Raskaaksi 2019

Kääk torstaina ultra...kun sanoin että vähän on hartiapistosta ja katsotaan nestetilanne...voi ei jos saan jo tietää että ei tule vauvaa tmv :sorry:

No mutta hcg on noussut nyt hyvin niin luulisi kaiken olevan kunnossa! Paljon sulla on torstaina viikkoja? :) Muoks laitoitko sen jo tohon:) mulla näkyi pussit ja sisällä pisteet

Nojoo mut voi olla kohdunulkonen tai tuulimuna :sorry: välillä pistää tohon oikeelle aina samaan kohtaan ja äsken veti vähän reiteenkin..tai säteili se kipu. Seisoin pitkään. Keltsi? :sorry: mutta oon lukenut et jos oikeella kohdunulkonen niin pitäis sattua vasempaan hartiaan??:confused004

Nojoo mut voi olla kohdunulkonen tai tuulimuna :sorry: välillä pistää tohon oikeelle aina samaan kohtaan ja äsken veti vähän reiteenkin..tai säteili se kipu. Seisoin pitkään. Keltsi? :sorry: mutta oon lukenut et jos oikeella kohdunulkonen niin pitäis sattua vasempaan hartiaan??:confused004

Mulla ei ollut harmainta aavistusta sillon ku:ssa ennenkun alko sellanen jatkuva kipu ja samalla oli tosi paha olo. Muilla on myös virtsaaminen sattunut mutta mulla ei ollu kyllä sitä. Ja on ollu nyt myös hartiapistosta mutta vauvat silti oikeassa paikassa. Kerro sit heti torstaina miten meni! Monelta ultra?

Mulla ei ollut harmainta aavistusta sillon ku:ssa ennenkun alko sellanen jatkuva kipu ja samalla oli tosi paha olo. Muilla on myös virtsaaminen sattunut mutta mulla ei ollu kyllä sitä. Ja on ollu nyt myös hartiapistosta mutta vauvat silti oikeassa paikassa. Kerro sit heti torstaina miten meni! Monelta ultra?

11.20

Kiitos kaikille, ehkä tämä tästä kun alkujärkytyksestä selvitään :nailbiting: tuplasti murhetta ja miten muhun edes kaksi vauvaa mahtuu :hilarious:

Tuplaonnittelut, Sofia!!! :Heartbigred :Heartbigred Wau! Minulla kävi mielessä, että jos siellä onkin kaksi, kun pohditte noita arvoja, mutta en viitsinyt vitsiä veistellä kun toiset pohtii pitäiskö olla huolissaan. :hilarious:

Tuplaonnittelut, Sofia!!! :Heartbigred :Heartbigred Wau! Minulla kävi mielessä, että jos siellä onkin kaksi, kun pohditte noita arvoja, mutta en viitsinyt vitsiä veistellä kun toiset pohtii pitäiskö olla huolissaan. :hilarious:

Mä en tajuu mulla ei tullu mieleenkään :bag::hilarious:

Miks en tikuttanut sitä ovulaatiota :grumpy: Hcg:n perusteella joko kasvaa toisessa tuubassa tai sitten muuten vaan ei tuu mitään. "Tuntemusten" mukaan dpo17 ja hcg vaan 57,8 :sorry: Ovulaatio saattoi tosin olla pari päivää myöhemminkin. Kiinnittymisestä oon varma ja se oli tasan viikko sitten.

Taitaa maitojuna ja hoidot kutsua sittenkin.

Miks en tikuttanut sitä ovulaatiota :grumpy: Hcg:n perusteella joko kasvaa toisessa tuubassa tai sitten muuten vaan ei tuu mitään. "Tuntemusten" mukaan dpo17 ja hcg vaan 57,8 :sorry: Ovulaatio saattoi tosin olla pari päivää myöhemminkin. Kiinnittymisestä oon varma ja se oli tasan viikko sitten.

En vielä heittäisi hanskoja tiskiin, kun et voi olla varma mikä dpo on jne :Heartred saisitkohan uutta mittausta torstaille tai perjantaille?

En vielä heittäisi hanskoja tiskiin, kun et voi olla varma mikä dpo on jne :Heartred saisitkohan uutta mittausta torstaille tai perjantaille?

Aika lyöty fiilis kyllä :sorry: Laitan huomenna työterveyteen viestiä saanko uuden lähetteen sieltä. Jos en, niin menen sitten perjantaina omakustanteisesti Synlabille mittauttamaan.

Oi mitä tunteiden vuoristorataa täällä :eek:

Onnea Sofialle tuplista, ehditkö googlaan oisko toinen luomu vai miten noi identisyydet menee? Kiinnostava tilanne!

Jannilla hienot hcg tulokset ja tonnille toivotaan kovasti nousu suhdannetta!

Täällä kp 3 ja ekat 5mg letrot napsittu ja katotaan mitä alkaa tapahtua. Ei oo kovin toiveikkaat fiilikset jos ihan totta puhutaan, mut noh.. pessimisti ei pety ja saattaahan sitä yllättyä iloisesti sit kp 11 kun ultraavat o_O toivotaan nyt sentään pikkasen parempaa vastetta kuin edellisessä..

Kaveri jolla on kaksoset, sanoi "Niin tai jos on identtiset, niin on yks jakautunut ja silti voi mennä omiin pusseihin"
Mä en noista ymmärrä :hilarious: oliks sulla Sofia nyt tyttö vai poika ja minkä ikäinen? Hauska kun saa tuplasisarukset :love7

Mä en tajuu mulla ei tullu mieleenkään :bag::hilarious:

me keskityttiin liikaa vaan panikoimaan sitä onko kaikki ylipäätänsä hyvin :hilarious: mutta lääkäri sanoi tänään että noi hcg arvothan ihan siihen viittaa mutta sano sen vasta ultran jälkeen..

Kaveri jolla on kaksoset, sanoi "Niin tai jos on identtiset, niin on yks jakautunut ja silti voi mennä omiin pusseihin"
Mä en noista ymmärrä :hilarious: oliks sulla Sofia nyt tyttö vai poika ja minkä ikäinen? Hauska kun saa tuplasisarukset :love7

Totta okei! Mut täähän selviää synnytyksen jälkeen vasta onko identtiset?
Mua jännittää ihan törkeesti, meillä on siis uusioperhe, miehellä ennestään tytöt 9v ja 10v ja mulla tyttö 5v :) mies on ihan innoissaan mutta mää ehkä vähän vielä järkyttynyt ja stressaan jaksamista töissä ym vaikka ei pitäisi vielä miettiä mitään sellasia kun ei oo sykkeet edes vielä näkynyt :nailbiting:

eikö nuo oo tosi hyvät arvot noille viikoille :) meetkö mittaukseen uudestaan? :)

Takaisin