3780 oli nyt tulosehkä tästä vielä vauva tulee
täytyy nyt olla tarkkana tän hartiapistoksen kanssa, olispa vaan lihasjumi. Itken, ehkä saankin vielä vauvan...tai ainakin on vielä mahdollisuus
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
täytyy nyt olla tarkkana tän hartiapistoksen kanssa, olispa vaan lihasjumi. Itken, ehkä saankin vielä vauvan...tai ainakin on vielä mahdollisuus
![]()

hartiapistos muakin häirittee. Ja mulla on kyllä ihan tajuton väsymys3780 oli nyt tulosehkä tästä vielä vauva tulee
![]()

Mulla hemoglobiini 141, tosi hyvä ja ok normi arvo mulle että ei sielä nyt kauheesti voi ainakaan sisästä verenvuotoa olla..hartiapistos muakin häirittee. Ja mulla on kyllä ihan tajuton väsymys
ehkä se hcg vastaus tulee kohta
![]()

![]()
Digissä vois olla nyt se 3+? :angelic:Nyt tuli hcg: 20501. Toivottavasti on vaan oikeassa paikassa.. huomenna 6+0 ja ultra.. ei varmaan vielä sykkeitä näy..
voi syke näkyä!!!Jee!!Digissä vois olla nyt se 3+? :angelic:
tulis vaan lisää stressiä mahdollisestiKyllä tulee vauva, mä haluun ainakin uskoa niin
Voisko sulla olla vielä sen verran nestettä tuolla kohdun tienoilla et aiheuttaa sitä pistosoiretta?
Mä en tajua miten voi olla noin korkea :bag: mut toiv mulla silti hyvin myös asiat :bag: ihanaa toivottavasti on oikeassa paikassavoi syke näkyä!!!
Joo luulis, mut en jaksa enää ostaa/tehdätulis vaan lisää stressiä mahdollisesti

Joo luulis, mut en jaksa enää ostaa/tehdätulis vaan lisää stressiä mahdollisesti

Onkohan toi jo huolestuttavan korkea.. en tiedä mitä mulla on ollut ainoassa hyvin menneessä raskaudessa. Ja muistetaan et ne on niin yksilöllisiä.. jos sulla on ne nesteet niin vaikuttanut että nyt kirii arvoa takasin :) Huhhu jaskaan varmaan housuuni ennen sitä ultraa huomenna
pikemminkin mulla matala tai keskiarvoilla korkeintaan..Ei ole liian korkeapikemminkin mulla matala tai keskiarvoilla korkeintaan..
ei kyl muita oireta kun väsymys ja välillä etoo..Tai niin henkklökohtaista.. ja sulla ollu nyt ne nesteetja nyt nousee hyvin
ei kyl muita oireta kun väsymys ja välillä etoo..
ja itkettää helpomminMul vaan väsy ja tissit kipeet..tänään ku nousin niin oikeen pisteli nännien takana.. ja särkee koko tissejä. Aamuisin ollu enempi sitä menkkajomoa. Vähän muiden hajuvedet ärsyttää mut ei oo etovaa oloa..eikä nälkä. Mut tekee mieli kyl syödä koko ajan ja kaikkea, mut se nyt ei oo niin erityistäja itkettää helpommin