Raskaaksi 2019

Mahtavia plussakuvia, mä niin toivon että nämä on ne pienet, joita jo niin kauan olette joutuneet odottamaan:love7

Ja Jukkis, ihana teksti, onnea hyvistä nt-ultra kuulumisista ja kirahville pienestä:Heartred voin yhtyä joka sanaan mitä Jukkis sanoi. En olisi selvinnyt järjissäni yritysajasta ilman teitä:Heartred

Meidän Perhe tuli kokonaiseksi eilen 40+6 ja tänään päästiin jo kotiin:love7 Kiitos tuhannesti tästä ryhmästä ja yhteisestä ajasta. Mä sydämestäni toivon, että jokainen tässä ryhmässä saavuttaa lopulta toiveen pienestä:Heartred

Paljon onnea!!! :love7

Mahtavia plussakuvia, mä niin toivon että nämä on ne pienet, joita jo niin kauan olette joutuneet odottamaan:love7

Ja Jukkis, ihana teksti, onnea hyvistä nt-ultra kuulumisista ja kirahville pienestä:Heartred voin yhtyä joka sanaan mitä Jukkis sanoi. En olisi selvinnyt järjissäni yritysajasta ilman teitä:Heartred

Meidän Perhe tuli kokonaiseksi eilen 40+6 ja tänään päästiin jo kotiin:love7 Kiitos tuhannesti tästä ryhmästä ja yhteisestä ajasta. Mä sydämestäni toivon, että jokainen tässä ryhmässä saavuttaa lopulta toiveen pienestä:Heartred

Voi että, niin paljon onnea:Heartred:Heartred

Paljon onnea pienestä!:Heartbigred

Pikkuinen poika:love7

Onnea niin kovasti pojasta! :Heartblue

Joo, totta. Sama. Älkää lähtekö vielä pysyvästi...

En mä ainakaan oo lähtenyt mihinkään :hilarious:
Kertoilen tääl kuulumisiani vaikkei ne varsinaisesti ketään varmaan kiinnostakaan tai liity mitenkään yritysaikaan :laughing002
Ja muutenkin tsemppaan taustalla :cool14:hug013

Niin ja Sofialle sekä Jannille - toukokuu on hyvä aika synnyttää :thumleft Ei oo liian kuuma eikä kylmä sekä tuutte kiittää viel onneanne moneen otteeseen ettette oo loppukuisia laughing7

Nyt naikkarille taas varuiks näytille..ei pysty syömään ja oksu tuli yöllä ku oli maha kipee..sit kipu helpotti mut edelleen oksettaa enkä pysty syömään..tuskin vielä raskaudesta johtuvaa?!

Onnea niin kovasti pojasta! :Heartblue

En mä ainakaan oo lähtenyt mihinkään :hilarious:
Kertoilen tääl kuulumisiani vaikkei ne varsinaisesti ketään varmaan kiinnostakaan tai liity mitenkään yritysaikaan :laughing002
Ja muutenkin tsemppaan taustalla :cool14:hug013

Niin ja Sofialle sekä Jannille - toukokuu on hyvä aika synnyttää :thumleft Ei oo liian kuuma eikä kylmä sekä tuutte kiittää viel onneanne moneen otteeseen ettette oo loppukuisia laughing7

Esikoinen on myös keväällä syntynyt ja se on kyllä ihana aika saada vauva, ei siinä ettenkö olisi halunnut meidän syyskuista,joulukuista vauvaa :angelic:

En tiedä mitä kaikkea ottavat..vois luulla koska nyt lääkäri määräsi lisää labroja. Ja joudun jäämään osastolle, ehkä jopa yöksi tai pariksi :sorry:

Ainakin raskaushormoni nousussa :Heartred oliko joku 278. Kolme päivää sit oli 60. Mutta tänne jäädään joksku aikaa.. ja pitää piikitellä jotain tulpanestolääkettä pari vkoa..

Ainakin raskaushormoni nousussa :Heartred oliko joku 278. Kolme päivää sit oli 60. Mutta tänne jäädään joksku aikaa.. ja pitää piikitellä jotain tulpanestolääkettä pari vkoa..

Tykkäys et hcg nousussa :happy: mut ei tietty kiva et sun olo huono ja oot osastolla :depressed: positiivista et nyt oot hyvässä hoidossa eikä tarvi kotona pohtia missä mennään. Mut toiv olo alkaa parantua ja pääset pian kotiin :Heartred

Heräsin yöllä kauheisiin mahakipuihin ja oli pakko ottaa panadol. Aamulla maha oli vasemmalta kipee. Arvaatte varmaan että nyt oon ihan tulilla täälä onko tääkin kohdun ulkonen…. :sad015

Takaisin