Sofia2016m
Asioista perillä oleva
Mahtavaa jannn ja sofia!!
Varoitus, sisältää tekstiä niskapoimu ultrasta. Jos tuntuu pahalle/vaikealle lukea niin haluan etukäteen varottaa.
Tosiaan ultra oli tänään aamulla ja kaikki oli niinkun pitää. Aluksi pieni oli rauhaksiin mutta sitten alkoi kunnon jumppa niskaturvotus oli 1mm. Kaikki näytti muutenkin hyvälle ja oli ihan uskomaton tunne nähdä pieni. Mä aloin itkemään hysteerisesti, niin helpottava tunne tuli. En voi uskoa että kaiken jälkeen me ollaan tässä. Me. En oikeasti jossain vaiheessa uskonut enään että päästään tähän asti. Selvisi että istukka on osittain kohdunsuulla, niin se on aiheuttanut luultavasti aiemmin vuotelua. Helpottavaa oli kuulla sekin, rakenneultra on sitten lokakuussa. Tää teksti voi olla todella sekavaa kun oon jotenkin edelleen niin liikuttunut. Haluan sanoa teille, että ootte ollut ihan uskomaton tuki tässä matkalla ja oon onnellinen että löysin tän ryhmän aikoinaan. Lähetän onnen toivotuksia ja kaikki maailman tsempit kaikille omiin tilanteisiin. Haluan uskoa että tämä ryhmä jää kyllä lopulta tyhjäksi
ihana kuulla voi että miten ihanaa