Noniin. Nyt on aukkari ja hoidonsuunnittelu tehty. Aukkari oli täysin ja totaalisen tuntumaton Astonished Face- Onkohan mun paikkoja jo sörkitty kaiken maailman kolposkopioissa niin paljon, että mikään ei enää tunnu missään Beaming Face With Smiling Eyes Olin netistä lukenut kauhustooreja ja lääkärikin varoitteli, että jos alkaa paljon sattua niin pidetään taukoa. Asenteella "tää hoidetaan nyt" pöydälle ja homma käyntiin! Tuubat oli täysin auki, hyvä kun ehti ultrasauva pysyä perässä kun kuplat jo lenteli molemmista. Kohtu oli täydellinen, muodoltaan ja kaiultaan. Vasemmassa munasarjassa kysta, tai lääkärin mukaan saattoi olla myös joku viime kierron keltarauhasjämä, joka omaan silmään näytti kyllä isolta... Oikea munasarja 13 rakkulaa, vasen taas vaan 8. Otettiin jotain opetuskuvaakin, kun kerran olin täysin kivuton ja vapaasti sai lääkäri rellestää sauvansa kanssa Cat With Tears Of Joy Hyvä olla hyödyksi.
Miehen kromosomilabrat oli myös tulleet ja ne oli normaalit. Nyt siis kökitään lootassa "Selittämätön lapsettomuus." Syitähän meillä oli monia, mutta lääkärinkin sanoin, kaikki on nyt hoidettu. Prolaktiinit, kilpparit jne. Siemennesteanalyysin toinen näyte keikkui siinä normaalin hilkuilla ja nyt kun tuubat auki, niin sovittiin, että tammikuussa päästään sitten insseilemään! Lääkäri tosin oli sitä mieltä, että olisi vielä voinut seurantalinjallakin jatkaa, koska hänen mielestään ovulaatiota tuskin on tapahtunut ollenkaan prolaktiinin ollessa koholla... Eli tästä meidän yritystaipaleesta ainakin 10kk on ollut ihan kukkua ja turhaa edes yrittää... Itse en ihan allekirjoittanut kun BBT ja ovulaatiotesteillä kuitenkin seurannut mutta en sitten alkanut kinaamaan. Päästiin insseihin ja siinähän sen sitten jo näkee, lähteekö onnaamaan vai ei Clapping Hands Light Skin Tone