Raskaaksi 2019

Voi miten mahtavaa nähdä näitä kaksiviivaisia:love7 nyt näille pienille sellaiset tarrasukat mitkä pitää:Heartred

Nyt vielä odotellaan meidän viivojen vahvistumista ja toiv synnytetään samoihin aikoihin :angelic:

Oliks sul nyt millasia oireita? :rolleyes: en tiedä miten maltan nukkua ku ootan aamun testejä :nailbiting: teetkö aamusta vai oliko toi se sun ainokainen testi :angelic:

Oliks sul nyt millasia oireita? :rolleyes: en tiedä miten maltan nukkua ku ootan aamun testejä :nailbiting: teetkö aamusta vai oliko toi se sun ainokainen testi :angelic:

Tää oli mun ainoa testi :hilarious: no ei oikeen kun sitä selkäkipua, ehkä jotain mini menkkakipuja ja muniksissa tuntemuksia. Ja nälkä mutta oon syöppö muutenkin loppukierrosta :bookworm: Tosi vähän kyllä oireita, huomenna aamulla varmaan jo panikoin että viiva on varmaan jo hävinny kun ei vieläkään oo sellanen olo et olis raskaana :laughing021

Wautsi täällähän on jännät paikat!!! :woot::woot::woot:

Onnea Sofia, nyt kaikki tarratöppöset matkaan! :Heartred:hug013

Jann, siitä ne viivat vahvistuu! :happy093.:Heartpink

Jääköhän kemialliseksi, ei pahemmin näy vahvistumista :sorry:
Muoks ylin on vielä herkkä testi, 10mlu..

Liitteet

• IMG_20210823_050455__01.jpg
    IMG_20210823_050455__01.jpg
    1.3 MB · Katsottu: 130
Jääköhän kemialliseksi, ei pahemmin näy vahvistumista :sorry:
Muoks ylin on vielä herkkä testi, 10mlu..

Mikä pp nyt? Tai dpo? Jos on vielä niin varhaiset päivät, mulla oli pp5-6 toosi hailua viivaa ekan siirron jälkeen:bookworm:

Testaatko vielä iltapäivällä? Mulla oli joskus iltapäivällä vahvempi viiva kun aamusta :bookworm:

Joo testasin parin tunnin pidätyksellä mut ei ollut tummempaa..rfsu herkkä ja normi just ja just näytti ja babyplan aika sama ku aamulla..

Joo testasin parin tunnin pidätyksellä mut ei ollut tummempaa..rfsu herkkä ja normi just ja just näytti ja babyplan aika sama ku aamulla..

Huomenna vaan uutta testiä:) ja täytyy muistaa että ne ei välttämättä jokapäivä edes tummu! :)

Viiva ei oo mun mielestä yhtään vahvistunu :nailbiting: voiko vaikuttaa et toinen on aamupissa…

Liitteet

• 7693B738-CF83-4045-97D9-3E4FB973ABA3.jpeg
    7693B738-CF83-4045-97D9-3E4FB973ABA3.jpeg
    1.4 MB · Katsottu: 118
Takaisin