Raskaaksi 2019

Kiitokset kokemuksista! Ei kai tässä auta kun odotella ja katsoa kuinka käy, mitään kun ei asialle voi, suuntaan tai toiseen :confused005

Oliko täällä muita raskaudenaikaisia vuotelijoita..? Vuotelee ruskean-vaaleanpunaista ja ahdistaa :sorry: Mun värkillä on tosin ollut värikäs vuotohistoria, mutta silti pelottaa.

Ja kiva olis tässä mahdollisen tulevan 9kk aikana uskaltaa käydä jaskalla uudestaankin :lurking:

Juu täällä! Tässä raskaudessa ihan holahti verta ja sitten tiputteli pari päivää. Syynä istukka osittain kohdun suulla. On myös kokemusta kemiallisesta ja km, mutta aina ei tosiaan vuodot tarkota pahaa! Hermoja kiristävää vuotelut raskaana, mutta neuvolasta ja polilta moneen kertaan lohduttivat että aika yleinen riesa ja ei välttis vakavaa. Tsemppiä:Heartred

Mä tein ensimmäisestä raskaudesta kaksi testiä, väliä pidin noin viikon. Toisesta tein vain yhden. Toki mulla oli molemmista myös veritesti ja varhaisultra, mutta kotitestejä en tehnyt sen enempää. Ei sillä etteikö olisi huolettanut ja pelottanut, mutta en vain henkilökohtaisesti koe että niiden testien tekemisestä hyötyy mitään. Kuten täälläkin on monien kohdalla huomannut, ei ne viivat välttämättä kerro juuta eikä jaata. Saati että ne toisivat jotain mielenrauhaa, melkeinpä päinvastoin. Olen ehkä vähän kyyninen, mutta ajattelen että jos menee kesken niin sitten menee. Ei se testien tekeminen siihen auta mitään.

Mä tein ensimmäisestä raskaudesta kaksi testiä, väliä pidin noin viikon. Toisesta tein vain yhden. Toki mulla oli molemmista myös veritesti ja varhaisultra, mutta kotitestejä en tehnyt sen enempää. Ei sillä etteikö olisi huolettanut ja pelottanut, mutta en vain henkilökohtaisesti koe että niiden testien tekemisestä hyötyy mitään. Kuten täälläkin on monien kohdalla huomannut, ei ne viivat välttämättä kerro juuta eikä jaata. Saati että ne toisivat jotain mielenrauhaa, melkeinpä päinvastoin. Olen ehkä vähän kyyninen, mutta ajattelen että jos menee kesken niin sitten menee. Ei se testien tekeminen siihen auta mitään.

Joo totta, ja nyt kun pakolla joutunut näin monta verestä hcg ottaa, niin tieto lisää tuskaa. Toisaalta pystyypähän varautua km.. ja nyt kun tiedän jo näin paljon, niin pakko maanantaina vielä tsekkauttaa, alkoi pelottaa kohdunulkoinen..

Oliko täällä muita raskaudenaikaisia vuotelijoita..? Vuotelee ruskean-vaaleanpunaista ja ahdistaa :sorry: Mun värkillä on tosin ollut värikäs vuotohistoria, mutta silti pelottaa.

Ja kiva olis tässä mahdollisen tulevan 9kk aikana uskaltaa käydä jaskalla uudestaankin :lurking:
Mulla oli vuotoa jossain rv5 paikkeilla noin viikon verran. Myöhemmin selvisi, että istukka oli lähellä kohdunsuuta, joten vuoto saattoi johtua siitä. Raskaus meni normaalisti loppuun asti. Kesken mennyt raskaus sen sijaan ei vuotanut vaan km todettiin ultrassa. Eli ihan harmitonta voi vuoto hyvinkin olla, mutta kyllähän se säikäyttää. Tsemppiä ja tarrasukkia! :Heartred

Juu täällä! Tässä raskaudessa ihan holahti verta ja sitten tiputteli pari päivää. Syynä istukka osittain kohdun suulla. On myös kokemusta kemiallisesta ja km, mutta aina ei tosiaan vuodot tarkota pahaa! Hermoja kiristävää vuotelut raskaana, mutta neuvolasta ja polilta moneen kertaan lohduttivat että aika yleinen riesa ja ei välttis vakavaa. Tsemppiä:Heartred

Tonni mulla oli tää sama esikoisen raskaudessa! Eli hyvin voi olla normaalia mutta varmasti huolettaa! :paleToivotaan että harmitonta kuitenkin. Mitkä viikot sulla nyt on ja kosk la? :love7

Mä oon täälä pilannut koko mökki päiväni kun oon lietsonnu taas pelkooni kkm. Ja tää johtuu vaan siitä että nännit ei oo ollu enään niin kipeet eikä menkkajomoa oo nyt ollu muutamaan päivään. Voi ristus *ittu sanon minä ja pyydän samalla anteeksi. Tarviin varmaan rauhottavia kohta :hilarious:

Tonni mulla oli tää sama esikoisen raskaudessa! Eli hyvin voi olla normaalia mutta varmasti huolettaa! :paleToivotaan että harmitonta kuitenkin. Mitkä viikot sulla nyt on ja kosk la? :love7

Kysyitkö tätä tonnilta vai multa? Oon niin väsynyt että ei mee kaaliin yksinkertasetkaan asiat:laughing021

Mä oon täälä pilannut koko mökki päiväni kun oon lietsonnu taas pelkooni kkm. Ja tää johtuu vaan siitä että nännit ei oo ollu enään niin kipeet eikä menkkajomoa oo nyt ollu muutamaan päivään. Voi ristus *ittu sanon minä ja pyydän samalla anteeksi. Tarviin varmaan rauhottavia kohta :hilarious:

Mä ennen varhaisultraa olin kädet kokoajan tisseillä, ja kourin että eikö ne nyt oo enään kipeet. Olin pari päivää ihan paniikissa kun ne oli yks kaks ihan normaalit ja samalla alko alaselässä ihme jomot.. :banghead: mutta ilmeisesti normaalia et oireet vaihtelee päivittäin, vaikka eihän se siinä tilanteessa auta kun on paniikissa. Tsemppiä!! Millon sulla olikaan ultra?

Mä ennen varhaisultraa olin kädet kokoajan tisseillä, ja kourin että eikö ne nyt oo enään kipeet. Olin pari päivää ihan paniikissa kun ne oli yks kaks ihan normaalit ja samalla alko alaselässä ihme jomot.. :banghead: mutta ilmeisesti normaalia et oireet vaihtelee päivittäin, vaikka eihän se siinä tilanteessa auta kun on paniikissa. Tsemppiä!! Millon sulla olikaan ultra?

Kiitos, niinhän se on normaalia että ne varmasti vaihtelee, on vaan niin vaikea ottaa iisisti :sad001 onneksi ultra on 16 päivä niin enään 12 päivää :laughing021 mietin että meniskö ensiviikolla yksityiselle verikokeisiin..

Onnea Jannn ja Sofia!

Eipä meitä taida tänne montaa enää jäädä. Siska, Tonni ja meitsi. Hamaan loppuun saakka, siltä ainakin välillä tuntuu. Huoh.
Mä kävin tänään kolposkopiassa. Jotain lievää muutosta näkyi, mutta ei mitään huolestuttavaa. Melko saman näköistä kuin viimeksi kuulemma ja silloinkaan ei vaatinut toimenpiteitä, toivotaan parasta. 2kk odoteltava tuloksia.
Tänään kp12 ja oikealla kuulemma 17mm johtofolli ja limis hyvän paksuinen. Epäili että ovis ois jo muutaman päivän päästä. Pläninä olla vkl mökillä, joten ei auta kun ryhtyä hommiin taas.
Mä jään kanssa, ikuisesti :greet015 oon vaan tositosi paljon ollu pois täältä mies on edelleen reissuhommissa käy noin 5vk välein kotona että silleen... oon yrittäny jättää haaveen niin taka alalle kun mahollista, tää perus lopeta yrittäminen metodi :sad010

No nyt ihan hurja tasan 4+0 ja la olisi 14.5... Ihan kamalat selkä ja menkkakivut ollut tänään, mutta tosiaan vaan veskissä ollut tiputteluvuotoa, siteeseen ei mitään o_O Kai se taas jaskantaessa alkaa viimeistään vuotaa uudestaan. Menkkakivut läks, mutta selkäkivut pysyy sitkeästi.

Jos näyttää epätoivoiselta, niin menen omakustanteisesti pari kertaa tsekkaamaan hcg:n verestä :oops: Oireita ainakin on edelleen mutta ihan koko ajan pelkää koska vuoto yltyy :sad001

Enköhän mäki tuu tänne takaisin, saankohan koskaan vauvaa. Täytyy ehkä pari siirtoa vielä katsoa ja sit lähettää tutkittavaksi noita alkioita o_O jotain vikaa kun ei kehity paria vkoa pidemmälle..
Tänään testit ihan samanlaiset kuin toissapäivänä. Digin sisällä ehkä jopa haaleampi viiva. Liuskat suht samanlaiset :scratch
Mutta ehkä jo laskussa hcg

Liitteet

• IMG_20210905_065759__01.jpg
    IMG_20210905_065759__01.jpg
    2 MB · Katsottu: 144
Tsempit kaikille omiin tilanteisiin! :Heartblue

Tonnille hermoja! Mulla oli vuotelua esikoisesta eniten, ihan normaali onnistunut raskaus, sit tuulimunasta oli semmosta että viikon jäi aina pyyhkiessä, kemiallinen oli semmosta tosi tummaa tuhrua kunnes sit testi olikin nega ja hanat aukes. Kkm ei ollut vuotoa ollenkaan.

Mites onnenomenan piinapäivät on muuten kuluneet? Pääseekö jo kohta testaan?

Täällä kp 1, joten ei onneks terolutteja tarvinnu.. seuraavaan kiertoon siis tupla letroilla, katotaan mitä mun nivelet ja migreeni tykkää tällä kertaa :smiley-ashamed004

Tsemppiä ja kärsivällisyyttä kaikille omiin tilanteisiin.:Heartred

Yleisenä vinkkinä, että mulla kuulu hcg mittaus työterveyssopimukseen. Lähetteen siihen tietysti tarvii, mulla hysteerinen itkuunpurskahtaminen lääkärin vastaanotolla riitti.

Tsempit kaikille omiin tilanteisiin! :Heartblue

Tonnille hermoja! Mulla oli vuotelua esikoisesta eniten, ihan normaali onnistunut raskaus, sit tuulimunasta oli semmosta että viikon jäi aina pyyhkiessä, kemiallinen oli semmosta tosi tummaa tuhrua kunnes sit testi olikin nega ja hanat aukes. Kkm ei ollut vuotoa ollenkaan.

Mites onnenomenan piinapäivät on muuten kuluneet? Pääseekö jo kohta testaan?

Täällä kp 1, joten ei onneks terolutteja tarvinnu.. seuraavaan kiertoon siis tupla letroilla, katotaan mitä mun nivelet ja migreeni tykkää tällä kertaa :smiley-ashamed004

Pahoittelut vielä uudesta kierrosta ja toivottavasti uusi annos eri tuota sivuoireita mutta tuottaa raskauden!

Kiitos kysymästä,nyt dpo6. Olen täällä ihmetellyt kolme päivää kestänyttä vihlontaa syvällä alavatsalla. Välillä vihlaisee hetken niin että taitun koukkuun. Tietysti toivon, että olisivat kiinnittymiskipuja, mutta alkoivat jo dpo3, joten eikö ole siihen vähän aikaisin... :confused005 Ja toisaalta minulla on ollut tyypillistä luteaalivaiheen ummetusta joonakin päivinä, normaalia pahempana tosin. En tiedä, onko tullut syötyä liikaa tatteja ja kanttarelleja, kun olen innoissani kerännyt ja laittanut niitä ruuaksi... tosin eilen vain ja sitä ennen viimeksi viime viikonloppuna. Ja sitten on välähtänyt mielessä, että voiko inseminaatio aiheuttaa huonolla tuurilla kohtutulehduksen, kun sinne kuitenkin vieras esine työnnetään... Täytyy nyt ainakin olla muutama päivä syömättä noita sieniä ja katsoa, helpottavatko ummetus- ja ilmavaivat. Yleensä luteaalivaiheen ummetus loppuu minulla päinvastaiseen tilanteeseen ja sitten 2-4 päivän päästä alkavat menkat. Viikon päästä lauantaina tai sunnuntaina testaan. Voi, miten toivon plussaa! :smiley-angelic001

Testit vahvistuu tai ei ainakaan haalistu...ja rinnat kipeytyy enempi... Mut en silti usko että hcg nousee, ainakaan tarpeeksi...kohta labraan :nailbiting:

Liitteet

• IMG_20210906_064707.jpg
    IMG_20210906_064707.jpg
    931.5 KB · Katsottu: 119
Takaisin