Raskaaksi 2019

Toivotaan Nyytti että oireet pitää kutinsa ja plussa tulee:Heartred

Täällä mennään päivä kerrallaan, km pelottaa mutta onneksi tullut pahoinvointia ja tissikipu jatkui sen yhden kivuttoman päivän jälkeen. Mulla on ollut ihme ovismaista vihlomista välillä, mutta kaiketi keltarauhanen juilii. Ensi viikolla sitten ultra:nailbiting:

Toivotaan Nyytti että oireet pitää kutinsa ja plussa tulee:Heartred

Täällä mennään päivä kerrallaan, km pelottaa mutta onneksi tullut pahoinvointia ja tissikipu jatkui sen yhden kivuttoman päivän jälkeen. Mulla on ollut ihme ovismaista vihlomista välillä, mutta kaiketi keltarauhanen juilii. Ensi viikolla sitten ultra:nailbiting:
No toivotaan! Vähän väliä pitää kokeilla et vieläkö sattuu :hilarious::troll:
Mut en nyt liikaa intoile, ei oo kauaa viimeisimmästä keskenmenosta niin saattaan kroppa temppuillakkin vaikkei tää tosiaan tyypillistä ole.
Tsemppiä ultran odotteluun! :Heartred

Joo menkat alkaa heinäkuun lopussa tai elokuun alussa..siel niin sairaat jonot et en menis vannomaan että päästään..no toiv saadaan yksityisestä back up plan ettei tunnu niin pahalta jos ei mahdu..

Toivotaan että vikassa alkiossa olisi taikaa :Heartpink

Kyllä tuntuu niin pahalta että ootte niin kauan joutunut odottaan :sad001

Ääh, mulla on ollu toiveet aika korkealla tän tissikivun kanssa ja eilen tuntu istuessa paineen tunnettakin alamahalla. Dpo11 nyt. Mutta äsken tuli pyyhkiessä vähänv sitä tuttua punertavaa/beigeä mitä usein ennen menkkoja, blaah.
Tosi tuli sitä parina päivää ennen viime plussaakin, mut eipä se kestänytkään. Nyt taas ihan maansa myyny olo jo ja mietin et pitäiskö testata huomen aamuna kuitenkin, niin ei tarvis stressata ja arvuutella. Olin ajatellu odottaa ainakinkeskiviikolle et alkaako menkat vai ei.
Luulis et dpo12 jotain näkyis jos ois näkyäkseen, vaikka en mä vahvoja plussia oo aiemmin saanu vaikka testannu vasta kun pari päivää myöhässä.. En tiedä. Harmittaa jotenkin jo valmiiksi.
Ehkä tää nännikipu on vaan jotain kropan temppuilua sit kuitenkin.

Täällä mä tikutan sitä ovista ööm kymmenettä päivää. Mies lähti tänään mökille, että nyt tikutan vaan että pystyisin arvioimaan menkat ja letropäivät ja ultran seuraavassa kierrossa, kun pääsis viel seuraavaan listaan tehdä toiveita koskien työpäiviä ja aikoja. Mies palaa vasta torstaina joten kierto menee harakoille JOS se ovis nyt tässä tulee, mut luulen että ei tuu..

On tää yhtä hemmetin laskentakaavan pyörittelyä päässä kun flo:kin jumahti päättämäänsä ovispäivään joka vihelteli ohitte jo monta päivää sitten :smiley-angry003

Toivottavasti nyytin oireet tietäis plussaa, tähän ketjuun tarvittais taas yks plussa aalto - pysyvä semmoinen :)

Toivottavasti nyytin oireet tietäis plussaa, tähän ketjuun tarvittais taas yks plussa aalto - pysyvä semmoinen :)
No niin toivon minäkin! Vuoron perään on sellai olo et vois se plussa sieltä tullakkin ja sit taas "mitä mä oikein kuvittelen edes" fiilis perään. Ääääh.. Tissit on tosi kipeät ja mahassa outo tunne. Menkkamaista jomoa taas ei ollenkaan.

Tais olla mitä lie kropan sekoilua, nyt antaa jo menkat viitteitä alkamisesta ja flon mukaan huomenna alkais. Wmp, valtava veetutus.
Alkaa oikeesti hajottaa tää touhu.

Ultrassa käyty tänään ja pieni toukka siellä oli sykkeen kera:Heartred Itkuhan siinä tuli kun kuuli sydänäänet ja edelleen on niin epäuskoinen olo että tapahtuuko tää tosiaan mulle?! Alkio vastasi kooltaan 6+1 mutta nyt 6+3 menossa, lääkäri ei kuitenkaan ollut huolissaan parin päivän erosta kun niin alussa mennään. Oon ihan ymmälläni:Heartred

Ultrassa käyty tänään ja pieni toukka siellä oli sykkeen kera:Heartred Itkuhan siinä tuli kun kuuli sydänäänet ja edelleen on niin epäuskoinen olo että tapahtuuko tää tosiaan mulle?! Alkio vastasi kooltaan 6+1 mutta nyt 6+3 menossa, lääkäri ei kuitenkaan ollut huolissaan parin päivän erosta kun niin alussa mennään. Oon ihan ymmälläni:Heartred

Onnea! Ihana juttu! ❤️ Milloin sulla on la?

Se on niin mittaajastakin kiinni noi heitot! Jollakin oli ollut yli viikon heitto alkion siirron jälkeisessä varhaisultrassa ja kontrollissa sit kuitennin vastasi viikkoja!

Paljon onnea!:love7

Onnea! Ihana juttu! ❤️ Milloin sulla on la?

Se on niin mittaajastakin kiinni noi heitot! Jollakin oli ollut yli viikon heitto alkion siirron jälkeisessä varhaisultrassa ja kontrollissa sit kuitennin vastasi viikkoja!

Joo, niimpä. Ultraajakin sano et näin alussa voi tulla heittoa vaikka kuinka tarkasti mittaa:angelic: ja kiitos:Heartred 5.3 olisi laskettu

Ihanaa, vihdoin :love7 onnea :Heartbigred

Onnea!! :thumleft:Heartbigred

Onnea Jukkis! Aivan ihanaa ❤️

Täällä ei oo menkat sittenkään alkanu ja se menkkoja enteilevä tuhrukin loppu. No ehtii ne vielä.. :meh: Menkkajomoa on kyllä ollu jo pari päivää niin että särkylääkettä pitäny ottaa.
Tänään kp30/dpo13, yleensä ollu max 12. Mut eipä tää nyt mikään mullistava heitto oo.
Pessimisti ei pety, ehkä ne alkaa huomenna.

ihanaa paljon onnea! :Heartred

Takaisin