Raskaaksi 2019

Piti vielä kattoo et pp10 oon saanut digiin 2-3. Se olikin mun eka digi ikinä, en uskaltanut koskaan aiemmin tehä:grin

Onnea Jannn ja Sofia!

Eipä meitä taida tänne montaa enää jäädä. Siska, Tonni ja meitsi. Hamaan loppuun saakka, siltä ainakin välillä tuntuu. Huoh.
Mä kävin tänään kolposkopiassa. Jotain lievää muutosta näkyi, mutta ei mitään huolestuttavaa. Melko saman näköistä kuin viimeksi kuulemma ja silloinkaan ei vaatinut toimenpiteitä, toivotaan parasta. 2kk odoteltava tuloksia.
Tänään kp12 ja oikealla kuulemma 17mm johtofolli ja limis hyvän paksuinen. Epäili että ovis ois jo muutaman päivän päästä. Pläninä olla vkl mökillä, joten ei auta kun ryhtyä hommiin taas.

En tiedä haluaako kukaan enää nähdä näitä mutta nyt alan olemaan tyytyväinen testeihin :)

Liitteet

• IMG_20210826_071426__01.jpg
    IMG_20210826_071426__01.jpg
    1.7 MB · Katsottu: 122
16.9 on polin ultra. Sillon pitäisi olla rv7. Miten poli sanoi et tänään olisi 4+2 mutta flo sanoo et tasan 4, oon niin tumpelo noissa viikko hommissa :bookworm:

Mahtavaa jannn ja sofia!! :Heartred

Varoitus, sisältää tekstiä niskapoimu ultrasta. Jos tuntuu pahalle/vaikealle lukea niin haluan etukäteen varottaa.

Tosiaan ultra oli tänään aamulla ja kaikki oli niinkun pitää. Aluksi pieni oli rauhaksiin mutta sitten alkoi kunnon jumppa:Heartred niskaturvotus oli 1mm. Kaikki näytti muutenkin hyvälle ja oli ihan uskomaton tunne nähdä pieni. Mä aloin itkemään hysteerisesti, niin helpottava tunne tuli. En voi uskoa että kaiken jälkeen me ollaan tässä. Me. En oikeasti jossain vaiheessa uskonut enään että päästään tähän asti. Selvisi että istukka on osittain kohdunsuulla, niin se on aiheuttanut luultavasti aiemmin vuotelua. Helpottavaa oli kuulla sekin, rakenneultra on sitten lokakuussa. Tää teksti voi olla todella sekavaa kun oon jotenkin edelleen niin liikuttunut. Haluan sanoa teille, että ootte ollut ihan uskomaton tuki tässä matkalla ja oon onnellinen että löysin tän ryhmän aikoinaan. Lähetän onnen toivotuksia ja kaikki maailman tsempit kaikille omiin tilanteisiin. Haluan uskoa että tämä ryhmä jää kyllä lopulta tyhjäksi:Heartred

Varoitus, sisältää tekstiä niskapoimu ultrasta. Jos tuntuu pahalle/vaikealle lukea niin haluan etukäteen varottaa.

Tosiaan ultra oli tänään aamulla ja kaikki oli niinkun pitää. Aluksi pieni oli rauhaksiin mutta sitten alkoi kunnon jumppa:Heartred niskaturvotus oli 1mm. Kaikki näytti muutenkin hyvälle ja oli ihan uskomaton tunne nähdä pieni. Mä aloin itkemään hysteerisesti, niin helpottava tunne tuli. En voi uskoa että kaiken jälkeen me ollaan tässä. Me. En oikeasti jossain vaiheessa uskonut enään että päästään tähän asti. Selvisi että istukka on osittain kohdunsuulla, niin se on aiheuttanut luultavasti aiemmin vuotelua. Helpottavaa oli kuulla sekin, rakenneultra on sitten lokakuussa. Tää teksti voi olla todella sekavaa kun oon jotenkin edelleen niin liikuttunut. Haluan sanoa teille, että ootte ollut ihan uskomaton tuki tässä matkalla ja oon onnellinen että löysin tän ryhmän aikoinaan. Lähetän onnen toivotuksia ja kaikki maailman tsempit kaikille omiin tilanteisiin. Haluan uskoa että tämä ryhmä jää kyllä lopulta tyhjäksi:Heartred

Ihana uutinen jukkis:love7

Lämpimät onnittelut Jannn ja Sofia plussista<3

Ihania uutisia Jukkiksella nt-ultrasta:) mukavaa loppuodotusta.

Meille syntyi reilu viisi viikkoa sitten suloinen poikavauva päivystyssektiolla viikon etuajassa. Sektio meni itsessään hyvin, mutta poika joutui lastenosastolle vuorokaudeksi synnytyksen jälkeen, koska hapettumisen kanssa oli ongelmia.

Vauvakuplassa on viimeiset viikot elelty ja hän on aivan ihana<3

Voi kuinka ihanaa, onnea hyvistä kuulumisista! :Heartred
Nuo ajat itelläkin niin tuoreessa muistissa, että on se vaan ihan huikeaa nähdä pikkuinen siellä mahassa oikeasti kasvamassa :love017
Ja näitä kun lukee - niin miten voi olla et maailman kauheimman raskausajan jälkeen, jopa kaiholla muistelee ja ajattelee et josko vielä sittenkin, vaikka meillä ihan seko tää alkutaival ja itkuinen + nyt vauva vasta 3kk :laughing002:hilarious:
Vauvallamme muuten epäillään pahaa maitoallergiaa, ollaan menossa tänään lääkäriin asian tiimoilta.

Hurjasti tsemppiä tulevaan :Heartred

Lämpimät onnittelut Jannn ja Sofia plussista:Heartred

Ihania uutisia Jukkiksella nt-ultrasta:) mukavaa loppuodotusta.

Meille syntyi reilu viisi viikkoa sitten suloinen poikavauva päivystyssektiolla viikon etuajassa. Sektio meni itsessään hyvin, mutta poika joutui lastenosastolle vuorokaudeksi synnytyksen jälkeen, koska hapettumisen kanssa oli ongelmia.

Vauvakuplassa on viimeiset viikot elelty ja hän on aivan ihana:Heartred

Onneksi olkoon pojasta! :happy::Heartblue
Hienoa, et voitte kuitenkin kaikki nyt hyvin. :hug013

Onnea ultra kuulumisista jukkapalmulle ja tuoreista pikkuisista siniselle kirahville ja hillikselle, ja jos oli vielä joku muu onniteltava niin niillekin.

Ihanaa myös että plussat vahvistuu! Joko ootte uskaltautuneet toukokuisiin?

Sit oma napa: ei hajuakaan missä mennään tän kierron kanssa, eilen iski joku ihme PMS-hirviö fiilis, mutta muuten enemmin odottelisin menkkoja alkavaksi vasta reilusti yli viikon päähän. Olis varmaan vaan pitänyt hommata halpistesejä ja tikuttaa koko kierto niin ei olis niin pihalla. Kp 38 (nyt kp 29) varmaan soittelen viimeistään ne terolutit :rolleyes:

Minkä ikäinen alkio sulla nyt on?
Muoks. Kurkkasin vähän taaksepäin, siirrettiinkö sulle 16.8 siis 6-päiväinen? Silloin sulla on tänään 4+2,eli dpo 16.

Joo siirettiin, mutta se siirrettiin samaan aikaan kun 5päiväinen mutta eikös 6päivän ikäistä siirretä aina kun 5päivän ikäistä? :bookworm:

Takaisin