Totta okei! Mut täähän selviää synnytyksen jälkeen vasta onko identtiset?
Mua jännittää ihan törkeesti, meillä on siis uusioperhe, miehellä ennestään tytöt 9v ja 10v ja mulla tyttö 5v :) mies on ihan innoissaan mutta mää ehkä vähän vielä järkyttynyt ja stressaan jaksamista töissä ym vaikka ei pitäisi vielä miettiä mitään sellasia kun ei oo sykkeet edes vielä näkynyt![]()
Oi jospa nyt tulis vaikka pojat
teillä ihanasti pikkukäsiä sitten auttamassa vauvojen kanssa 
Meen uuteen mittaukseen perjantaina. Jos en saa työterveydestä lähetettä niin sitten omakustanteisesti...
Löysin tämmöisen ja tässä taas ihan eri arvot... bbt:n takia varmempi olen tosiaan kiinnittymisajankohdasta kuin ovulaatiosta 

Ja pojat ois ihan kivoja, sanoin miehelle jo että mun lapsiluku olis sitten kerralla täynnä että vaikka tulis tyttöjä niin voit jäädä sit rannalle ruikuttaan enempää ei lapsia tule
mutta hyvä tsekkaa. Ja voikohan näin aikaisin saada vielä km tuomion? Kun tuskin syke näkyy kuitenkaan...mut voiko olla niin pieni, että sanoo että luultavasti menee kesken? Varmaan kuitenkin sit 21.9. taas ultraan, näytti nyt miltä tahansa (kunhan on oikeassa paikassa..)
tykkään olla myös yksin ja tehä omia juttuja mutta kyllä mä oon myös tajunnu että haluun olla just ton ihmisen kanssa mun lopppu elämän 

mutta mahassa ei pahemmin mitään, vaikka tossa puuhailin paljon kaikkea
välillä pistää tohon oikeelle aina samaan kohtaan ja äsken veti vähän reiteenkin..tai säteili se kipu. Seisoin pitkään. Keltsi?

tuun huomenna kertoo sit puolenpäivän aikaan kui kävi!!!