Tonninseteli
Kommentoinnin ninja
Kiitokset kokemuksista! Ei kai tässä auta kun odotella ja katsoa kuinka käy, mitään kun ei asialle voi, suuntaan tai toiseen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oliko täällä muita raskaudenaikaisia vuotelijoita..? Vuotelee ruskean-vaaleanpunaista ja ahdistaa Mun värkillä on tosin ollut värikäs vuotohistoria, mutta silti pelottaa.
Ja kiva olis tässä mahdollisen tulevan 9kk aikana uskaltaa käydä jaskalla uudestaankin
Kiitokset kokemuksista! Ei kai tässä auta kun odotella ja katsoa kuinka käy, mitään kun ei asialle voi, suuntaan tai toiseen
Mä tein ensimmäisestä raskaudesta kaksi testiä, väliä pidin noin viikon. Toisesta tein vain yhden. Toki mulla oli molemmista myös veritesti ja varhaisultra, mutta kotitestejä en tehnyt sen enempää. Ei sillä etteikö olisi huolettanut ja pelottanut, mutta en vain henkilökohtaisesti koe että niiden testien tekemisestä hyötyy mitään. Kuten täälläkin on monien kohdalla huomannut, ei ne viivat välttämättä kerro juuta eikä jaata. Saati että ne toisivat jotain mielenrauhaa, melkeinpä päinvastoin. Olen ehkä vähän kyyninen, mutta ajattelen että jos menee kesken niin sitten menee. Ei se testien tekeminen siihen auta mitään.
Mulla oli vuotoa jossain rv5 paikkeilla noin viikon verran. Myöhemmin selvisi, että istukka oli lähellä kohdunsuuta, joten vuoto saattoi johtua siitä. Raskaus meni normaalisti loppuun asti. Kesken mennyt raskaus sen sijaan ei vuotanut vaan km todettiin ultrassa. Eli ihan harmitonta voi vuoto hyvinkin olla, mutta kyllähän se säikäyttää. Tsemppiä ja tarrasukkia!Oliko täällä muita raskaudenaikaisia vuotelijoita..? Vuotelee ruskean-vaaleanpunaista ja ahdistaa Mun värkillä on tosin ollut värikäs vuotohistoria, mutta silti pelottaa.
Ja kiva olis tässä mahdollisen tulevan 9kk aikana uskaltaa käydä jaskalla uudestaankin
Juu täällä! Tässä raskaudessa ihan holahti verta ja sitten tiputteli pari päivää. Syynä istukka osittain kohdun suulla. On myös kokemusta kemiallisesta ja km, mutta aina ei tosiaan vuodot tarkota pahaa! Hermoja kiristävää vuotelut raskaana, mutta neuvolasta ja polilta moneen kertaan lohduttivat että aika yleinen riesa ja ei välttis vakavaa. Tsemppiä
Tonni mulla oli tää sama esikoisen raskaudessa! Eli hyvin voi olla normaalia mutta varmasti huolettaa! Toivotaan että harmitonta kuitenkin. Mitkä viikot sulla nyt on ja kosk la?
Mä oon täälä pilannut koko mökki päiväni kun oon lietsonnu taas pelkooni kkm. Ja tää johtuu vaan siitä että nännit ei oo ollu enään niin kipeet eikä menkkajomoa oo nyt ollu muutamaan päivään. Voi ristus *ittu sanon minä ja pyydän samalla anteeksi. Tarviin varmaan rauhottavia kohta
Kysyitkö tätä tonnilta vai multa? Oon niin väsynyt että ei mee kaaliin yksinkertasetkaan asiat
Mä ennen varhaisultraa olin kädet kokoajan tisseillä, ja kourin että eikö ne nyt oo enään kipeet. Olin pari päivää ihan paniikissa kun ne oli yks kaks ihan normaalit ja samalla alko alaselässä ihme jomot.. :banghead: mutta ilmeisesti normaalia et oireet vaihtelee päivittäin, vaikka eihän se siinä tilanteessa auta kun on paniikissa. Tsemppiä!! Millon sulla olikaan ultra?
Mä jään kanssa, ikuisesti oon vaan tositosi paljon ollu pois täältä mies on edelleen reissuhommissa käy noin 5vk välein kotona että silleen... oon yrittäny jättää haaveen niin taka alalle kun mahollista, tää perus lopeta yrittäminen metodiOnnea Jannn ja Sofia!
Eipä meitä taida tänne montaa enää jäädä. Siska, Tonni ja meitsi. Hamaan loppuun saakka, siltä ainakin välillä tuntuu. Huoh.
Mä kävin tänään kolposkopiassa. Jotain lievää muutosta näkyi, mutta ei mitään huolestuttavaa. Melko saman näköistä kuin viimeksi kuulemma ja silloinkaan ei vaatinut toimenpiteitä, toivotaan parasta. 2kk odoteltava tuloksia.
Tänään kp12 ja oikealla kuulemma 17mm johtofolli ja limis hyvän paksuinen. Epäili että ovis ois jo muutaman päivän päästä. Pläninä olla vkl mökillä, joten ei auta kun ryhtyä hommiin taas.
Tonni mulla oli tää sama esikoisen raskaudessa! Eli hyvin voi olla normaalia mutta varmasti huolettaa! Toivotaan että harmitonta kuitenkin. Mitkä viikot sulla nyt on ja kosk la?
Tsempit kaikille omiin tilanteisiin!
Tonnille hermoja! Mulla oli vuotelua esikoisesta eniten, ihan normaali onnistunut raskaus, sit tuulimunasta oli semmosta että viikon jäi aina pyyhkiessä, kemiallinen oli semmosta tosi tummaa tuhrua kunnes sit testi olikin nega ja hanat aukes. Kkm ei ollut vuotoa ollenkaan.
Mites onnenomenan piinapäivät on muuten kuluneet? Pääseekö jo kohta testaan?
Täällä kp 1, joten ei onneks terolutteja tarvinnu.. seuraavaan kiertoon siis tupla letroilla, katotaan mitä mun nivelet ja migreeni tykkää tällä kertaa