Vau, kyllähän se siltä kovasti näyttäisi Onneksi olkoon ja nyt tarrasukkia matkaan!
Ja jannnille extrapaljon jaksamista epätietoisena tilanteeseen. Ihan hirveätä odottaa ja pelätä lopputulosta Täällä eletään hengessä mukana ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aamun testistä ei voi sanoa onko hcg noussut vai tippunut. Lieviä menkkajomoja on välillä vatsassa ja selässä. Mut eikai niistäkään tiedä onko kasvukipuja vai menossa kesken
ja sitten toi hitaasti nouseva hcg voi viitata kohdunulkoseen? Sehän se tästä vielä puuttuiskin.. mut pakko senkin takia käydä maanantaina labrassa. Varmaan vois sen saada kaupungiltakin mut haluun sinne kyl mahd nopee..yksityinen aukee kasilta ja pääsee ilman lähetettä.
Jos tää on tuhoon tuomittu niin pliis mene itsestään kesken
Tsemppiä epätietoisuuteen mut ei kuitenkaan oo hartiapistosta tai toispuoleisia kipuja? Mullahan se kohdunulkoisen kivut tuli 5+3 tienoilla jo.
Tuntuu että aina tämä alkuraskaus on täynnä pelkoa ja epävarmuutta. Juuri mietin yks päivä että jotkut tekee vaan yhden testin, jos toinen viiva näkyy oli se vahva tai ei niin _Miettikää_ et ne ei välttämättä tee enään muita testejä vaan ne odottaa vaan ekaan ultraan ihan rauhallisina Ja täälä me ollaan tai ainakin minä panikoin joka ikistä oiretta tai oireettomuutta eikä päivääkään että vois hengähtää Toivon todella että sulla hcg nousee vaan hitaammin, jännään ja panikoin täällä mukana!
Tsemppiä epätietoisuuteen mut ei kuitenkaan oo hartiapistosta tai toispuoleisia kipuja? Mullahan se kohdunulkoisen kivut tuli 5+3 tienoilla jo.
Tuntuu että aina tämä alkuraskaus on täynnä pelkoa ja epävarmuutta. Juuri mietin yks päivä että jotkut tekee vaan yhden testin, jos toinen viiva näkyy oli se vahva tai ei niin _Miettikää_ et ne ei välttämättä tee enään muita testejä vaan ne odottaa vaan ekaan ultraan ihan rauhallisina Ja täälä me ollaan tai ainakin minä panikoin joka ikistä oiretta tai oireettomuutta eikä päivääkään että vois hengähtää Toivon todella että sulla hcg nousee vaan hitaammin, jännään ja panikoin täällä mukana!
Niinpä, jotkut on rauhallisin mielin sinne nt-ultraan asti!
Huh huh. Ei kyl enää näillä kokemuksilla. Tää oireettomuuskin pelottaa.
Ei oo sen suuremmin ollut tommosia kipuja, ehkä vähän enempi oikeella, mut siinä on vissiin keltsi? Tai lääkärikin sanoi että tossa näyttäisi olevan keltarauhanen kai jonkun näköinen voi olla ivf kierrossakin... Ja sit vähän hartiaa pistää jos pitää kakkosella pinnistellä...mut en tiedä, onko vaan perusjumia vai voiko viitata ku...
Yritin jo varuiks varata ens vkolle ultraa yksityiselle, mut tosi huonosti aikoja..kai täs joutuu reilun viikon ainaki odottaa ultraan...
Julkisen varhaisultra olisi vasta useamman viikon päässä? Ymmärrän oikein hyvin, miksi mwnet yksityiselle. Ja hyvä että menet.
Mulla on tosi ristiriitainen suhde tähän testailuun nyt kahden keskenmenon ja kemiallisen jälkeen, plus yrittäminen päälle. Mulla on alkanut tuleen tosi vahvasti semmonen fiilis, että pitäisi lopettaa koko raskaustestien ostaminen. Että kun niitä tekee liian aikaisin niin aina se toivo on, ja sit lopulta kun se ei muutu plussaksi niin on loppupäivä pilalla. Ja jos se onkin plussa niin ai että.. sitä saamarin päänsisäistä matematiikkaa ja arpomista. Onko tää vahvempi, ja vaikka se on, niin mitä se muka tarkoittaa. Tuulimunassakin oli tosi nopeesti kirkuvat leffaviivat, että ei sekään mitään kerro..
Ja kyllä, tänkin aamun nega testi jätti taas vaan semmosen eksistentiaalisen vitutuksen päälle.. koko ajan useammin tulee semmosia hetkiä että miettii haluaako edes koko yritys rumbaa jatkaa, vaikka justhan me tosiaan saatiin nää hoidotkin aluille - ei kiinnostais oikein nekään, vaikka niitä oon odottamalla odottanut
Oliko täällä muita raskaudenaikaisia vuotelijoita..? Vuotelee ruskean-vaaleanpunaista ja ahdistaa Mun värkillä on tosin ollut värikäs vuotohistoria, mutta silti pelottaa.
Ja kiva olis tässä mahdollisen tulevan 9kk aikana uskaltaa käydä jaskalla uudestaankin