Raskaaksi 2019

Ymmärrän! On se raastavaa! Vaikka varhaisultrassa oli kaikki ok, niin ne vuodot kyllä säikäytti.
Oliko sulla milloin varhaisultra? Ootko testejä vielä tehnyt?

Kiitos :HeartredVarhaisultra on julkisen puolesta vasta 26.7 koska kesätauko. Yksityiselle varasin ajan 13.7 mut sillon pitäis olla jo 7+3 jos oikein muistan. Tässä viimesin perjantailta alimmainen testi, ainoo mikä tehty aamupissasta. Mietin haenko huomenna viikkotestin et onko siitä mitään hyötyä..

Liitteet

• 360D8C14-66EE-4ED6-AFC5-7203C54EF363.jpeg
    360D8C14-66EE-4ED6-AFC5-7203C54EF363.jpeg
    823.1 KB · Katsottu: 138
Juu! Mulla vu oli 7+1.
Olitko tehnyt viikkodigejä nyt yhtään? Niistä toki näkis et nouseeko viikot, vaikkakin oon lukenut ettei kaikille tuu 3+ vaan pysyy 2-3 ja se tietty voi lisätä stressiä vaan.

Mä tein silloin 3+5 Viikkodigin (1-2) ja 5+3 (3+) ja tein vielä 6+2 kun oli sitä vuotoa ja edelleen 3+. Ajattelin vuodon aikana et jos näyttää 2-3 ni sit varmana mennyt kesken:bag:

en oo tehnyt, nyt tuli taas oikeen tummaa verta pyyhittäessä. Mulla on ihan sellanen fiilis että kyllä se kesken on mennyt. Tuleekohan itsestään edes pois, en haluaisi niitä tyhjennyslääkkeitä vedellä :sad010

en oo tehnyt, nyt tuli taas oikeen tummaa verta pyyhittäessä. Mulla on ihan sellanen fiilis että kyllä se kesken on mennyt. Tuleekohan itsestään edes pois, en haluaisi niitä tyhjennyslääkkeitä vedellä :sad010

Voi ei, pahoittelut :smiley-angry017

Vuodossa ei vieläkään hyytymiä eikä kunnon vuotoo. Kävin verikokeessa ottaan tulehdusarvot ja hcg. Nyt alko oikeanpuoleinen vatsakipu. Kai tää on vielä kohdun ulkoinen vaikka tuubien pitäis olla tukossa.. antoivat ultran torstaille mutta nyt alko kyllä jännittämään tää vatsakipu

Mä oottelen menkkoja vielä pari päivää, tottakai osu just lomaviikolle kun olis poreammetta ja järvee!! Voihan se olla ettei niitä tuukkaan :confused005 oon harvinaisen oireeton. toiveajattelua sanon minä!

Siirto oli 11.6 eli vähän yli 2vko sit. Tää mahakipu vaan jatkuu. Ultralla ei kuulemma vielä näkyisi mitään…

Mullahan viimeks alkoi vuotelu ja kävin ultrassa oliko 5+ jotain, niin näky ruskuaispussi. Ainakin pitäs kai se sikiöpussi näkyä myös, et näkisi onko kohdun sisäinen. Seuraavalla viikolla siitä ois ollut sit varsinainen varhaisultra.

Takaisin