Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kääk torstaina ultra...kun sanoin että vähän on hartiapistosta ja katsotaan nestetilanne...voi ei jos saan jo tietää että ei tule vauvaa tmv
Okei! Eli jotain varmaan jo näkyykin! Eikös se ollut 6+ kun syke näkyy vai mitenköhän se mahtoi mennä.
Whattttt??!!! OMG! Tuplaonnittelut siis
Nojoo mut voi olla kohdunulkonen tai tuulimuna välillä pistää tohon oikeelle aina samaan kohtaan ja äsken veti vähän reiteenkin..tai säteili se kipu. Seisoin pitkään. Keltsi? mutta oon lukenut et jos oikeella kohdunulkonen niin pitäis sattua vasempaan hartiaan??
Mulla ei ollut harmainta aavistusta sillon ku:ssa ennenkun alko sellanen jatkuva kipu ja samalla oli tosi paha olo. Muilla on myös virtsaaminen sattunut mutta mulla ei ollu kyllä sitä. Ja on ollu nyt myös hartiapistosta mutta vauvat silti oikeassa paikassa. Kerro sit heti torstaina miten meni! Monelta ultra?
Kiitos kaikille, ehkä tämä tästä kun alkujärkytyksestä selvitään tuplasti murhetta ja miten muhun edes kaksi vauvaa mahtuu
Tuplaonnittelut, Sofia!!! Wau! Minulla kävi mielessä, että jos siellä onkin kaksi, kun pohditte noita arvoja, mutta en viitsinyt vitsiä veistellä kun toiset pohtii pitäiskö olla huolissaan.
Miks en tikuttanut sitä ovulaatiota Hcg:n perusteella joko kasvaa toisessa tuubassa tai sitten muuten vaan ei tuu mitään. "Tuntemusten" mukaan dpo17 ja hcg vaan 57,8 Ovulaatio saattoi tosin olla pari päivää myöhemminkin. Kiinnittymisestä oon varma ja se oli tasan viikko sitten.
Taitaa maitojuna ja hoidot kutsua sittenkin.
En vielä heittäisi hanskoja tiskiin, kun et voi olla varma mikä dpo on jne saisitkohan uutta mittausta torstaille tai perjantaille?
Mä en tajuu mulla ei tullu mieleenkään :bag:
Kaveri jolla on kaksoset, sanoi "Niin tai jos on identtiset, niin on yks jakautunut ja silti voi mennä omiin pusseihin"
Mä en noista ymmärrä oliks sulla Sofia nyt tyttö vai poika ja minkä ikäinen? Hauska kun saa tuplasisarukset
Miks en tikuttanut sitä ovulaatiota Hcg:n perusteella joko kasvaa toisessa tuubassa tai sitten muuten vaan ei tuu mitään. "Tuntemusten" mukaan dpo17 ja hcg vaan 57,8 Ovulaatio saattoi tosin olla pari päivää myöhemminkin. Kiinnittymisestä oon varma ja se oli tasan viikko sitten.
Taitaa maitojuna ja hoidot kutsua sittenkin.