Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tsemppiä Jannn!
Hei kertokas viisaammat et miten toi follien kasvu menee. Ite ku ei oo koskaan missään hoidoissa ollu, niin oo tullu seirattua tai mietittyäkään.
Kuinka isoiksi ne voi siis kasvaa ja onko se hyvä jos on oikein iso?
Irtoaako se johtofolli sit vaan jossain vaiheessa?
Jos mulla oli kp12 jo 17mm folli ja hyvä limis, nyt kp15 ja testi edelleen ihan nega eli ovis varmaan vasta kp17 kuten viimeksikin, niin kuinkahan iso se johtofolli silloin jo on saati limis, joka näytti hyvältä jo kp12?
Äh, kunhan ihmettelen. Gyne oli sitä mieltä ultratessa että ovis ihan lähipäivinä, mut eipä oo..
Jep! Mutta jotenkin senkin on ottanut jopa ilolla vastaan, onneksi olin lomalla melkein koko heinäkuun niin sai rauhassa kotona laatata.
No joo totta. Oon miettinyt sitä että mitenhän sitä pystyy työnsä hoitaan jos laattaa oksensin esikoisesta yleensä vaan aamusin ja jos närästi niin paljon et mahahapot nousi niin ne tuli si nenästä
Siis aika useinkin mietin sitä että naiset on niin rautaisia työntekijöitä, esim jos on kovat menkkakivut tai raskaana just pahoinvoinnit ja muut. Mulla oli esikoisesta puolenvälin tienoilla sitä että meinas mennä taju jos seisoi pitkään, sitä edelsi ihan hc paha olo. Ja sitä vaan itsepintaisesti jatkoi töissä ja kun joku kysyi että näytät kalpeelta, onks joku hullusti niin sopers vaan, et ei täs mitään. Onneks sitä seisomaduunia joutui tekeen vaan osan päivästä.
Hurjaa, jannn! Onpas sulla ollut melkoinen viikonloppu. Voimia ja toivottavasti nyt paranet! Ja pienelle hyvää vointia, aikamoisista äidin oloista huolimatta minet pienet vain kasvaa porskuttavat.
Oi, muistin että sinä pelkäsit etukäteen hyperiä. Tosi huono tuuri että osui kohdalle oikeasti.
Sofia, toivottavasti nyt ei enää tule mitään kipuja ja kaikki sujuisi hyvin!
Me mennään huomenna inseminaatioon! Tänään aamulla cb testi hymyili. Tuli sellainen olo, että nyt lähdetään!
Kyllä, toinen. Eka oli kesäkuun alussa. Sitten oli ovikset polin kesätauon alussa ja lopussa. Nytkin jännitti, että miten viikonloppu, mutta onneksi ei tullut plussa lauantaina.Jess onnea inseminaatioon! Alkoi jännittämään sun puolesta :angelic: kiva kun joku alkaa piinaileen! :angelic: Oliko tää teidän toinen inssi?
Kyllä, toinen. Eka oli kesäkuun alussa. Sitten oli ovikset polin kesätauon alussa ja lopussa. Nytkin jännitti, että miten viikonloppu, mutta onneksi ei tullut plussa lauantaina.
Noniin nyt sitten plussa! Tuut vielä toukokuisiin
Me mennään ihan luomuna, aina menty. Siks oonkin vähän ulalla suurimmasta osasta mitä täällä puhutaan :)Tää on niin yksilöllistä, mulla on joskus ollu jopa 25mm ennenkun on ovulaatio tullut. Nyt oli ultrassa esim 20mm eikä edes vielä tikku yhtään plussa! Oliko sulla nyt letrot tms käytössä? :)