Raskaaksi 2019

Totta okei! Mut täähän selviää synnytyksen jälkeen vasta onko identtiset?
Mua jännittää ihan törkeesti, meillä on siis uusioperhe, miehellä ennestään tytöt 9v ja 10v ja mulla tyttö 5v :) mies on ihan innoissaan mutta mää ehkä vähän vielä järkyttynyt ja stressaan jaksamista töissä ym vaikka ei pitäisi vielä miettiä mitään sellasia kun ei oo sykkeet edes vielä näkynyt :nailbiting:

Oi jospa nyt tulis vaikka pojat :p tietysti terveys tärkeintä! Mut joo ehkä kannattaa se bussi hankkia :hilarious: teillä ihanasti pikkukäsiä sitten auttamassa vauvojen kanssa :love7

eikö nuo oo tosi hyvät arvot noille viikoille :) meetkö mittaukseen uudestaan? :)

Aika alhaiselta se tuntuu kun tällä dpo:lla keskiarvo on kai jossain 130 :bookworm: Meen uuteen mittaukseen perjantaina. Jos en saa työterveydestä lähetettä niin sitten omakustanteisesti...

Aika alhaiselta se tuntuu kun tällä dpo:lla keskiarvo on kai jossain 130 :bookworm: Meen uuteen mittaukseen perjantaina. Jos en saa työterveydestä lähetettä niin sitten omakustanteisesti...

Tsemppiä, Tonni! Oi, toivottavasti kaikki on hyvin!

Siinä tanskalaisessa lapsettomuussarjassa Areenassa oli yhdellä parilla ensin tosi alhainen hcg-arvo ja pelkäsivät raskauden loppuvan alkuunsa, mutta sitten se arvo nousi ja saivat vauvan.

Joo lahjakkaasti pihalla ku lumiukko :happy118 Löysin tämmöisen ja tässä taas ihan eri arvot... bbt:n takia varmempi olen tosiaan kiinnittymisajankohdasta kuin ovulaatiosta :scratch No, katotaan sit perjantaina :happy8

Screenshot_20210907-214335_Samsung Internet.jpg

Oi jospa nyt tulis vaikka pojat :p tietysti terveys tärkeintä! Mut joo ehkä kannattaa se bussi hankkia :hilarious: teillä ihanasti pikkukäsiä sitten auttamassa vauvojen kanssa :love7

Juu miehen nuorempi tyttö varsinkin on ihan vauva fani :hilarious: On tässä kyllä sulattelemista :inpain: Ja pojat ois ihan kivoja, sanoin miehelle jo että mun lapsiluku olis sitten kerralla täynnä että vaikka tulis tyttöjä niin voit jäädä sit rannalle ruikuttaan enempää ei lapsia tule :hilarious:

Juu miehen nuorempi tyttö varsinkin on ihan vauva fani :hilarious: On tässä kyllä sulattelemista :inpain: Ja pojat ois ihan kivoja, sanoin miehelle jo että mun lapsiluku olis sitten kerralla täynnä että vaikka tulis tyttöjä niin voit jäädä sit rannalle ruikuttaan enempää ei lapsia tule :hilarious:

No uskon :hilarious:

En usko että mulla on kohdunulkoinen :bored: mutta hyvä tsekkaa. Ja voikohan näin aikaisin saada vielä km tuomion? Kun tuskin syke näkyy kuitenkaan...mut voiko olla niin pieni, että sanoo että luultavasti menee kesken? Varmaan kuitenkin sit 21.9. taas ultraan, näytti nyt miltä tahansa (kunhan on oikeassa paikassa..)

Ihanaa Jannn ja sofia! :dance011

Tepsu, voi mä niin fiilaan sua. Tosi pitkiä taukoja teillä kyllä ja vaikuttaa yritykseen tosi paljon.. Mehän ei yhdessä miehen kans oo asuttu enää muutamaan vuoteen, kun ei se vaan toiminu. Mut meillä sentä vaan 30km väliä et vaik sumplimaan joutuu otolliset päivät, niin aina järjestynyt edes jotenkin, vaikkei nyt joka päivä oo saatavilla ollu.
Täällä on nännit edelleen ihan tolkuttoman kipeät. Just puhuin miehen kans puhelimessa, et ihan älähtelemään joutuu jos lapsi vaikka osuu ja omat käsivarretkin saa osuessaan kipua aikaan. Voiko oma hormonitoiminta muuttua niin et yhtäkkiä tällästä rupeaa olemaan ilman sitä varsinaista syytä, huoh. Ihan muutaman kerran on koko 2v3kk yrityksen aikana oviksen jälkeen rinnat arat eikä koskaan tällasissa määrin. Mut vasta viikko oviksesta, et ei auta kun odotella ja antaa ajan kulua.
Mä oon yrittäny saada ajatukset siihen ei se nyt tuu moodiin "lopetetaan yritys" . Tää on toivottavaati vaan väliaikasta ja kun työtilanne suomessa paranee niin hän palaa tänne :Heartred tykkään olla myös yksin ja tehä omia juttuja mutta kyllä mä oon myös tajunnu että haluun olla just ton ihmisen kanssa mun lopppu elämän :Heartred

No uskon :hilarious:

En usko että mulla on kohdunulkoinen :bored: mutta hyvä tsekkaa. Ja voikohan näin aikaisin saada vielä km tuomion? Kun tuskin syke näkyy kuitenkaan...mut voiko olla niin pieni, että sanoo että luultavasti menee kesken? Varmaan kuitenkin sit 21.9. taas ultraan, näytti nyt miltä tahansa (kunhan on oikeassa paikassa..)

tuskimpa voisi edes nähdä jos olisin menossa kesken, ja sun hcg on nyt kuitenkin noussut hyvin :) uskon että kaikki näyttää hyvältä!

Ihmettelen ettei mitään kipuiluita enää oikein ole o_O hyvä vai huono juttu...yöllä sai kyllä juosta vessassa kolme kertaa mutta olin juonut vettä illalla..tissitkään ei nyt kovin kipeet, mut kai ne vaihtelee. Yöllä niissä tuntuu aina jotain kun nousee makuulta :wideyed: mutta mahassa ei pahemmin mitään, vaikka tossa puuhailin paljon kaikkea

Eikö sulla sofia nyt enää ollut lääkkeellistä passia? Muistelen että ainakin joku sun siirroista olisi ollut lääkkeellinen. Siinähän ei voi luomuraskautta tulla. Jonkun verran noita kohdussa jakaantumisiakin on, muistaakseni aiemmin tänävuonna jollain tuolla ivf-keskustelun puolella kävi samoin, vaikka vois kuvitella ettei ihan hirveän yleistä ole. Onnittelut ja toivottavasti molemmat tulevat hyvinvoivina maailmaan :)

Nojoo mut voi olla kohdunulkonen tai tuulimuna :sorry: välillä pistää tohon oikeelle aina samaan kohtaan ja äsken veti vähän reiteenkin..tai säteili se kipu. Seisoin pitkään. Keltsi? :sorry: mutta oon lukenut et jos oikeella kohdunulkonen niin pitäis sattua vasempaan hartiaan??:confused004
Mulla oli yhtenä päivänä (6+0) niin kovia tuikkimisia yhteen ja samaan kohtaan oikealla puolella, että jouduin mennä kaksin kerroin. Seuraavana päivänä mulla oli koko yläkroppa niin pahassa jumissa, että tuntui, että pallea oli salpautunut (itsekin säikähdin näistä oireista niin paljon, että epäilin ku:ta). Seuraavana päivänä tuli pientä tuhruvuotoa, ja yhdistettynä edellisen kahden päivän oireisiin olin varma, että on joko kohdunulkoinen tai mennyt kesken. Tästä reilun viikon kuluttua varhaisultrassa kaikki oli hyvin ja edelleen tukevasti raskaana. Eli mulla ainakin se tuikahtelu oikealla oli mitä nähtävimmin keltarauhanen. :) Uskoisin, että jos sulla olisi kohdunulkoinen, niin kivut olisivat nyt jo pahentuneet.

Mulla oli yhtenä päivänä (6+0) niin kovia tuikkimisia yhteen ja samaan kohtaan oikealla puolella, että jouduin mennä kaksin kerroin. Seuraavana päivänä mulla oli koko yläkroppa niin pahassa jumissa, että tuntui, että pallea oli salpautunut (itsekin säikähdin näistä oireista niin paljon, että epäilin ku:ta). Seuraavana päivänä tuli pientä tuhruvuotoa, ja yhdistettynä edellisen kahden päivän oireisiin olin varma, että on joko kohdunulkoinen tai mennyt kesken. Tästä reilun viikon kuluttua varhaisultrassa kaikki oli hyvin ja edelleen tukevasti raskaana. Eli mulla ainakin se tuikahtelu oikealla oli mitä nähtävimmin keltarauhanen. :) Uskoisin, että jos sulla olisi kohdunulkoinen, niin kivut olisivat nyt jo pahentuneet.

Joo, en oikein usko enää kohdunulkoiseen, joten jäljelle jää tuulimuna tai keskenmeno :bag: koska vaikea uskoa että kaikki menisi hyvin, vaikka se olisi maailman ihaninta. Tänään ei ole ollut mitään kipuilua, paitsi alaselkä tuntuu rasittuneelta..mutta mahassa ei mitään vaikka puuhailin pihalla paljon, pitkästä aikaa enemmän liikkumista. Hyvä harjoitella kun työt jatkuu huomenna. Paitsi varmaan uusi saikku jos huonoja uutisia ultrassa..

Ihmettelen ettei mitään kipuiluita enää oikein ole o_O hyvä vai huono juttu...yöllä sai kyllä juosta vessassa kolme kertaa mutta olin juonut vettä illalla..tissitkään ei nyt kovin kipeet, mut kai ne vaihtelee. Yöllä niissä tuntuu aina jotain kun nousee makuulta :wideyed: mutta mahassa ei pahemmin mitään, vaikka tossa puuhailin paljon kaikkea

mulla oli just pari päivää ennen oireetonta, oisko nyt just noilla päivillä kun oot nyt. Yhtäkkiä ei mitään kohdun kasvukipuja ja nännejän sai runnoo että kipu tuntu :hilarious: Kyllä ne oireet taas takasin tulee, sit vielä pahempana vaan :angelic:

Eikö sulla sofia nyt enää ollut lääkkeellistä passia? Muistelen että ainakin joku sun siirroista olisi ollut lääkkeellinen. Siinähän ei voi luomuraskautta tulla. Jonkun verran noita kohdussa jakaantumisiakin on, muistaakseni aiemmin tänävuonna jollain tuolla ivf-keskustelun puolella kävi samoin, vaikka vois kuvitella ettei ihan hirveän yleistä ole. Onnittelut ja toivottavasti molemmat tulevat hyvinvoivina maailmaan :)

ensimmäinen siirto oli lääkkeellinen, nämä kaksi sen jälkeen on tehty luonnolliseen kiertoon :) nyt tässä siirrossa vasemmalla oli ainakin lääkärin mukaan upea munasolu ja irrotuspiikkikin laitettiin. En tiedä saakohan sitä koskaan selville onko ollut luomu raskaus toinen vai onko yksi vain jakautunut :bookworm:

mulla oli just pari päivää ennen oireetonta, oisko nyt just noilla päivillä kun oot nyt. Yhtäkkiä ei mitään kohdun kasvukipuja ja nännejän sai runnoo että kipu tuntu :hilarious: Kyllä ne oireet taas takasin tulee, sit vielä pahempana vaan :angelic:

Toivotaan :happy::Heartpink tuun huomenna kertoo sit puolenpäivän aikaan kui kävi!!!

ensimmäinen siirto oli lääkkeellinen, nämä kaksi sen jälkeen on tehty luonnolliseen kiertoon :) nyt tässä siirrossa vasemmalla oli ainakin lääkärin mukaan upea munasolu ja irrotuspiikkikin laitettiin. En tiedä saakohan sitä koskaan selville onko ollut luomu raskaus toinen vai onko yksi vain jakautunut :bookworm:

Saat tietää siinä että ovatko epäidenttiset vai identtiset. Jos yksi alkio jakautunut (samatgeenit) niin ovat identtiset, jos taas yksi siirretty ja toinen luomu niin epäidenttiset. Toki sekin mahdollista et pas-alkio ei ookkaan jatkanut vaan yksi luomumunasolu joka jakautunut ja tulee identtiset :rolleyes:

Takaisin