Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ymmärrän! On se raastavaa! Vaikka varhaisultrassa oli kaikki ok, niin ne vuodot kyllä säikäytti.
Oliko sulla milloin varhaisultra? Ootko testejä vielä tehnyt?
Juu! Mulla vu oli 7+1.
Olitko tehnyt viikkodigejä nyt yhtään? Niistä toki näkis et nouseeko viikot, vaikkakin oon lukenut ettei kaikille tuu 3+ vaan pysyy 2-3 ja se tietty voi lisätä stressiä vaan.
Mä tein silloin 3+5 Viikkodigin (1-2) ja 5+3 (3+) ja tein vielä 6+2 kun oli sitä vuotoa ja edelleen 3+. Ajattelin vuodon aikana et jos näyttää 2-3 ni sit varmana mennyt kesken:bag:
en oo tehnyt, nyt tuli taas oikeen tummaa verta pyyhittäessä. Mulla on ihan sellanen fiilis että kyllä se kesken on mennyt. Tuleekohan itsestään edes pois, en haluaisi niitä tyhjennyslääkkeitä vedellä
en oo tehnyt, nyt tuli taas oikeen tummaa verta pyyhittäessä. Mulla on ihan sellanen fiilis että kyllä se kesken on mennyt. Tuleekohan itsestään edes pois, en haluaisi niitä tyhjennyslääkkeitä vedellä
Voi ei pääsisitkö nyt jo ultraan?
Eikös se ole hyvä arvo? Mitkä sun viikot nyt oli?
Siirto oli 11.6 eli vähän yli 2vko sit. Tää mahakipu vaan jatkuu. Ultralla ei kuulemma vielä näkyisi mitään…
Tulin päivystykseen, kohdunulkoista epäilevät vahvasti ja joudun jäämään yöksi että leikkaavat tarvittaessa.
Tulin päivystykseen, kohdunulkoista epäilevät vahvasti ja joudun jäämään yöksi että leikkaavat tarvittaessa.