Raskaaksi 2019

pahoittelut nyytti:Heartred ihan tässä samassa laivassa ollaan että homma turhauttaa x100. Ootko testannut siis vielä?

Hcg oli viimeviikolla tiistaina 650 ja risat ja tänään 224! Jos jotain positiivista pitää repiä niin yksi metotreksaatti piikki näköjään riitti. Ensiviikolla siis voisi hyvällä lykyllä jo näyttää alle 10?

Viime siirto kierrossa oli ihan hirveitä oviskipuja, ei enään sellasta ”kivaa” jomotusta vaan oikeen sellasia vihlovia kipuja, nyt ollu samanlaisia ja mietin että miten noi oviskivut voi olla noin saakelin kipeitä? Vai onkohan ne edes niitä. :hilarious:

Jukkis:love7 Ihanaa!!! Nyt tuhannesti onnea odotukseen!! :Heartbigred Meillä on kanssa koot ultrissa heitellyt pari päivää:happy: Ihanaa että tähänkin ketjuun tulee onnistumisia! Ja kaikille muille miljoonasti tsemppiä tulevaan, jatkan peukkujen pitoa ja toivomista teidän puolesta:Heartbigred

Ultrassa käyty tänään ja pieni toukka siellä oli sykkeen kera:Heartred Itkuhan siinä tuli kun kuuli sydänäänet ja edelleen on niin epäuskoinen olo että tapahtuuko tää tosiaan mulle?! Alkio vastasi kooltaan 6+1 mutta nyt 6+3 menossa, lääkäri ei kuitenkaan ollut huolissaan parin päivän erosta kun niin alussa mennään. Oon ihan ymmälläni:Heartred

Ihanaa, paljon onnea!!!

Onnea Jukkis! Aivan ihanaa ❤️

Täällä ei oo menkat sittenkään alkanu ja se menkkoja enteilevä tuhrukin loppu. No ehtii ne vielä.. :meh: Menkkajomoa on kyllä ollu jo pari päivää niin että särkylääkettä pitäny ottaa.
Tänään kp30/dpo13, yleensä ollu max 12. Mut eipä tää nyt mikään mullistava heitto oo.
Pessimisti ei pety, ehkä ne alkaa huomenna.

Ymmärsinkö oikein, että et vielä testannut? Voi jospa se olisikin...!

Ymmärsinkö oikein, että et vielä testannut? Voi jospa se olisikin...!
En oo testannu! Eikä oo vuodosta merkkiäkään. Jokainen huussireissu jännittää, nännit edelleen tosi kipeät ja aamusta oli huono olokin hetken. Se voi tosin johtua tästä jännityksestäkin tullu nukkumisestakaan oikein mitään :hilarious:
On mulla pari testiä sentä mukana. Jos ei vuoto ala tänäänkään niin jospa huomenna testais kun pari päivää myöhässä. :nailbiting:

En oo testannu! Eikä oo vuodosta merkkiäkään. Jokainen huussireissu jännittää, nännit edelleen tosi kipeät ja aamusta oli huono olokin hetken. Se voi tosin johtua tästä jännityksestäkin tullu nukkumisestakaan oikein mitään :hilarious:
On mulla pari testiä sentä mukana. Jos ei vuoto ala tänäänkään niin jospa huomenna testais kun pari päivää myöhässä. :nailbiting:

Oon täällä kärppänä huomenna siis:angelic:

Enköhän mä aika ajoissa purkkiin lirauta :grin
Jännittää kyllä pirusti. Ei oo vuotoa näkyny, ei minkäänlaista. Menkkajomoa kyllä on ja niin voimakasta et tuntunu särkylääkkeen läpikin.

Mulla oli ennen plussaa menkkajomoa ja muutenkin jomotusta mahassa kokoajan.... :angelic:

Mulla oli ennen plussaa menkkajomoa ja muutenkin jomotusta mahassa kokoajan.... :angelic:
Joo kuuluhan se asiaan, mut silti miettii koko ajan et aukeeko hanat ihan just..
Inhottavaa tää epävarmuus, mut silti pelottaa testata. Ja kun ei se plussakaan ole tae mistään. Sit vaan jännittää koko ajan et pysyykö matkassa.
Jos plussa tulee, niin se ois mulle jo seitsemäs raskaus.. Ja silti lapsia "vaan" kolme.

Joo, tuo testipelko... Piti ihan halata miestä tänä aamuna henkisen tuen saamiseksi ennen testin tekoa.

Ääh, just ja just silmällä näkyvä hailakka haamu apteekkarin testissä. Dpo15 jo et ois kai jo pitäny selvä viiva näkyä...
Yksi pc on vielä mukana et katon huomenna vielä, mut en nyt riemusta oikein hypi.
Ehkäpä taas joku yritys, niinkuin viimeksikin kun huhtikuussa tuli haamu ja valuikin sitten viikon sisällä jo pois.
Silloin ei tosin ollut mitään oireita tai tuntemuksia, toisin kuin nyt. Toivottavasti vahvistuisi!

Liitteet

• IMG_20210715_064919_edit_786176959694099.jpg
    IMG_20210715_064919_edit_786176959694099.jpg
    1.8 MB · Katsottu: 144
No toivotaan! On jotenkin tosi pettymy olo, kun on tällä kertaa selkeästi oirettakin, ajattelin et ois tullu jo selvä plussakin. Mut ei mulla ennenkään ole ajoissa kauhean selkeitä viivoja tullu, mut vähän parempia sentä.
Mulla ongelmana kun herään pissalle joka yö, enkä saa kunnon pidätystä näihin testeihin. Nytkin kävin neljältä yöllä ja sit heräsin taas 6.30 kauheeseen pissahätään (yliaktiivinen rakko). Eli 2,5h vaan..
Mut sanotaan et aamupissa ois paras kun sisältää eniten hcg:ta, yön eka pätkä saattais olla ihan vähän pidempi, 3-4h, et pitäiskö kuitenkin ottaa sillon pissaa jo talteen ja testata aamulla, en tiedä.

Nyytti, Kyllä siinä jotain näkyy!
Jotkuthan saa päiväpissasta parempaa viivaa kuin aamulla. Kokeile vaikka nyt päivällä uusiksi! Toivottavasti lähtisi vahvistumaan ❤️
Päivisin uon paljon ja ravaan pissillä ihan vähän päästä, pissa on ihan väritöntä lirua et ei ehkä kannata :grin
Mul on vaan yks testi enää mukana täällä mökillä, ni säästän huomiseen, yöhön tai aamuun.

Takaisin