Raskaaksi 2019

Tultiinkin jo tänään kotiin mökiltä ja hetken mielijohteesta kuitenkin tein testin:angelic: maanantaina virallinen testipäivä. Menkkakipuja ollut taas tänään niin olin ihan varma negasta, ei uskalla innostua nyt kyllä, mutta näköjään sitä ei omaa kroppaa tunne yhtään:grin
View attachment 104083

Mulla oli tänään kanssa niin pahat kivut että piti hetki levätä ja ottaa särkylääkettä :nailbiting:

Jukkis:love7nyt sun ja Sofian vauvoille miljoonaasti liimaa ja tarrasukkia ja ihan kaikkea mahdollista, että nää tulis sitten 9kk päästä vasta ulos mahasta:love7

Minkä takia alkoholin juominen aiheuttaa seuraavana päivänä rintojen kipeytymisen :shifty: hetken ehdin jo toivoa raskautta. Tai niinkuin kainalon alta kipeytyy iho/lihas..mitähän ihmettä..ja siis tapahtuu kai aina :scratch en ole juonut aikoihin niin paljoa kuin eilen :wtf:

Saako kysyä, tuntuuko että olisit raskaan/onko oireita?:rolleyes::Heartpink

Pakko tähän vielä vastata, että nää "menkkakivut" on vähän erilaisia mitä nega kierroissa. Mulla yleensä vihloo muniksia ennen menkkoja, mutta nyt juiliminen on tuntunut jotenkin tosi syvällä vatsassa. Ihankun niinkun navan takaa joku vetäisi:grin en silti osannut aatella että viittais tärppiin, tai en uskaltanut.

Onnea jukkikselle ja tarrasukkia matkaan :smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001

Ja toivottavasti sofian vuotelu olis harmitonta!

Minkä takia alkoholin juominen aiheuttaa seuraavana päivänä rintojen kipeytymisen :shifty: hetken ehdin jo toivoa raskautta. Tai niinkuin kainalon alta kipeytyy iho/lihas..mitähän ihmettä..ja siis tapahtuu kai aina :scratch en ole juonut aikoihin niin paljoa kuin eilen :wtf:

Oisko vaan se kun alkoholi vaikuttaa sukupuolihormooneihin? Naisilla kai estrogeeni laski ja miehillä nousi, vai miten se nyt meni.. pitää varmaan käydä pika googlaamassa :grin

ei oo mitään hyytymiä tullut eikä nyt oo kipuja.. silti pelottaa käydä edes kusella. Mitenköhän uskaltaa edes tyhjentää suolensa..

Onneksi ei kipuja, jospa siis todella olisi harmitonta! Ja eikös ole näissä ivf - hoidoissa yleistä? Mutta tuo olotila... :hungover: muistan sen. Se vessassa käynnin pelko. Tsemppiä! Minullakin vuoteli alkuraskaudesta silloin ja kuitenkin pienellä oli kaikki hyvin, mikä oli ihana yllätys ultrassa. (Keskenmenoni myöhemmin johtui ilmeisesti tulehduksesta, verenvuoto ei liittynyt siihen).

Onneksi ei kipuja, jospa siis todella olisi harmitonta! Ja eikös ole näissä ivf - hoidoissa yleistä? Mutta tuo olotila... :hungover: muistan sen. Se vessassa käynnin pelko. Tsemppiä! Minullakin vuoteli alkuraskaudesta silloin ja kuitenkin pienellä oli kaikki hyvin, mikä oli ihana yllätys ultrassa. (Keskenmenoni myöhemmin johtui ilmeisesti tulehduksesta, verenvuoto ei liittynyt siihen).

Kiitos :Heartred juu on tää kumma kun pelkää käydä vessassa. Miehestäkin huomaa kuinka sillä on iso kyrpä ottassa jos taas menee kesken.. ja onhan se vissiin yleisempää se vuoto ivf raskauksissa :bored: siis ihan sama oliko oireita tai si on vääriä oireita ja oli vuotoo tai ei niin kokoajan tää on sellasta pelko perseessä olemista :sad001

Ymmärrän sua niin hyvin! Olin ihan rikki ja paniikissa kun mulla alkoi vuotelu 6+1 ja sitä verta tuli 3-4 viikon välein aina puoleen väliin asti. Tsemppiä ❤️ paljon sulla nyt viikkoja on?

Tänään Flo näyttää 5+2. Siirrosta tuli perjantaina 2vko. Tuliko sulla silloin vuotoa paljon? Ja oliko ihan veren väristä? :sad001

Ekalla kerralla vuotoa oli muistaakseni 3 päivää. Ensin kirkasta verta, sitten viimeisenä päivänä rusehtavaa. Ekana päivänä tuli ihan siteeseen asti. Ei kyllä mun runsaisiin menkkoihin verrattavissa muttei mitään tiputtelua. Tätä tosiaan jatkui ja loppuvaiheessa oli enää pyyhittäessä rusehtavaa, oisko ollu 17 rv tms. Sit se loppui kokonaan.

Okei, ei mullakaan vielä menkkoihin verrattavaa mutta siteeseen tuli vähän tippoja. Eilen illalla oli rusehtavaa vv/miehen tavaroita.. tää on kyllä tosi ahdistavaa vieläkun kyttää oireitakin :sad001

Takaisin