Raskaaksi 2019

Kiitos ootte ihania :Heartred tää kohdun ulkoinenhan puuttui vielä mun kokoilmasta kun nyt on jo kkm, spontaani km niin tämähän sopii jonon jatkoksi hyvin. Huumoria on pakko repiä, eihän tästä paskasta muuten selviä :hilarious::arghh:

Sofia oon myös niin pahoillani jos joudut ottaan tänkin kokoelmaan :arghh: :sorry: jaksamista sinne :Heartred

Sofia ihan paskaa, toivottavasti kaikki menee niin hyvin kuin voi enää mennä, vaikea löytää sanoja. Voimia :Heartpink

Omilla tunteilla ei nyt väliä, mutta kyllä pelottaa miten oma ivf tulee menemään, kun täällä koettu noin kovia :sorry::Heartblue

Oli se kohdun ulkopuolinen, nyt sitten alotetaan metotreksaatti mikä lie myrkkylääkitys ja kuukauden raskautumiskielto, noh onneksi poli on kiinni. Jos se annos ei auta niin pitäis ottaa toinen jolloin yrityskielto on 3kk johon sanoin että sit meen kyllä jo mielummin veitsenalle niin näkee muutenkin miltä ne munasarjat näyttää. Onhan mulla paljon altistavia tekijöitä mutta kyllä niin vituttaa.. kai se viimeinen alkio pakkasessa on sitten kromosomiviallinen että joudutaan uudelle kiekalle

Oli se kohdun ulkopuolinen, nyt sitten alotetaan metotreksaatti mikä lie myrkkylääkitys ja kuukauden raskautumiskielto, noh onneksi poli on kiinni. Jos se annos ei auta niin pitäis ottaa toinen jolloin yrityskielto on 3kk johon sanoin että sit meen kyllä jo mielummin veitsenalle niin näkee muutenkin miltä ne munasarjat näyttää. Onhan mulla paljon altistavia tekijöitä mutta kyllä niin vituttaa.. kai se viimeinen alkio pakkasessa on sitten kromosomiviallinen että joudutaan uudelle kiekalle

Pahoittelut, toivottavasti tuo eka piikki edes auttaisi :sorry::sorry:
Mitkä ovat näitä altistavia tekijöitä?

Voi että täällä on tapahtunut niin paljon - iloa ja surua!

Ensinäkin Sofialle suuret sympatiat ja pahoittelut. Kaikista pahimmalle tuntuu, että joudutte vain odottamaan ja odottamaan, sitten kun tapahtuu jotain ja saa plussan, niin se viedään saman tien pois, kaikki toivo ja toiveet huuhtoutuu siinä mukana. :sorry: Niin epäreilua ja sydäntäsärkevää, oot meidän kaikkien ajatuksissa :Heartred
Oliko sulla Sofia kovatkin kivut mahassa ja mikä vointi nyt? Mulla kun oli viimeeksi se keskenmeno, joka oli ku.niin se kipu oli jotain ihan hirveetä. Tosin mulla olikin sitä verta vatsaontelossa ultrassa.

Jukkikselle paljon onnea ja paljon vauvaliimaa! :smiley-angelic003:Heartred

Multa jäänyt omat kuulumisien kirjoittelut ja vähän myöhässä täällä tilanteita elän kun vauvailuun menee kaikki ajat :hilarious:

Vmp Sofia:Heartred Paljon halauksia ja jaksamista tällä kivikkoisella tiellä:Heartred hirveätä miten monta vastoinkäymistä teilläkin jo on:sorry:

Siis... Toivottavasti en ole nyt tahditon. Mutta mietin, miten ihmeessä alkion siirrosta voi tulla kohdunulkoinen? :wideyed: Ei kai se ole voinut väärään suuntaan kulkea?

Ymmärtääkseni se alkio voi kulkea sen asetusjutun mukana kuitenkin pois? Jollakin muulla oli näin myös käynyt :sorry:

Takaisin päin? Olen vissiin elänyt ihan väärässä uskossa, luulin että munanjohtimet ovat korkeammalla kuin kohtu :woot::confused004:bag:

Niin, jos alkionsiirto on tehty luomukiertoon ja peittoja on heiluteltu, niin se kohdunulkoinen voi olla ihan luomuraskauskin...

Pari vuotta sitten kävi niinkin, että siirrettiin yksi alkio ja ultrassa havaittiin erimunaiset kaksoset, eli toinen oli luomuraskaus, toinen IVF. Tämäkin on todella harvinaista, mutta kuitenkin sattuu jollekin joskus.

Voi ei :sad001 toivottavasti tää nyt menee ton helpomman kautta ettei toista annosta tarvii.

Takaisin