Raskaaksi 2019

Vi

Oon syöny vidan vahvaa 50, mutta just kuulin et nostamiseen tarvittais 200-300 päivässä, eli yhtä tyhjän kanssa on ollu.
Nyt alotin ferrodan 100 ja kunhan maha tottuu niin nostan pikkuhiljaa annosta.
Sivusta taas huutele, että maltofer 100mg on hyvä rautavaalmiste. Ei tarvi miettiä mitä ja millon syö kun tuo ei häiriinny kahvista tms. Lisäksi ei aiheuta mahavaivoja kun on kapseloitu niin et imeytyy vasta suolistossa.
Oon itse syöny sitä nyt 2kk ja aattelin viä 1kk syödä mennä mittaamaan ferrit.:)

Sivusta taas huutele, että maltofer 100mg on hyvä rautavaalmiste. Ei tarvi miettiä mitä ja millon syö kun tuo ei häiriinny kahvista tms. Lisäksi ei aiheuta mahavaivoja kun on kapseloitu niin et imeytyy vasta suolistossa.
Oon itse syöny sitä nyt 2kk ja aattelin viä 1kk syödä mennä mittaamaan ferrit.:)
Hyvä tietää, kiitos! Täytyy ostaa tuotakin, mutta ferrodania on melkein täysi purkki niin sekin syötävä pois. Oon nostanut sen jääkaapin viereen täällä mökillä, että kun yöllä herään pissalle ja juomaan, niin otan samalla niin ei sit ole kalsiumia tai kofeiinia lähimainkaan nautittuna :grin Vois sitä maltoferia ottaa sit päivällä, niin siitä tulisi jo se 200 päivässä.

Sain perjantaille ajan rautainfuusioon :smiley-bounce016

Tänään dpo6 ja eilen kipeyty nännit. Muutoin ei ihmeitä. Toivotaan että tissikipuun on hyvä syy! Vain muutamasti tän päälle 2v aikana ne on normikierrossa kipeytyny, joten toivotaan parasta!
Kukaan muu piinailemassa?

Hienoa!
Pääsitkö ihan julkiselle?

Mulla huonompi ferrit ja lääkäri totesi vaan ey kaikki kunnossa :bag:
Ihan julkisella joo! Sattu kyllä hyvä tuuri lekurin kanssa. Tää on just se jonka nyt toivoinkin asiaani hoitamaan, aika höveli tapaus ja nytkin kysy et mitä mä haluan. Muutoin taas en haluaisi häntä itseäni tai lapsiani hoitamaan :hilarious:

Muistaako kukaan plussanneista, että kun tukilääke loppui niin tuliko muutosta esim rintojen arkuuteen? Mulla siis jo ennen siirtoa ovitrellen takia kipeytyi tissit ja sitä jatkui plussan jälkeen. Nyt vähän hälventynyt, vielä vähän arat mutta ei niin paljoa enään. Viime torstaina meni viiminen cyclogesti ja tuntuu että sen jälkeen arkuus hellitti:angelic: kaikkea sitä nyt analysoi:grin

Muistaako kukaan plussanneista, että kun tukilääke loppui niin tuliko muutosta esim rintojen arkuuteen? Mulla siis jo ennen siirtoa ovitrellen takia kipeytyi tissit ja sitä jatkui plussan jälkeen. Nyt vähän hälventynyt, vielä vähän arat mutta ei niin paljoa enään. Viime torstaina meni viiminen cyclogesti ja tuntuu että sen jälkeen arkuus hellitti:angelic: kaikkea sitä nyt analysoi:grin

Mä en oikein tiedä onko mun tissit olleet lainkaan kipeät tässä raskaudessa. Mutta ainakin kolme kuppikokoa ovat kyllä kasvaneet:bag:

Keskenmenoon asti taisi olla kipeet rinnat, tai siis siihen asti että hcg lähti laskuun :scratch mutta eihän kaikilla ole samat oireet :)

Sain perjantaille ajan rautainfuusioon :smiley-bounce016

Tänään dpo6 ja eilen kipeyty nännit. Muutoin ei ihmeitä. Toivotaan että tissikipuun on hyvä syy! Vain muutamasti tän päälle 2v aikana ne on normikierrossa kipeytyny, joten toivotaan parasta!
Kukaan muu piinailemassa?

Tuo on lottovoitto! Sinne ei taida ihan helposti päästä. Mun ystävä pääsi pitkän ja tuloksettoman rautakuurin jälkeen. Hänen kasvonsakin muuttuivat jotenkin erinäköisiksi, terveemmiksi.

Täällä myös piinapäivät. :greet025 :nailbiting: Dpo5. Olen yrittänyt olla ajattelematta liikaa ja keskittynyt lomaan. Kelit kyllä hellii. Mökillä ei ole niin kuuma kuin taajamassa. Uimassa olen käynyt monta kertaa päivässä.

Hyvältä kuulostaa nännikipu! Minulla ei vielä mitään tunnu, eilen ehkä vähän särki alamahaa. Mutta niin se aina tässä vaiheessa.

Tuo on lottovoitto! Sinne ei taida ihan helposti päästä. Mun ystävä pääsi pitkän ja tuloksettoman rautakuurin jälkeen. Hänen kasvonsakin muuttuivat jotenkin erinäköisiksi, terveemmiksi.

Täällä myös piinapäivät. :greet025 :nailbiting: Dpo5. Olen yrittänyt olla ajattelematta liikaa ja keskittynyt lomaan. Kelit kyllä hellii. Mökillä ei ole niin kuuma kuin taajamassa. Uimassa olen käynyt monta kertaa päivässä.

Hyvältä kuulostaa nännikipu! Minulla ei vielä mitään tunnu, eilen ehkä vähän särki alamahaa. Mutta niin se aina tässä vaiheessa.
Nonni, aika samoissa mennään! Täällä siis dpo 7 ja nännikipu jatkuu, menkkamaista jomoa on myös. Pitkästä aikaa toiveikas olo ❤️

Hcg on lähtenyt nyt laskuun, piikin jälkeen eka tuplaantui 800 ja nyt lähti laskuun kun oli eilen 650. Nyt joka viikko seurataan kunnes tippunut. Elokuussa jälkitarkastus polilla, en sitten tiedä mitä haluavat tarkistaa :bookworm: hemoglobiini on mulla yleensä 150 hujakoilla ja nyt 120, hain sitten rautaa niin ehtii nousta taas ennen uutta yritystä..

Täällä metsästetään nyt en edes tiedä monetta päivää ovista. Mulla oli aika aikaisin jo semmosta lupaavaa oirehdintaa ja se sit lopahti, joko missasin sen (mutta ne usko koska sit olis tullut ennätyksellisen lyhyt kierto), tai sit keho aloitteli ja jäi tapahtumatta. Oletukseni on että joko tulee taas pitkän huiskea ovuloimaton kierto, tai kroppa yrittää sen vielä uusiksi ovuloida tässä lähiaikoina. Joko tai, ärsyttää vähän kun edellisestä keskenmenosta asti on ollut tosi tasaiset kierrot ja oon hyvin pystynyt ennusteleen et milloin on menkat, tai ovis ja nyt en pysty yhtään arvioimaan et mihin pitäisi lykkästä arkivapaita et päästäis sinne ekan oi-kierron ultraan ilman säätöjä. Että pitikö se just tähän kiertoon lykätä, koska tod näk ei sit tarvii siel ultrassa ekan kierron jälkeen käydä jos vaan lääke vaste on ok. Toisaalta just tän takiahan me ollaan niitä oi-hoitoja aloittamassa, kun ei ikinä tiedä onks kierto kivat 31 päivää vai kenties 42++ :BangHead

Rauainfuusiossa käyty! :hello2
Nännit edelleen kipeät, vielä kipeämmät kuin aiemmin! Voi oispa tää hyvä merkki!!:sorry: Näin kyllä viime yönä unta, että menkat teki tuloaan ja vähän punaista näkyi jo.
Sydän ihan murtu kun meidän keskimmäinen, neiti 7v pari päivää sit heräsi ja kertoi nähneensä unta jossa oli kolme vauvaa.
Unen selostettuaan ihan epätoivoisella äänellä pyysi et voisitko sä äiti tulla raskaaksi, mä haluan pikkusiskon :Heartred Voi kun se oliskin niin helppoa..
Meidän tytölle oli paha paikka se toissakesän kkm, oltiin keretty lapsille kertoa kun varhaisultrassa oli kaikki hyvin ja mulla niin voimakkaat oireet et lapsia ois ihmetyttäny jos eivät ois ymmärtäneet syytä. On siitä asti haaveillu uudesta vauvasta..
Ei auta kuin jatkaa piinailua.

Rauainfuusiossa käyty! :hello2
Nännit edelleen kipeät, vielä kipeämmät kuin aiemmin! Voi oispa tää hyvä merkki!!:sorry: Näin kyllä viime yönä unta, että menkat teki tuloaan ja vähän punaista näkyi jo.
Sydän ihan murtu kun meidän keskimmäinen, neiti 7v pari päivää sit heräsi ja kertoi nähneensä unta jossa oli kolme vauvaa.
Unen selostettuaan ihan epätoivoisella äänellä pyysi et voisitko sä äiti tulla raskaaksi, mä haluan pikkusiskon :Heartred Voi kun se oliskin niin helppoa..
Meidän tytölle oli paha paikka se toissakesän kkm, oltiin keretty lapsille kertoa kun varhaisultrassa oli kaikki hyvin ja mulla niin voimakkaat oireet et lapsia ois ihmetyttäny jos eivät ois ymmärtäneet syytä. On siitä asti haaveillu uudesta vauvasta..
Ei auta kuin jatkaa piinailua.

Toivotaan parasta! Meinaatko malttaa testien kanssa vielä pitkään? :rolleyes:

Miten Jukkis on voinut?
Ja Sofia?
Muoks* ja Omena?
Ja kaikki?:hilarious:

Täällä kp11 enkä ole edes vielä ovistestiä tehnyt :hilarious: mut enköhän sorru pian. Mitään ovikseen liittyvää oiretta ei vielä ole, toiv ei tule megapitkää kiertoa..parin viikon päästä puhelinsuunnittelu yksityiselle ivf liittyen.

Miten Jukkis on voinut?
Ja Sofia?
Muoks* ja Omena?

Täällä kp11 enkä ole edes vielä ovistestiä tehnyt :hilarious: mut enköhän sorru pian. Mitään ovikseen liittyvää oiretta ei vielä ole, toiv ei tule megapitkää kiertoa..parin viikon päästä puhelinsuunnittelu yksityiselle ivf liittyen.
Meinaanhan mä, en oo yleensä testaillu ellei menkat oo myöhässä selkeästi..
Mitä pidempään ei tiedä epäonnistuineensa, sen pidempään on toivoa onnistumisesta! :) Mutta katsotaan nyt. En mene vannomaan, mutta luultavasti odottelen alkaako ne menkat ens ti ja jos ei, nii ke tai to testaan.

Miten Jukkis on voinut?
Ja Sofia?
Muoks* ja Omena?

meettekö nyt yksityiselle sit ivf? :)
Täälä ei kummempaa.. vatsa välillä edelleen kipeä oikeelta. Verikokeita odotellessa ens viikolla:sad001

meettekö nyt yksityiselle sit ivf? :)
Täälä ei kummempaa.. vatsa välillä edelleen kipeä oikeelta. Verikokeita odotellessa ens viikolla:sad001

Joo luultavasti, paitsi jos päästään seuraavasta ilmoittautumisesta julkiselle :woot:
Tsemppiä:Heartpink oliko teillä vielä yksi alkio pakkasessa?

Joo luultavasti, paitsi jos päästään seuraavasta ilmoittautumisesta julkiselle :woot:
Tsemppiä:Heartpink oliko teillä vielä yksi alkio pakkasessa?

Eli elokuun kierrosta? Pakkohan teidän on päästä! Ootte nyt niin kauan odottanut! Joo meillä vielä yksi ainokainen pakkasessa :sad001

Eli elokuun kierrosta? Pakkohan teidän on päästä! Ootte nyt niin kauan odottanut! Joo meillä vielä yksi ainokainen pakkasessa :sad001

Joo menkat alkaa heinäkuun lopussa tai elokuun alussa..siel niin sairaat jonot et en menis vannomaan että päästään..no toiv saadaan yksityisestä back up plan ettei tunnu niin pahalta jos ei mahdu..

Toivotaan että vikassa alkiossa olisi taikaa :Heartpink

Takaisin