Raskaaksi 2019

Voi Omppu Beating Heart

Täällä menosssa kp27ja dpo9. Ei oireita, ei tärppifiilistä. Nännit vähän kipeät ja tänään tuli jo pari pientä verijuovaa. Eiköhän uus kierto ala muutaman päivän päästä.
Täällä alkaakin seuraavaksi jo yk28.. Huoh.

Muokattu viimeksi:
Olin täälä jo ihan into piukeena et omppu plussaa, sydän oikeen hAkkas kun luin viestejä alaspäin. Oon niin pahoillani negasta Confounded Face komppaan newmoonia että meillä tuli ihan uusi buusti yrityksen ja toivonkipinään kun hoidot alko! Ja oikeesti se irrotuspiikki kannattaa vielä kokeilla!

Täällä tullaan vähän perästä, yk 18 alkua odotellessa... Nyt jos sinne aukkariin ei taaskaan ole tilaa, niin alan kyllä itkee Anxious Face With Sweat- Joku ihan hirvee lenssu ollu päällä sunnuntaista asti ja nyt vaan kökin kotona ja odotan menkkoja alkavaksi, niin voin soittaa Tilkkaan. Seuraavaksi mies saa tän taudin satavarmasti ja sit mietitäänkin miten päästään sinne aukkariin jos toi on yhtä räkää...

Kohtalotoveri. <3 Tätä ei kyllä toivoisi kenellekään...

Voi että, toivottavasti mies ei sairastu! Mikä tilanne siellä nyt?

Minä täällä myös odotan, että myöhässä olevat menkat alkaisivat. Pääsisin vapaapäivänä aukkariin. Stressaa pyydellä vapaita, vaikka tämä onkin työtä tärkeämpää. Kun jos menkat nyt tulisivat kohtuullisen ajallaan, niin vapaapäivä olisi juuri sopivasti menkkojen varmasti loputtua.

Olin täälä jo ihan into piukeena et omppu plussaa, sydän oikeen hAkkas kun luin viestejä alaspäin. Oon niin pahoillani negasta Confounded Face komppaan newmoonia että meillä tuli ihan uusi buusti yrityksen ja toivonkipinään kun hoidot alko! Ja oikeesti se irrotuspiikki kannattaa vielä kokeilla!

<3

Voi Omppu Beating Heart

Täällä menosssa kp27ja dpo9. Ei oireita, ei tärppifiilistä. Nännit vähän kipeät ja tänään tuli jo pari pientä verijuovaa. Riköhän uus kierto ala muutaman päivän päästä.
Täällä alkaakin seuraavaksi jo yk28.. Huoh.

Voi, pitkä taival teilläkin. <3

Kp1. Siinä on nyt se hyvä puoli, että ensi viikolla on tuuba-uä. Sain sen päivälle, jolloin minulla on helppo järjestää työstä poissaolo. Toki työasiat tulevat toisena, mutta on se aina mukavampi, jos saa ajat ja poossaolot stressittömästi junailtua.

Kp1. Siinä on nyt se hyvä puoli, että ensi viikolla on tuuba-uä. Sain sen päivälle, jolloin minulla on helppo järjestää työstä poissaolo. Toki työasiat tulevat toisena, mutta on se aina mukavampi, jos saa ajat ja poossaolot stressittömästi junailtua.

Kp1 täälläkin tänään, huomenna soitan aikaa tuubilleni. Ite oon ollut ihan järkyttävän kipee, miehellä ei vielä onneksi mitään Clapping Hands Light Skin Tone Raahasin itseni oikein lekurillekin kun tää scheisse vaan jatkuu ja lämpö ei laske millään Confounded Face Lekuri otti verikokeet ja tulehdusarvot ja valkosolut ok, eli joku virustauti, joka nyt vaan on kärsittävä pitemmän kautta...

Arvatkaa kuka ei taaskaan saanut aukkariaikaa. Siis eihän tää ole todellista. Toinen kerta putkeen kun jäätiin rannalle kun ei ole aikoja!

Arvatkaa kuka ei taaskaan saanut aukkariaikaa. Siis eihän tää ole todellista. Toinen kerta putkeen kun jäätiin rannalle kun ei ole aikoja!

Siis ihan perseestä! Confounded Face ootteko yksityistä miettineet aukkarin tekoon? Noin 200e hinnat pyörii.

Siis ihan perseestä! Confounded Face ootteko yksityistä miettineet aukkarin tekoon? Noin 200e hinnat pyörii.

Tää on kyllä just mun tsägä! Sehän tässä onkin, että koko aukkari vielä on ihan turha Beaming Face With Smiling Eyes Näin niinkun mun logiikalla... Kuitenkin raskaana ollaan oltu, aina sama kumppani, ei mitään sukupuolitauteja eikä endometrioosia... Nillitin hoitajalle, että ei taas! Sanoi, että kolmatta kertaa ei voi käydä näin, sitten ylilääkäri kuulemma "keksii jotain." Ei paljon lämmittänyt.

Tää on kyllä just mun tsägä! Sehän tässä onkin, että koko aukkari vielä on ihan turha Beaming Face With Smiling Eyes Näin niinkun mun logiikalla... Kuitenkin raskaana ollaan oltu, aina sama kumppani, ei mitään sukupuolitauteja eikä endometrioosia... Nillitin hoitajalle, että ei taas! Sanoi, että kolmatta kertaa ei voi käydä näin, sitten ylilääkäri kuulemma "keksii jotain." Ei paljon lämmittänyt.

siis aivan käsittämätöntä.. mutta ei se turha tutkimus ole! Uskon että vaikka mä sain tuubat tukossa tuomion niin uskon että mulla on ainakin ahtaat tuubat. Ja voihan toinen tuuba olla tukossa joka venyttää raskaaksi tuloa! Mä kävin yksityisellä ovumialla ja aukkari maksoi 300. Suosittelen! Pääsette sit etenemään nopeempaa! :)

No on kyllä uskomatonta!
Ärsyttää ihan sun puolesta, miten voi kerta toisensa jälkeen jäädä rannalle Angry Face With Horns
Oisin varmaan sanonut sille hoitajalle kiukuspäissäni, ettei tässä paljoa ylilääkärin lämpimän käden ojennus auta, että kyllä pitäis aikaa alkaa löytymään tai haastan koko puljun oikeuteen tai en ota vastuuta seurauksista Cat With Tears Of Joy

No joo. Hei muuten miten nopeasti teillä joilla ferrit matala, se on noussut?
Mulla oli vielä pari kk synnytyksen jälkeen se arvo 8 Confounded Face hb oli sillon jo korjaantunut.
Nyt puoli vuotta mätkinyt kohta rautaa ja ens viikolla kokeisiin, onkohan mitään toivoa noususta..

Mulla kesti noin vuoden että sain ferrit nousemaan about 100. Lähtötilanne oli alle 20, mutta toisaalta en aluksi syönyt kovinkaan säännöllisesti sitä. Ja kahden km jälkeen se oli laskenut 50, en ole sen jälkeen käynyt mittauttamassa mikä tilanne on nyt raskaana.

Voi eikä! Anxious Face With Sweat Angry Face- Broken Heart

Mä olen menossa yksityiselle. Jotenkin ei ollut voimia edes yrittää pyytää aukkariaikaa julkiselta.

Mutta tosi turhauttava ja kurja tilanne siellä! :sorry:

Minkä vahvuista oot nyt syönyt? Mulla otettiin keväällä ferrit ja ajattelin alkuvuodesta käydä katsomassa tilanteen.. Toki tälle 24/7 vuodolla en usko et kovinkaan nousee..

100mg joka toinen päivä, söin koko raskauden. Sen jälkeen samat heti synnytyksestä tähän hetkeen saakka, elokuussa oli hetki kun söin pikkasen epäsäännöllisemmin mut söin kuitenkin. Ja sillon tosiaan oli se arvo sama mikä koko raskausajankin eli 8....
Hitsin hitaasti nousee kyllä, b12 nousi raskauden jälkeen kuukauden kuurilla normaaliin lukemiin. Ensi viikolla pitää tilata labrat, pvk+ferrit ja crp. Pointing Left

Mulla kesti noin vuoden että sain ferrit nousemaan about 100. Lähtötilanne oli alle 20, mutta toisaalta en aluksi syönyt kovinkaan säännöllisesti sitä. Ja kahden km jälkeen se oli laskenut 50, en ole sen jälkeen käynyt mittauttamassa mikä tilanne on nyt raskaana.

Äh, hitsin kauan kesti sullakin et nousi.. Confused Face
Tää täysimetys ei ainakaan auta asiaa. Oon nyt kohta 6kk syönyt ja toivon et alkais nousemaan, koska ärsyttää toi raudan lappaaminen naamariin, kun toi joka toinen pv 100mg on mulle ihan max ja sillonkin tulee mahaoiretta Confounded Face Raskausaika huvensi mulla ainakin tosi tehokkaasti varastot, lähtötilanne oli 40 ja loppuraskaudessa lukema olikin enää 8 ja hb 105 raudasta huolimatta, synnytykseen mennessä nousikin huimaan 111 Beaming Face With Smiling Eyes
Että on onneksi toi anemia jo korjautunut ajat sitten! Ihmeen vähän on oiretta, muuta kun väsymys.

Hienoa, Tonni! Nyt pääsette eteenpäin.

Minullakin oli tänään aukkari ja molemmat tuubat ovat täysin auki! *lippu salkoon* Kovin kipeää teki hetken, vaikka kyllä sen kesti. Eikä se kauaa kestänyt kokonaisuudessaan. Ei olisi tarvinnut pelätä niin paljon kuin pelkäsin.

Mä pidin hetken foorumitaukoa, jos sitä nyt tauoksi voi laskea kun kävin mä tätä ketjua pari kertaa silmäisemässä. Ompulle ja Helenalle isot sydämet ja sympatiat tähän masennus keskusteluun! "Ihana" kuulla että ei oo yksin - ei nämä jutut vaan oo helppoja!

Täällä kans toi rauta homma mietityttää, nyt oon syönyt taas huonosti sekä mama vitamiineja, että rautaa kun saan mun uuden migreenin estolääkkeen kanssa niistä maailmanlopun närästyksen ja nyt mun pitäisi muistaa syödä ne eri aikaan päivästä - ja en vaan hitto saa sitä mun rytmiini, kun sit liian myöhään illasta en voi taas ottaa koska sit nukkumaan mennessä vatsa tuntuu ottavan nokkiinsa Confounded Face menisin rautainfuusioon jos olis ylimääräiset 500e, mutta noh, ei tosiaankaan ole + jos tässä päädytään ivf niin nekin lääkkeet maksaa. Mut noh, koitan inssissä käydessä mankua, joka tuskin joutaa mihinkään, vaikka kuinka ibs, refluksi ja nyt migreeni lääkkeet ei raudan syönnistä tykkäiskään.

Mahtavia aukkari kuulumisia ompulta ja mahtavaa että tonni vihdoin pääset! Tuu sit kertoon mikä oli tulos :)

Ja pistetään vielä perään omat kuulumiset. Kp 14 ja edelleen ei ole o+ näkynyt, mutta tän päivän vapaa alkoi ihan hc hedarilla, joten sanoisin että se on huomenna. Toivon ainakin Beaming Face With Smiling Eyes Kunhan se ei osu viikonlopulle, kun sit jää inssi välistä. Oon kyl toki tavallaan iloinen, ettei se o+ ollut tänään, koska olisin jättänyt duunissa kaverit vähän liriin, kun sieltä on jo poissa populaa ja olis ollut kunnon taikatemppu korvata mut inssin ajaksi ja en halua hoidoista muutenkaan töissä hirveesti kertoa. Perjantai myös vapaa töistä, niin se ovis sais nyt oikeesti tulla Clapping Hands Light Skin Tone

Takaisin