Raskaaksi 2019

Ihanaa Jannn ja sofia! :dance011

Tepsu, voi mä niin fiilaan sua. Tosi pitkiä taukoja teillä kyllä ja vaikuttaa yritykseen tosi paljon.. Mehän ei yhdessä miehen kans oo asuttu enää muutamaan vuoteen, kun ei se vaan toiminu. Mut meillä sentä vaan 30km väliä et vaik sumplimaan joutuu otolliset päivät, niin aina järjestynyt edes jotenkin, vaikkei nyt joka päivä oo saatavilla ollu.
Täällä on nännit edelleen ihan tolkuttoman kipeät. Just puhuin miehen kans puhelimessa, et ihan älähtelemään joutuu jos lapsi vaikka osuu ja omat käsivarretkin saa osuessaan kipua aikaan. Voiko oma hormonitoiminta muuttua niin et yhtäkkiä tällästä rupeaa olemaan ilman sitä varsinaista syytä, huoh. Ihan muutaman kerran on koko 2v3kk yrityksen aikana oviksen jälkeen rinnat arat eikä koskaan tällasissa määrin. Mut vasta viikko oviksesta, et ei auta kun odotella ja antaa ajan kulua.

MITÄ HELKUTTIA SIELÄ OLI KASOSET!!!!!

Omg :hilarious::wav:love7:Heartbigred:Heartblue:Heartred ilmankos jo paha olo! Huh nyt mulla parempi fiilis mun matalammasta hcg :hilarious::rolleyes: mikä fiilis sulla kahdesta??? Onkohan toinen luomu ja toinen siirrosta vai molemmat siirrosta? Ihanaa jännää wau :Heartpink

:excited001 selittänee myös sitä korkeaa hcgtä. Näkyikö onko samassa vai eri pussisa vai miten ne nyt menee :hilarious:

Edit. Niin ja onneaonnea kahden edestä!! ❤️
Omg :hilarious::wav:love7:Heartbigred:Heartblue:Heartred ilmankos jo paha olo! Huh nyt mulla parempi fiilis mun matalammasta hcg :hilarious::rolleyes: mikä fiilis sulla kahdesta??? Onkohan toinen luomu ja toinen siirrosta vai molemmat siirrosta? Ihanaa jännää wau :Heartpink

Oon niin järkyttynyt tästä yllätyksestä kun en yhtään osannut odottaa kahta, tai ei sitä varmaan ikinä :hilarious: kaksi eri pussia sielä oli, vielä ei näkynyt sykkeitä mutta lääkäri sanoi että kaikki näyttää just siltä niinkun pitää. Mies alkoi suunnittelemaan jo bussin ostoa :laughing021

Oon niin järkyttynyt tästä yllätyksestä kun en yhtään osannut odottaa kahta, tai ei sitä varmaan ikinä :hilarious: kaksi eri pussia sielä oli, vielä ei näkynyt sykkeitä mutta lääkäri sanoi että kaikki näyttää just siltä niinkun pitää. Mies alkoi suunnittelemaan jo bussin ostoa :laughing021

Niin ihanaa vaikka varmasti myös jännää ja uutta ja pelottavaa mutta ihanaa että pienet kunnossa ja oikeassa paikassa :love7 apua eri pussit onko siis toinen luomu???:excited001

Kiitos kaikille, ehkä tämä tästä kun alkujärkytyksestä selvitään :nailbiting: tuplasti murhetta ja miten muhun edes kaksi vauvaa mahtuu :hilarious:

Kiitos kaikille, ehkä tämä tästä kun alkujärkytyksestä selvitään :nailbiting: tuplasti murhetta ja miten muhun edes kaksi vauvaa mahtuu :hilarious:

No ne tulee ulos varmaan jo helmikuussa :woot: ainakin kaverilla kun meni siis raskaus todella hyvin ollakseen kaksoisraskaus, niin ne otettiin 3kk aiemmin ulos.. siis en muista tarkalleen miksi, kai siinä oli jo riski vauvojen terveydelle. Voin kysellä lisää jos haluat..mutta varmasti voi mennä raskaus myös pidemmällekin :happy:

No ne tulee ulos varmaan jo helmikuussa :woot: ainakin kaverilla kun meni siis raskaus todella hyvin ollakseen kaksoisraskaus, niin ne otettiin 3kk aiemmin ulos.. siis en muista tarkalleen miksi, kai siinä oli jo riski vauvojen terveydelle. Voin kysellä lisää jos haluat..mutta varmasti voi mennä raskaus myös pidemmällekin :happy:

niinhän ne vissiin juu syntyy aikasemmin :bookworm: oon niin sanaton:shy: ehkä nyt odottaa lyökö kummankaan sydän ensiviikolla. Huhhu

Kääk torstaina ultra...kun sanoin että vähän on hartiapistosta ja katsotaan nestetilanne...voi ei jos saan jo tietää että ei tule vauvaa tmv :sorry:

Oho sofia, pitkä taival nyt korvattiin kahdella vauvalla:Heartred toivottavasti raskaus sujuu hyvin:love7 onnellista odotusta:Heartred

Ja ihanaa että Jannninkin tulokset olivat hyviä:love7

Takaisin