Voimia sofia. Tää on niin epäreilua Oot ajatuksissa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voi ei voimia!!Tulin päivystykseen, kohdunulkoista epäilevät vahvasti ja joudun jäämään yöksi että leikkaavat tarvittaessa.
Tulin päivystykseen, kohdunulkoista epäilevät vahvasti ja joudun jäämään yöksi että leikkaavat tarvittaessa.
Voi ei, olen niin pahoillani miten voikaan näin paljon vastoinkäymisiä olla voimia!
Oli se kohdun ulkopuolinen, nyt sitten alotetaan metotreksaatti mikä lie myrkkylääkitys ja kuukauden raskautumiskielto, noh onneksi poli on kiinni. Jos se annos ei auta niin pitäis ottaa toinen jolloin yrityskielto on 3kk johon sanoin että sit meen kyllä jo mielummin veitsenalle niin näkee muutenkin miltä ne munasarjat näyttää. Onhan mulla paljon altistavia tekijöitä mutta kyllä niin vituttaa.. kai se viimeinen alkio pakkasessa on sitten kromosomiviallinen että joudutaan uudelle kiekalle
Ymmärtääkseni se alkio voi kulkea sen asetusjutun mukana kuitenkin pois? Jollakin muulla oli näin myös käynyt
Oli se kohdun ulkopuolinen, nyt sitten alotetaan metotreksaatti mikä lie myrkkylääkitys ja kuukauden raskautumiskielto, noh onneksi poli on kiinni. Jos se annos ei auta niin pitäis ottaa toinen jolloin yrityskielto on 3kk johon sanoin että sit meen kyllä jo mielummin veitsenalle niin näkee muutenkin miltä ne munasarjat näyttää. Onhan mulla paljon altistavia tekijöitä mutta kyllä niin vituttaa.. kai se viimeinen alkio pakkasessa on sitten kromosomiviallinen että joudutaan uudelle kiekalle