onko siel mitään elämää, kun ei tuntunut mitään ja edessä oleva istukka ihan alussa vaikeutti myös sydänäänien löytymistä.

Vaimentaa tosi paljon! Mulla oli istukka kans edessä ja tunsin ekan varman liikkeen kans joskus ennen viikkoa 20 ja sen jälkeen sit jo selvästi. Eli täysin normaalia, vaik itteäni pelotti aina onko siel mitään elämää, kun ei tuntunut mitään ja edessä oleva istukka ihan alussa vaikeutti myös sydänäänien löytymistä.

Mä kyllä löydän sykkeet tyyliin sekunnissa Astonished Face

Mä kyllä löydän sykkeet tyyliin sekunnissa Astonished Face

No mut sehän on tosi hyvä juttu et kuuluu :)
Mulla ei tosiaan kuulunut doplerilla ennen rv 12, neuvolassakin piti useamman terkan testailla et löytyi, ultrassa sit tietty jo rv 9 lähtien hyvin pamppaili, mut toi jätti sellai pelon, et en ikinä uskaltanut sit dopleria hommata, kun aattelin et jos en saa kuuluun, niin paniikki iskee. Mulla oli viel aluks niin lähellä kohdunsuuta istukka, et jos ei ois siirtynyt niin olisin joutunut uusintaseurantaan uä:llä useammin, mut siirtyi sit itsekseen siitä hienosti ja ne potkutkin sit tuntui jo joulun aikaan kivasti kun viikkoja alkoi oleen jo enempi kasassa. Call Me Hand Light Skin ToneBaby

No mut sehän on tosi hyvä juttu et kuuluu :)
Mulla ei tosiaan kuulunut doplerilla ennen rv 12, neuvolassakin piti useamman terkan testailla et löytyi, ultrassa sit tietty jo rv 9 lähtien hyvin pamppaili, mut toi jätti sellai pelon, et en ikinä uskaltanut sit dopleria hommata, kun aattelin et jos en saa kuuluun, niin paniikki iskee. Mulla oli viel aluks niin lähellä kohdunsuuta istukka, et jos ei ois siirtynyt niin olisin joutunut uusintaseurantaan uä:llä useammin, mut siirtyi sit itsekseen siitä hienosti ja ne potkutkin sit tuntui jo joulun aikaan kivasti kun viikkoja alkoi oleen jo enempi kasassa. Call Me Hand Light Skin ToneBaby

Mä kuulin kai ekan kerran 9+4 tmv.. ei alussa tainnut niin helppo aina olla mutta nyt välillä kun vaan laitan dopplerin päälle niin sattuu olemaan oikeassa kohdassa :p välillä äänet kuuluu tosi kovaa, ihan kuin vauva olisi ihan siinä pinnassa Beaming Face With Smiling Eyes mutta onhan istukka vissiin isompi tai painavampi kuin vauva niin jospa se vielä jonkun aikaa blokkaa liikkeet..onneksi lauantaina ultra Beating Heart

Mä kuulin kai ekan kerran 9+4 tmv.. ei alussa tainnut niin helppo aina olla mutta nyt välillä kun vaan laitan dopplerin päälle niin sattuu olemaan oikeassa kohdassa :p välillä äänet kuuluu tosi kovaa, ihan kuin vauva olisi ihan siinä pinnassa Beaming Face With Smiling Eyes mutta onhan istukka vissiin isompi tai painavampi kuin vauva niin jospa se vielä jonkun aikaa blokkaa liikkeet..onneksi lauantaina ultra Beating Heart

Mä kokeilin 10+3 ja en kuullut. Virhe oli kokeillakaan, kun nt-ultra on vasta 12+6 ja nyt siis 10+5... Muistelen tosin, että viimeksi kuulin 10+5 tms. Mut ehkä en nyt heti edes yritä uudelleen. On tää niin pelon sävyttämää aikaa. Kkm raskaudessa kkm todettiin just 10+5 ni lohduttaudun nyt sillä, että vuotoa tai kipuja ei oo ollut sen jälkeen, kun ultrassa näkyi kaikki hyvin.

Mä kokeilin 10+3 ja en kuullut. Virhe oli kokeillakaan, kun nt-ultra on vasta 12+6 ja nyt siis 10+5... Muistelen tosin, että viimeksi kuulin 10+5 tms. Mut ehkä en nyt heti edes yritä uudelleen. On tää niin pelon sävyttämää aikaa. Kkm raskaudessa kkm todettiin just 10+5 ni lohduttaudun nyt sillä, että vuotoa tai kipuja ei oo ollut sen jälkeen, kun ultrassa näkyi kaikki hyvin.

Toi on niin raastavaa, noi pelot meinaan. :(
Mulla oli ihan rehellisesti sanottuna siihen asti niitä, kunnes vauva oli sylissä. Ja kyllä se on tosi kuluttavaa. Tsemppiä, mä haluun uskoa, että siellä kaikki hyvin Beating Heart

Joo en mäkään usko ennenku vauva terveenä sylissä..tänäänkin sanoin yhdelle että jos kaikki menee hyvin, niin keväällä äitiyslomalle..

Toi on niin raastavaa, noi pelot meinaan. :sad001
Mulla oli ihan rehellisesti sanottuna siihen asti niitä, kunnes vauva oli sylissä. Ja kyllä se on tosi kuluttavaa. Tsemppiä, mä haluun uskoa, että siellä kaikki hyvin Beating Heart

Kiitos ❤️ Niin oli mullakin, ihan loppuun asti
Sen jälkeen kun liikkeet tuntui, pystyin välillä nauttimaankin, mut sit ne pelot taas vyöryi..

Joo en mäkään usko ennenku vauva terveenä sylissä..tänäänkin sanoin yhdelle että jos kaikki menee hyvin, niin keväällä äitiyslomalle..

Tsemppiä ❤️ Tiukkaan on pelot iskostettu meihin, toivottavasti tällä kertaa turhaan!

Täällä kans hirveet pelot.. Kuvittelin, että rakenneultran jälkeen olisin uskaltanut esim hankintoja tehdä mutta ei se ihan niin mennyt. Nyt kun liikkeitä tuntuu niin on vähän helpottanut, paitsi jos hetkeen ei tunnu mitään. Alien Monster

Joo kyllä se vaan tuntuu tosi utopistiselta, että pystyis siitä raskaudesta vapaasti nauttimaan. Että semmosta huoletonta raskausaikaa itselle tuskin ainakaan ikinä tulee.
Oikeestaan siel synnytyksessäkin, kun vauva oli just ponnistettu pihalle kysyin ekana, et onko se edes elossa... Beaming Face With Smiling EyesAnguished Face-
Näin jälkikäteen naurattaa jo, mut sillon kun siinäkin kesti niin kauan, niin kerkes paniikki jo iskea onko pojalla kaikki hyvin. Ja noh, tää vauva-aika ihan oma lukunsa, ei ne pelot taida kokonaan hävitä, muuttaa vaan muotoaan Beaming Face With Smiling Eyes

Muoks. Asiasta kukkaruukkuun! Mulla oli muuten koko raskausajan tulehdusarvot koholla, ei paljoa mut tais olla joku 17 pintaan ja tää autoimmuuni-urtikaria oli ihan kauheen vaikee, selvisi syy sillekin, et miksi se paheni raskausaikana, reagoi kai just noihin tulehdusarvoihin, niin et keho luuli et pitää puolustautua joltain, nimittäin nyt oon ollut tosi hyvävointinen tän rokon suhteen, lääkettäkin menee vaan kaksinkertasesti eli mun tapauksessa vähän :) imetys kyllä siinä mielessä sopi mulle paremmin, mut estrogeenit on ilmeisesti tosi matalalla, kun vaihdevuosi oiretta pukkaa, mutta mieliala onneksi tosi hyvä! Oliko tääl kellään jo synnyttäneellä kuin nopeesti alkanut kierto? Ite täysimetin 5kk ja nyt osittain kiinteiden rinnalla, poika täyttää viikon päästä 6kk ja ei niin kun mitään merkkiäkään kierrosta. Vanhat ovulaatiotikutkin testasin, mutta ihan tyhjiä kaikki Beaming Face With Smiling Eyes

Muokattu viimeksi:
Joo kyllä se vaan tuntuu tosi utopistiselta, että pystyis siitä raskaudesta vapaasti nauttimaan. Että semmosta huoletonta raskausaikaa itselle tuskin ainakaan ikinä tulee.
Oikeestaan siel synnytyksessäkin, kun vauva oli just ponnistettu pihalle kysyin ekana, et onko se edes elossa... Beaming Face With Smiling EyesAnguished Face-
Näin jälkikäteen naurattaa jo, mut sillon kun siinäkin kesti niin kauan, niin kerkes paniikki jo iskea onko pojalla kaikki hyvin. Ja noh, tää vauva-aika ihan oma lukunsa, ei ne pelot taida kokonaan hävitä, muuttaa vaan muotoaan Beaming Face With Smiling Eyes

Muoks. Asiasta kukkaruukkuun! Mulla oli muuten koko raskausajan tulehdusarvot koholla, ei paljoa mut tais olla joku 17 pintaan ja tää autoimmuuni-urtikaria oli ihan kauheen vaikee, selvisi syy sillekin, et miksi se paheni raskausaikana, reagoi kai just noihin tulehdusarvoihin, niin et keho luuli et pitää puolustautua joltain, nimittäin nyt oon ollut tosi hyvävointinen tän rokon suhteen, lääkettäkin menee vaan kaksinkertasesti eli mun tapauksessa vähän :) imetys kyllä siinä mielessä sopi mulle paremmin, mut estrogeenit on ilmeisesti tosi matalalla, kun vaihdevuosi oiretta pukkaa, mutta mieliala onneksi tosi hyvä! Oliko tääl kellään jo synnyttäneellä kuin nopeesti alkanut kierto? Ite täysimetin 5kk ja nyt osittain kiinteiden rinnalla, poika täyttää viikon päästä 6kk ja ei niin kun mitään merkkiäkään kierrosta. Vanhat ovulaatiotikutkin testasin, mutta ihan tyhjiä kaikki Beaming Face With Smiling Eyes

Mulla alkoi vauvan ollessa 5,5 kk vanha ja silloin edelleen täysimetin. Oisin voinut olla pidempäänkin ilman Alien Monster 2-3 ekaa kiertoa vuoto oli TODELLA runsasta, ei halunnut kotoa poistua ja tuli kaikesta läpi Anxious Face With Sweat Neljännestä kierrosta sitten yllätyksenä raskauduin.

Kaivoin Clearblue dual tikut esiin ensimmäistä kertaa sitten yrityksen alun Beaming Face With Smiling Eyes Päätin kokeilla, josko nyt saisi estrogeenin nousun mitattua kun maaliskuusta lähtien noita prolaktiinilääkkeitä napsinut. Ukolle selitin ihan into piukassa miten homman PITÄISI toimia, jos ovis laskennallisesti keskiviikkona, kp14, niinkun se nyt muka on lääkkeiden jälkeen useimmiten ollut.

Sehän meni just niinku selitin, mies kysyi, että oonko pitkäänkin alaan perehtynyt Cat With Tears Of Joy Lauantai tyhjä ympyrä, sunnuntai vilkkuhymiö, maanantai vilkkuhymiö ja tänään pysyvä hymynaama Beaming Face With Smiling Eyes Seksit on nyt perjantai, sunnuntai ja tarkoitus vielä tänään ja huomenna jos jotain saa irti Collision Vitsi olin ilonen kun näin ekaa kertaa ne vilkkuvat pärstät siinä testissä Clapping Hands Light Skin Tone

Takaisin