Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
View attachment 105746
Jannn, Kyllä on! Dpo 11 mediaani hcg esim. Tämän mukaan 24. Sulla siis tosi hyvä arvo!
View attachment 105747
Ja tämän mukaan myös kun on 3+ viikkoja ja hcg 5-50.
Nojoo, mut en oikein luota noihin et jollakin muka 2 ollu täs vaiheessa..tai sit ei oo vielä edes kiinnittynyt :) mut kiitos kaikille, juu dpo11 nyt ja oliko nyt 3+4. Ei ota uusiksi mutta aattelin jo ennen tätä että käyn yksityisellä jossain vaiheessa..koska viimeksi kun kävin n. 5+5 ja tulos oli vain reilu 2000 ni arvelin jo silloin ettei hyvin käy..
pitäisköhän itsekkin mennä yksityiselle verikokeisiin paljonkohan se maksaa? En tiedä miten varaavat nyt ultran kun on ollu viimeksi se kohdinulkoinen.. muoks. Muokkasin kirjotusta kun kävin vähän hitaallla
60e Mehiläisellä, synlab tmv ehkä vähempi. Luulis et nyt sua tarkkaillaan enempi kun ku viimeks! Onneks pääsin vihdoin kotiin.
Hyvä et pääsit kotiin! No huh aika kallis verikoe etten sanois.. saan sen lähetteen varmaan kinuttua polilta Mutta torstaina on vasta testipäivä niin soittelen sillon.. testaan to aamuna sit seuraavan kerran ku testaan joka toinen pv. Toki mulla on enää yks puikko ja digi. Koska aijot tehdä digin? :)
Jannn ja Sofia, milloin teillä on lasketut ajat? Olikohan siitä jo puhetta ehkä, mutta sori jos en muista.
6.5. ja vissiin sofial pari päivää ennen :)
Ihana, kevätvauva! Vaikka toki vauva on aina ihana.
Tosi hyvä viiva
Eikä kannata eri testien viivoja verrata!
On tosi hyvä viiva jann! Mulla ei tosta kauheasti vahvempi ollut kun testasin ekan kerran pp9. Siitä se lähtee vahvistumaan ja kohta leffaviivat
Tältä aamulta pc, ei hajuukaan paljon pidätystä kun kävin aika usein vessassa yöllä, suht samanlainen kuin eilinen babyplan. Nyt ei jaksa stressata tätä koska oon niin kipee..livenä ehkä tummempi mutta tää kännykkä muuntaa aina värit vaaleemmiksi :bag: