3780 oli nyt tulos ehkä tästä vielä vauva tulee täytyy nyt olla tarkkana tän hartiapistoksen kanssa, olispa vaan lihasjumi. Itken, ehkä saankin vielä vauvan...tai ainakin on vielä mahdollisuus
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
3780 oli nyt tulos ehkä tästä vielä vauva tulee täytyy nyt olla tarkkana tän hartiapistoksen kanssa, olispa vaan lihasjumi. Itken, ehkä saankin vielä vauvan...tai ainakin on vielä mahdollisuus
Mulla hemoglobiini 141, tosi hyvä ja ok normi arvo mulle että ei sielä nyt kauheesti voi ainakaan sisästä verenvuotoa olla.. hartiapistos muakin häirittee. Ja mulla on kyllä ihan tajuton väsymys ehkä se hcg vastaus tulee kohta
Nyt tuli hcg: 20501. Toivottavasti on vaan oikeassa paikassa.. huomenna 6+0 ja ultra.. ei varmaan vielä sykkeitä näy..
Jee!! Digissä vois olla nyt se 3+? :angelic:
Kyllä tulee vauva, mä haluun ainakin uskoa niin
Voisko sulla olla vielä sen verran nestettä tuolla kohdun tienoilla et aiheuttaa sitä pistosoiretta?
Mä en tajua miten voi olla noin korkea :bag: mut toiv mulla silti hyvin myös asiat :bag: ihanaa toivottavasti on oikeassa paikassa voi syke näkyä!!!
Joo luulis, mut en jaksa enää ostaa/tehdä tulis vaan lisää stressiä mahdollisesti
Joo luulis, mut en jaksa enää ostaa/tehdä tulis vaan lisää stressiä mahdollisesti
Onkohan toi jo huolestuttavan korkea.. en tiedä mitä mulla on ollut ainoassa hyvin menneessä raskaudessa. Ja muistetaan et ne on niin yksilöllisiä.. jos sulla on ne nesteet niin vaikuttanut että nyt kirii arvoa takasin :) Huhhu jaskaan varmaan housuuni ennen sitä ultraa huomenna
Ei ole liian korkea pikemminkin mulla matala tai keskiarvoilla korkeintaan..
Tai niin henkklökohtaista.. ja sulla ollu nyt ne nesteet ja nyt nousee hyvin ei kyl muita oireta kun väsymys ja välillä etoo..
Mul vaan väsy ja tissit kipeet..tänään ku nousin niin oikeen pisteli nännien takana.. ja särkee koko tissejä. Aamuisin ollu enempi sitä menkkajomoa. Vähän muiden hajuvedet ärsyttää mut ei oo etovaa oloa..eikä nälkä. Mut tekee mieli kyl syödä koko ajan ja kaikkea, mut se nyt ei oo niin erityistä ja itkettää helpommin