Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täällä tullaan vähän perästä, yk 18 alkua odotellessa... Nyt jos sinne aukkariin ei taaskaan ole tilaa, niin alan kyllä itkee Anxious Face With Sweat- Joku ihan hirvee lenssu ollu päällä sunnuntaista asti ja nyt vaan kökin kotona ja odotan menkkoja alkavaksi, niin voin soittaa Tilkkaan. Seuraavaksi mies saa tän taudin satavarmasti ja sit mietitäänkin miten päästään sinne aukkariin jos toi on yhtä räkää...
Olin täälä jo ihan into piukeena et omppu plussaa, sydän oikeen hAkkas kun luin viestejä alaspäin. Oon niin pahoillani negasta Confounded Face komppaan newmoonia että meillä tuli ihan uusi buusti yrityksen ja toivonkipinään kun hoidot alko! Ja oikeesti se irrotuspiikki kannattaa vielä kokeilla!
Voi Omppu Beating Heart
Täällä menosssa kp27ja dpo9. Ei oireita, ei tärppifiilistä. Nännit vähän kipeät ja tänään tuli jo pari pientä verijuovaa. Riköhän uus kierto ala muutaman päivän päästä.
Täällä alkaakin seuraavaksi jo yk28.. Huoh.
Kp1. Siinä on nyt se hyvä puoli, että ensi viikolla on tuuba-uä. Sain sen päivälle, jolloin minulla on helppo järjestää työstä poissaolo. Toki työasiat tulevat toisena, mutta on se aina mukavampi, jos saa ajat ja poossaolot stressittömästi junailtua.
Arvatkaa kuka ei taaskaan saanut aukkariaikaa. Siis eihän tää ole todellista. Toinen kerta putkeen kun jäätiin rannalle kun ei ole aikoja!
Siis ihan perseestä! Confounded Face ootteko yksityistä miettineet aukkarin tekoon? Noin 200e hinnat pyörii.
Tää on kyllä just mun tsägä! Sehän tässä onkin, että koko aukkari vielä on ihan turha Beaming Face With Smiling Eyes Näin niinkun mun logiikalla... Kuitenkin raskaana ollaan oltu, aina sama kumppani, ei mitään sukupuolitauteja eikä endometrioosia... Nillitin hoitajalle, että ei taas! Sanoi, että kolmatta kertaa ei voi käydä näin, sitten ylilääkäri kuulemma "keksii jotain." Ei paljon lämmittänyt.
Tää on kyllä just mun tsägä! Sehän tässä onkin, että koko aukkari vielä on ihan turha Beaming Face With Smiling Eyes Näin niinkun mun logiikalla... Kuitenkin raskaana ollaan oltu, aina sama kumppani, ei mitään sukupuolitauteja eikä endometrioosia... Nillitin hoitajalle, että ei taas! Sanoi, että kolmatta kertaa ei voi käydä näin, sitten ylilääkäri kuulemma "keksii jotain." Ei paljon lämmittänyt.
Arvatkaa kuka ei taaskaan saanut aukkariaikaa. Siis eihän tää ole todellista. Toinen kerta putkeen kun jäätiin rannalle kun ei ole aikoja!
Minkä vahvuista oot nyt syönyt? Mulla otettiin keväällä ferrit ja ajattelin alkuvuodesta käydä katsomassa tilanteen.. Toki tälle 24/7 vuodolla en usko et kovinkaan nousee..
Mulla kesti noin vuoden että sain ferrit nousemaan about 100. Lähtötilanne oli alle 20, mutta toisaalta en aluksi syönyt kovinkaan säännöllisesti sitä. Ja kahden km jälkeen se oli laskenut 50, en ole sen jälkeen käynyt mittauttamassa mikä tilanne on nyt raskaana.