Raskaaksi 2019

Mitä lie nää ajoittaiset menkkakivut on, hyvä vai huono asia :confused005

Testit vahvistuu tai ei ainakaan haalistu...ja rinnat kipeytyy enempi... Mut en silti usko että hcg nousee, ainakaan tarpeeksi...kohta labraan :nailbiting:
No on ainakin ihan leffaviivat!! Tsemppiä, me täällä jännätään sun kanssa!

Täällä ois dpo6. Nännit ihan tosi kipeät. Jos ei ois ollu jo oviksesta asti, (tai jopa päivää ennen) hellänä, niin oisin innoissani. Mut ehkäpä tää on nyt vaan joku uus ovisoire, monillahan on nännit kipeänä oviksesta menkkoihin. Flunssakin vaivaa ja ihan blaah. Tahtoo vauvan :arghh:

Mulla oli niitä ainakin alkuraskaudessa paljon!

Hyviltä näyttää testit! Tsempit labraan, saatko tän tuloksen tänään vielä?

Joo odotan just julkiselle. Pitäis tulla iltapäivällä :nailbiting: luin just et neljännen viikon lopussa pitäis olla 1000-2000 hcg. Ja mulla viidennen alkaessa 1245. Eli siis periaatteessa vielä ok...mutta kun nyt ois sit jo 2000-3000 edes jo...pelottaa. ääh. Ois kyl kiva olla raskaana kun maha on tämmönen pallo..

Mulla oli eilen kauheat vatsakivut vasemmalla. Nyt nostelee kohdun ulkoisen pelko taas päätään.. vähä ehkä myös hartiapistosta.. polilta ottivat onneksi vakavasti tän ja pääsen heti verikokeisiin ja huomenna heti polille aika aamupäivästä. En kyllä kestä jos taas se on väärässä paikassa.. en vaan jaksa näitä vastoinkäymisiä enään..

Mulla oli eilen kauheat vatsakivut vasemmalla. Nyt nostelee kohdun ulkoisen pelko taas päätään.. vähä ehkä myös hartiapistosta.. polilta ottivat onneksi vakavasti tän ja pääsen heti verikokeisiin ja huomenna heti polille aika aamupäivästä. En kyllä kestä jos taas se on väärässä paikassa.. en vaan jaksa näitä vastoinkäymisiä enään..

Eikä... toivottavasti ei ku...ja onneksi pääset heti tutkimuksiin. Just mietin kans onko tää mun hartiakipu jumitusta vai ku..saatan käydä ultrassa yksityisellä jos ei muualle pääse..

Onneksi katsovat heti mistä kyse! Itse soitin aamulla monen mutkan kautta endokrinologian polille ja hoitaja ei puhelimessa osannut sanoa yhtään, mitä prolaktiinilääkityksen ja mahdollisen keltarauhastuen kanssa pitäisi tehdä :arghh: Onneksi se lääke olisi vasta perjantaina otettava. Lupasi jutella lääkärin kanssa ja soittaa sitten takaisin just mitä tehdä sen Cabaserin ja kilpirauhaslääkkeiden kanssa... Toivottavasti soittaa pian. Ite tän tuhruttelun ja menkkajomojen (siis todella raastavaa!!!) kanssa olisin melkein halunnut pari hcg mittausta, että näkis onko tässä suunnittelussa edes mitään järkeä vai onko koko homma jo tuhoon tuomittu muutenkin :shifty: Aamulla tein pc:n puikkotestin ja eipä tuo kovasti vahvistunut ole. RFSU:n liuskat olleet koko ajan käytännössä negoja!? :scared001

Onneksi katsovat heti mistä kyse! Itse soitin aamulla monen mutkan kautta endokrinologian polille ja hoitaja ei puhelimessa osannut sanoa yhtään, mitä prolaktiinilääkityksen ja mahdollisen keltarauhastuen kanssa pitäisi tehdä :arghh: Onneksi se lääke olisi vasta perjantaina otettava. Lupasi jutella lääkärin kanssa ja soittaa sitten takaisin just mitä tehdä sen Cabaserin ja kilpirauhaslääkkeiden kanssa... Toivottavasti soittaa pian. Ite tän tuhruttelun ja menkkajomojen (siis todella raastavaa!!!) kanssa olisin melkein halunnut pari hcg mittausta, että näkis onko tässä suunnittelussa edes mitään järkeä vai onko koko homma jo tuhoon tuomittu muutenkin :shifty: Aamulla tein pc:n puikkotestin ja eipä tuo kovasti vahvistunut ole. RFSU:n liuskat olleet koko ajan käytännössä negoja!? :scared001

Mullakaan rfsu ei näyttänyt alussa mitään... Ja en muista mikä tilanne sulla kilpparilääkityksen kanssa, mutta mulla thyroxin 50mikrogrammaa ja plussasta nostin 62,5mikrogrammaan. Eikös prolaktiini pitänyt lopettaa plussaan?

Mullakaan rfsu ei näyttänyt alussa mitään... Ja en muista mikä tilanne sulla kilpparilääkityksen kanssa, mutta mulla thyroxin 50mikrogrammaa ja plussasta nostin 62,5mikrogrammaan. Eikös prolaktiini pitänyt lopettaa plussaan?

Joo mulla on Thyroxin nyt 6 päivää viikossa 50 mikrogrammaa ja yhtenä päivänä 25. Varmaan ainakin pitäis nostaa 7 päivänä 50 mikrogrammaa :scratch Prolaktiinilääkitys piti lopettaa plussaan, mutta sitten se prolaktiini lähtee nousemaan ja laskee progesteronia. Sitä siis mietin, että saako jonkun progetuen tähän alkuun jos sen Cabaserin lopettaa "cold turkey."

Mitä lie nää ajoittaiset menkkakivut on, hyvä vai huono asia :confused005

Mulla oli alussa ja selässä myös kunnon menkka jomoja. Kestiköhän rv8 asti suunnilleen.. Sit alko repäsykivut mahassa kun aivastaa, kääntää kylkeä jne :laughing002

Eikä... toivottavasti ei ku...ja onneksi pääset heti tutkimuksiin. Just mietin kans onko tää mun hartiakipu jumitusta vai ku..saatan käydä ultrassa yksityisellä jos ei muualle pääse..

Saitko jo verikoe tulokset?
Mikä se olikaan milloin ultrassa jo näkyisi jotain? :bookworm:

Liitteet

• Screenshot_20210901-194344.jpg
    Screenshot_20210901-194344.jpg
    372.5 KB · Katsottu: 122
Tämmönen tuli äsken laimeesta pissasta. :woot: on jo kuivannut. Pliis ole hyvä hcg verestä...hartiaa pistää mutta kun en tiedä miksi..onhan tuolla nesteitä vatsassa muutenkin, ei välttämättä ku aiheuttamaa..tai sit vaan lihasjumi

Liitteet

• IMG_20210906_145717.jpg
    IMG_20210906_145717.jpg
    1 MB · Katsottu: 99
Kattokaa mitä löysin!
"
  • In patients with ovarian hyperstimulation syndrome (OHSS), hCG levels should be interpreted carefully. These patients often have fluid that is shifting from the blood vessels to the abdominal cavity making the blood concentrated. When IV fluids are given, the blood levels can get diluted leading to variations in hCG levels. One can often see hCG levels that are flat or not rising normally in these patients only to show a normal rise when the OHSS is stabilized."
Eli hyperissä kun saa suoneen nesteitä, se voi laimentaa hcg tulosta! Vikat nesteet sain tosin ti-ke yönä, ja pe oli labrat. Ja tänään. Eli voiskohan vielä pe vaikuttanut ne nesteytykset suoneen...en tiedä! No tänään tuskin enää?? Huomenna soitan Tilkkaan ja kyselen lisää...apua jos vielä olisi mahdollisuudet vauvaan :Heartred toki edelleen tämä oireettomuus pelottaa! Tässä linkki lähteeseen https://www.google.com/amp/s/www.in...owing-in-vitro-fertilization-ivf/?hs_amp=true

3780 oli nyt tulos :Heartpink ehkä tästä vielä vauva tulee :Heartpink täytyy nyt olla tarkkana tän hartiapistoksen kanssa, olispa vaan lihasjumi. Itken, ehkä saankin vielä vauvan...tai ainakin on vielä mahdollisuus :Heartblue

Takaisin