Raskaaksi 2019

Ihan hyvältä alkaa näyttämään täälläkin :) ainakin liuska vahvistuu. Mutta on aika tukala olo, saatan lähteä naistenklinikalle..kun tulis vaan se koronatestin tulos..?!
Siellä ne ehkä ottaa hcg verestä

Liitteet

• IMG_20210824_064537__01.jpg
    IMG_20210824_064537__01.jpg
    1.6 MB · Katsottu: 147
Ihan hyvältä alkaa näyttämään täälläkin :) ainakin liuska vahvistuu. Mutta on aika tukala olo, saatan lähteä naistenklinikalle..kun tulis vaan se koronatestin tulos..?!
Siellä ne ehkä ottaa hcg verestä

Hienot viivat!! :rolleyes: Jes! Miten tukala olo? Kipeyden takia vai?

Hienot viivat!! :rolleyes: Jes! Miten tukala olo? Kipeyden takia vai?

Lievältä hyperiltä tuntuu. Pinkee/turvonnut vatsa, sykkeet koholla, vähän arka vatsa..meen 11 aikaan naistenklikalle tuli tulos tai ei...siis näin neuvoivat mua puhelimessa

Ai vitsi, plussia plussia.. onnea :smiley-bounce012

Apua jääkö tänne ketjuun kohta meitä yrittäjiä ollenkaan.. terveisin kp 27 ja fiilis, että mennään kierron puolessa välissä, vähän epäselkeesti ollut limoja, enkä oo enää jaksanut tikuttaa sen ensimmäisen paketin jälkeen.. seuraava kierto tupla letroilla, mut katotaan pitääkö ne terolutit nyt sit soitella vai oottaisko vaan millon menkat suvaitsis alkaa. Nivelkivut on vihdoin jääneet pois, että sikälikin luulen että letroista vaan laski estrogeenitasot liian alas ja nyt vasta lähteneet nousuun, kun alkaa vihdoin tuntua että mun kierto ei ole jäänyt junnaan lähtökuoppiinsa.

Talletteluja ei oo siis päästy tekemään juuri yhtään, ensin olin flunssassa, sit oli migreeni putki ja nyt oon taas flunssassa.. että sinänsä tää kierto on jo kaikilta osiltaan täysin hukkaan heitetty, mut onhan se sodasosaprosentin tsäänssi aina olemassa :rolleyes:

siska älä huoli, Tonni on täällä hamaan tappiin :hilarious:

jannn ja Sofia, ihan huippua! En malttaisi odottaa, että pääsisi itse samaan paattiin :rolleyes:

Sen sijaan varattu aika työterveyteen kun sain jonku ihme astmakohtauksen juoksulenkillä :inpain: Verikokeet huomenna, haluavat katsoa hb:n jne. Ja maanantaina uudet verikokeet ensikäyntiä varten. Just take it allllll!

Siska, täällä ollaan. :shy:

Ovis on todennäköisesti loppuviikosta, en ole vielä aloittanut tikuttamaan. Olen jo nyt hermona siitä pakkoseksistä ja kiukuttelen, vaikka vasta pari päivää sitten meillä oli oikein mahtavaa... Oviksen pitäisi lisätä himoja, mutta minulla himottaa nykyisin paljon paremmin kaikkina muina aikoina. :meh:

Takaisin