Raskaaksi 2019

Tsemppiä edelleen teille kaikille! Toivottavasti Jannnin ultrassa kaikki on ok, sofian molempien vauvojen sykkeet näkyy seuraavassa ultrassa ja Tonnin hcg-arvot nousee!:Heartred

Ja toki kaikille vieläkin plussaa odottaville niitä plussia :love7

Meidän bebe on jo vuoden :wideyed:
Mulla oli niin suuri haave että tänä vuonna siirrettäisiin vielä pakkasukko, mut eipä onnaa. Ei varmaan koskaan :dead:

Oi onnea yksivuotiaalle! ❤️ Toivottavasti siirto onnaa asap vaikkei osuiskaan vielä tälle vuodelle mut perseestähän se on, jatkaa taas odotuksen odotusta :sad001

Identtisyys käsittääkseni tiedetään kaksosista jo odotusaikana. Identtisillä on yhteinen istukka, erimunaisilla omat.

Toi on muuten niin jännä tilanne! Seurailen instassa yhtä muikkelia jenkeistä, jotka ekasta IVF:stä (hirvee määrä vaikka mitä lisätutkimuksia tosin tehtiin kans, eli aikaa meni) siirrettiin alkio ja se perkule menikin ja jakautui vielä! :woot: Nämä siis tulee olemaan identtiset tytöt kuulemma. Mutta hyvin harvinaista, näin ymmärsin :bookworm:

Raskausaikana nähdään ultrassa, onko kaksosilla omat istukat vai ei. Jos ei ole, ovat kaksoset varmasti identtiset. Jos taas kaksosilla on omat istukat, ei voida varmuudella sanoa, ovatko kaksoset identtiset vai eivät, koska identtisillä kaksosillakin voi olla erilliset istukat. Tuossa tilanteessa identtisyys selviää vasta DNA-testillä synnytyksen jälkeen, ellei epäidenttisyys näy kaksosten muista ominaisuuksista, kuten eri sukupuolista.

Tilastojen mukaan identtiset kaksoset ovat IVF:ssä tuplasti yleisempiä kuin luomuna.

Raskausaikana nähdään ultrassa, onko kaksosilla omat istukat vai ei. Jos ei ole, ovat kaksoset varmasti identtiset. Jos taas kaksosilla on omat istukat, ei voida varmuudella sanoa, ovatko kaksoset identtiset vai eivät, koska identtisillä kaksosillakin voi olla erilliset istukat. Tuossa tilanteessa identtisyys selviää vasta DNA-testillä synnytyksen jälkeen, ellei epäidenttisyys näy kaksosten muista ominaisuuksista, kuten eri sukupuolista.

Tilastojen mukaan identtiset kaksoset ovat IVF:ssä tuplasti yleisempiä kuin luomuna.

Suski, sä oot joku ammattilainen, kun vähän joka ketjussa puhut niin viisaita! :)

Mä en ole pitkään aikaan ollut näin kovassa piinassa kuin nyt. Kyllä päivät matelee... :oops: Maanantaina olisi vasta virallinen testipäivä. Mutta testaan viikonloppuna. :scared001 Jos tulee nega, ehdin koota itseni ennen työpäivää. Toisaalta myös plussan kohdalla sama juttu.

Ei ole mitään oireita. Ei yhtään mitään. Tiedän, että ei se siitä ole kiinni... Mutta odottavan aika on pitkä...

Oon pitänyt pitkään hiljaiseloa täällä, kovasti oon silti käynyt lukemassa miten teillä menee, jos mua enää kukaan muistaa :hilarious:
Samalla painonpudotus ja vauvahaavematkalla ollaan edelleen täälläkin
Ihan älyttömästi onnea kaikille jotka ovat saaneet omat lapset jo syliin, onnea ihanista raskausuutisista ja oikeasti älyttömästi tsemppiä kaikille:Heartred
Oma tilanne on ollut sen verran masentava ja kaikki ulkopuolelta räjähtelevät raskausuutiset on ollu niin lamaannuttavia että ei ole tehnyt mieli edes höpötellä asiasta:wtf::oops:
Eiköhän tämä vielä tästä joskus. Aloin käyttämään Donafertyä, oon lukenut siitä niin paljon hyvää varsinkin jos pcos tyyppiä ja tällähetkellä mulla menossa kp19 no nyt kp20 kun yö jo ja mulla ovis tässä ihan lähellä,
n. kuukausi tota donafertyä takana ja nää ovislimat huhhu ja nännit tosi arat :bookworm:? mikä on ihan uutta mulle tähän aikaan kierrosta.
Tämmöistä täältä.

Oon pitänyt pitkään hiljaiseloa täällä, kovasti oon silti käynyt lukemassa miten teillä menee, jos mua enää kukaan muistaa :hilarious:
Ihan älyttömästi onnea kaikille jotka ovat saaneet omat lapset jo syliin, onnea ihanista raskausuutisista ja oikeasti älyttömästi tsemppiä kaikille:Heartred
Oma tilanne on ollut sen verran masentava ja kaikki ulkopuolelta räjähtelevät raskausuutiset on ollu niin lamaannuttavia että ei ole tehnyt mieli edes höpötellä asiasta:wtf::oops:
Eiköhän tämä vielä tästä joskus. Aloin käyttämään Donafertyä, oon lukenut siitä niin paljon hyvää varsinkin jos pcos tyyppiä ja tällähetkellä mulla menossa kp19 no nyt kp20 kun yö jo ja mulla ovis tässä ihan lähellä,
n. kuukausi tota donafertyä takana ja nää ovislimat huhhu ja nännit tosi arat :bookworm:? mikä on ihan uutta mulle tähän aikaan kierrosta.
Tämmöistä täältä.

Mukava kuulla pitkästä aikaa! :Heartred

Tämmöistä täältä.

Kiva kuulla susta, kyllä muistan kaikki täältä :Heartpink joo oon kans kuullu hyvää donafertystä, itsekin vedin joskus mutta en huomannut muutoksia.

Nukuin tosi huonosti, jännittää työt ja ultra mut olispa kaikki hyvin, ei kuitenkaan ole :oops::smiley-angelic001 tuun kertoo sit pikana, paitsi jos en mee takas töihin ni ei kiire :bag:

Kiva kuulla susta, kyllä muistan kaikki täältä :Heartpink joo oon kans kuullu hyvää donafertystä, itsekin vedin joskus mutta en huomannut muutoksia.

Nukuin tosi huonosti, jännittää työt ja ultra mut olispa kaikki hyvin, ei kuitenkaan ole :oops::smiley-angelic001 tuun kertoo sit pikana, paitsi jos en mee takas töihin ni ei kiire :bag:

Voi, sympatiat tilanteeseen, on niin hermoja kiristävää oottaa ultraa.

Tonni pelaa varman päälle ja mittauttaa vasta huomenna :nailbiting: Sit on se 96 tuntia väliä, missä AINAKIN pitäis tuplaantua...

Ainiin :bag: mul on päivät sekasin :hungover: eiks se oo 72h jos olit tiistaina :scratch vai olitko maanantaina :hilarious:

Takaisin