Raskaaksi 2019

Aamun testistä ei voi sanoa onko hcg noussut vai tippunut. Lieviä menkkajomoja on välillä vatsassa ja selässä. Mut eikai niistäkään tiedä onko kasvukipuja vai menossa kesken :think005
ja sitten toi hitaasti nouseva hcg voi viitata kohdunulkoseen? Sehän se tästä vielä puuttuiskin.. mut pakko senkin takia käydä maanantaina labrassa. Varmaan vois sen saada kaupungiltakin mut haluun sinne kyl mahd nopee..yksityinen aukee kasilta ja pääsee ilman lähetettä.
Jos tää on tuhoon tuomittu niin pliis mene itsestään kesken :smiley-angelic001

Oi Tonnilla ihan selkeä plussa! Onnea onnea ja nyt tarrasukkia matkaan :smiley-angelic001

Täällä testattu nega Predictor earlyllä.. eli vissiin se eilinen testiajalla näkemäni pc:n esihaamulainen oli varmaankin vaan mielikuvitusken tuotetta, varsinkin kun ihan plankko se oli testiajan jälkeen, tihrustamalla viivanpaikan näki toki. Ei oo tästä testistä aikaisempaa kokemusta, mut muitelisin et on 7,5 herkkyys.

Nooh, jos ei menkat ala niin maanantaina soitan terolutit et jospa sais mekat alkamaan. Todennäköisinhän skenaario on, että sitä ovulaatiota ei koskaan edes tapahtunut, kun ei ollut selkeitä oireita vaikka epäonnistuneen letro setin jälkeen tuntuikin että kroppa alkoikin ehkä vähän käynnistellä itseään. Lyön melkeen vetoa että ne siellä tilkassa sanoo, että miksi mä en niitä teroluteja soitellut aikaisemmin, kun maanantaina on jo kp 40.. mut noh.. toivo eli kuitenkin ja jotenkin tuntui etten halunnut sekoittaa korppaa entistä enemmän, et jospa ne menkat itse alkais. Toisaalta ketuttaa aivan sikana et tää kierto on ihan hukkaan heitetty ja tää kierto ei tunnu loppuvan ikinä
:smiley-angelic008

Tonni, mahtavaa!!! Paljon onnea ja tarrasukkia! :happy093 :Heartbigred

Siis plussa-aaltoa tässä ketjussa! Jospa pääsisi itsekin imuun. :smiley-angelic001 Tuo luo toivoa, että ei se peli ole todellakaan menetetty, jos ei vuodessa tärppää.

Oliko jokin tässä kierrossa toisin? Muistanko oikein, että sulla oli se prolaktiinijuttu ja lääkehoito siihen? (kamala miten voi olla näin hatara pää, vaikka yli vuosi keskusteltu täällä :facepalm:)

Siska, pahoittelut negasta! :sorry: :Heartbigred

Aamun testistä ei voi sanoa onko hcg noussut vai tippunut. Lieviä menkkajomoja on välillä vatsassa ja selässä. Mut eikai niistäkään tiedä onko kasvukipuja vai menossa kesken :think005
ja sitten toi hitaasti nouseva hcg voi viitata kohdunulkoseen? Sehän se tästä vielä puuttuiskin.. mut pakko senkin takia käydä maanantaina labrassa. Varmaan vois sen saada kaupungiltakin mut haluun sinne kyl mahd nopee..yksityinen aukee kasilta ja pääsee ilman lähetettä.
Jos tää on tuhoon tuomittu niin pliis mene itsestään kesken :smiley-angelic001

Tsemppiä epätietoisuuteen :sad001 mut ei kuitenkaan oo hartiapistosta tai toispuoleisia kipuja? Mullahan se kohdunulkoisen kivut tuli 5+3 tienoilla jo.
Tuntuu että aina tämä alkuraskaus on täynnä pelkoa ja epävarmuutta. Juuri mietin yks päivä että jotkut tekee vaan yhden testin, jos toinen viiva näkyy oli se vahva tai ei niin _Miettikää_ et ne ei välttämättä tee enään muita testejä vaan ne odottaa vaan ekaan ultraan ihan rauhallisina :wideyed: Ja täälä me ollaan tai ainakin minä panikoin joka ikistä oiretta tai oireettomuutta eikä päivääkään että vois hengähtää :shifty: :sad001 Toivon todella että sulla hcg nousee vaan hitaammin, jännään ja panikoin täällä mukana!

Tsemppiä epätietoisuuteen :sad001 mut ei kuitenkaan oo hartiapistosta tai toispuoleisia kipuja? Mullahan se kohdunulkoisen kivut tuli 5+3 tienoilla jo.
Tuntuu että aina tämä alkuraskaus on täynnä pelkoa ja epävarmuutta. Juuri mietin yks päivä että jotkut tekee vaan yhden testin, jos toinen viiva näkyy oli se vahva tai ei niin _Miettikää_ et ne ei välttämättä tee enään muita testejä vaan ne odottaa vaan ekaan ultraan ihan rauhallisina :wideyed: Ja täälä me ollaan tai ainakin minä panikoin joka ikistä oiretta tai oireettomuutta eikä päivääkään että vois hengähtää :shifty: :sad001 Toivon todella että sulla hcg nousee vaan hitaammin, jännään ja panikoin täällä mukana!

Lapsettomuus- ja keskenmenohistoria kyllä aiheuttaa nuo pelot. Itsekin pelkäisin, jos raskautuisin. Mutta minulla se ilmenisi niin, että en todellakaan uskaltaisi tehdä enää yhtään testiä ekan positiivisen jälkeen. Vaikka tuskin rauhassa pystyisin oottamaan sitä ultraa... Onneksi on varhaisultra jos inseminaatiosta raskaudun. Ja täällä meillä on neuvolassa myös varhaisultra automaattisesti. Ei tarvitse odotella viikolle 12 asti, että onko siellä mitään elämää.

Lisäys : siis tarkoitan että tunne testaamisen ja testaamatyomuuden takana voi olla sama, yhtä suuri pelko. Testaamattomuus ei siis minun kohdallani todellakaan tarkoittaisi vankkumatonta mielenrauhaa ja rohkeutta. :bag:

Muokattu viimeksi:

Niinpä, jotkut on rauhallisin mielin sinne nt-ultraan asti!
Huh huh. Ei kyl enää näillä kokemuksilla. Tää oireettomuuskin pelottaa.
Ei oo sen suuremmin ollut tommosia kipuja, ehkä vähän enempi oikeella, mut siinä on vissiin keltsi? Tai lääkärikin sanoi että tossa näyttäisi olevan keltarauhanen o_O kai jonkun näköinen voi olla ivf kierrossakin... Ja sit vähän hartiaa pistää jos pitää kakkosella pinnistellä...mut en tiedä, onko vaan perusjumia vai voiko viitata ku...
Yritin jo varuiks varata ens vkolle ultraa yksityiselle, mut tosi huonosti aikoja..kai täs joutuu reilun viikon ainaki odottaa ultraan...

Niinpä, jotkut on rauhallisin mielin sinne nt-ultraan asti!
Huh huh. Ei kyl enää näillä kokemuksilla. Tää oireettomuuskin pelottaa.
Ei oo sen suuremmin ollut tommosia kipuja, ehkä vähän enempi oikeella, mut siinä on vissiin keltsi? Tai lääkärikin sanoi että tossa näyttäisi olevan keltarauhanen o_O kai jonkun näköinen voi olla ivf kierrossakin... Ja sit vähän hartiaa pistää jos pitää kakkosella pinnistellä...mut en tiedä, onko vaan perusjumia vai voiko viitata ku...
Yritin jo varuiks varata ens vkolle ultraa yksityiselle, mut tosi huonosti aikoja..kai täs joutuu reilun viikon ainaki odottaa ultraan...

Julkisen varhaisultra olisi vasta useamman viikon päässä? Ymmärrän oikein hyvin, miksi mwnet yksityiselle. Ja hyvä että menet.

Julkisen varhaisultra olisi vasta useamman viikon päässä? Ymmärrän oikein hyvin, miksi mwnet yksityiselle. Ja hyvä että menet.

Juu vasta 21.9. no katsotaan saanko aikaa yksityiselle, ja mitä sanovat labratuloksista Tilkassa tiistaina kun kerron tulokset. Varmaan vaan että odottele ja ehkä menossa kesken tmv..

Mulla on tosi ristiriitainen suhde tähän testailuun nyt kahden keskenmenon ja kemiallisen jälkeen, plus yrittäminen päälle. Mulla on alkanut tuleen tosi vahvasti semmonen fiilis, että pitäisi lopettaa koko raskaustestien ostaminen. Että kun niitä tekee liian aikaisin niin aina se toivo on, ja sit lopulta kun se ei muutu plussaksi niin on loppupäivä pilalla. Ja jos se onkin plussa niin ai että.. sitä saamarin päänsisäistä matematiikkaa ja arpomista. Onko tää vahvempi, ja vaikka se on, niin mitä se muka tarkoittaa. Tuulimunassakin oli tosi nopeesti kirkuvat leffaviivat, että ei sekään mitään kerro.. o_O

Ja kyllä, tänkin aamun nega testi jätti taas vaan semmosen eksistentiaalisen vitutuksen päälle.. koko ajan useammin tulee semmosia hetkiä että miettii haluaako edes koko yritys rumbaa jatkaa, vaikka justhan me tosiaan saatiin nää hoidotkin aluille - ei kiinnostais oikein nekään, vaikka niitä oon odottamalla odottanut :shifty:

Kiitän onnitteluista nöyrästi :smiley-angelic001

Jannn, toivon tilanteeseen positiivista lopputulemaa edelleen!

Siskan fiilikset kuulostaa myös tutulta... Nyt on kuitenkin uutta toivoa hoitojen myötä.

Tää värkki meinaa taas tapansa mukaan tiputella, lisää ahdistusta kevyesti :shifty: En uskalla perua ensikäyntiä vielä. Pelottaa, että menee puihin ja sit ollaan tyhjän päällä :facepalm:

Onnea Tonni, vihdoin! :smiley-bounce012

Tsemppiä myös Jann ja Sofia, kaikki händyt ristissä teidän puolesta! :hug013:Heartred

Voi onnea Tonni! :love7 Varmaan vaan vaaratonta tiputtelua, pakko olla!

Toivotaan nyt superlujaa et Jannnilla olis kaikki kunnossa. Hcg kuitenkin oli noussut, uskon et ihan hyvin voi olla kaikki niin kuin pitääkin!

Mulla on tosi ristiriitainen suhde tähän testailuun nyt kahden keskenmenon ja kemiallisen jälkeen, plus yrittäminen päälle. Mulla on alkanut tuleen tosi vahvasti semmonen fiilis, että pitäisi lopettaa koko raskaustestien ostaminen. Että kun niitä tekee liian aikaisin niin aina se toivo on, ja sit lopulta kun se ei muutu plussaksi niin on loppupäivä pilalla. Ja jos se onkin plussa niin ai että.. sitä saamarin päänsisäistä matematiikkaa ja arpomista. Onko tää vahvempi, ja vaikka se on, niin mitä se muka tarkoittaa. Tuulimunassakin oli tosi nopeesti kirkuvat leffaviivat, että ei sekään mitään kerro.. o_O

Ja kyllä, tänkin aamun nega testi jätti taas vaan semmosen eksistentiaalisen vitutuksen päälle.. koko ajan useammin tulee semmosia hetkiä että miettii haluaako edes koko yritys rumbaa jatkaa, vaikka justhan me tosiaan saatiin nää hoidotkin aluille - ei kiinnostais oikein nekään, vaikka niitä oon odottamalla odottanut :shifty:

Siska, hyvin samoja fiiliksiä ollut joskus minullakin! Meille kävi lopulta hyvin polin kesätauko, jonka takia jäi kaksi ovista välistä, kun oli ovis sekä heinäkuun eka että vika päivä. Nyt kun päästiin inseminaatioon, niin oli taas intoa hommaan.

Tuo ketutus negatestin jälkeen.... Se on todella ikävä tunne. Jäytää joskus monta päivää. Jotenkin niistä aina silti nousee ja seuraavassa kierrossa sama... o_O

Virtuaalihali. :Heartbigred

Oliko täällä muita raskaudenaikaisia vuotelijoita..? Vuotelee ruskean-vaaleanpunaista ja ahdistaa :sorry: Mun värkillä on tosin ollut värikäs vuotohistoria, mutta silti pelottaa.

Ja kiva olis tässä mahdollisen tulevan 9kk aikana uskaltaa käydä jaskalla uudestaankin :lurking:

Oliko täällä muita raskaudenaikaisia vuotelijoita..? Vuotelee ruskean-vaaleanpunaista ja ahdistaa :sorry: Mun värkillä on tosin ollut värikäs vuotohistoria, mutta silti pelottaa.

Ja kiva olis tässä mahdollisen tulevan 9kk aikana uskaltaa käydä jaskalla uudestaankin :lurking:

Minun kahdella ystävällä on vuotanut ihan "holvaamalla" lähes koko raskauden. Silti syntyi täysiaikaiset terveet vauvat.

Tuo vessassa käynnin pelko... Itsellänikin vuoteli silloin raskaana ja olin varma, että on kkm. Mutta ihmetys oli suuri, kun pääsin rv 9 tarkistusultraan ja silloin kaikki oli hyvin.

Takaisin