Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hyvää juhannusta ihanat Paljon tsemppiä tulevaisuuteen Mites jukkis?
Maanantaina testipäivä, yritän sinnitellä sinne asti:angelic:
Saako kysyä, tuntuuko että olisit raskaan/onko oireita?
Ei kyllä tunnu, et oon aika varma negasta. Mahassa ollut menkkamaista tunnetta ehkä pp4-pp5 lähtien, tissit on kipeät mut oli ennen siirtoa jo. Ei mitään muuta
Ekan siirron jälkeen joka oli kemiallinen niin testailin pp5 lähtien, toisen siirron jälkeen testasin päivää ennen virallista päivää ja nyt yritän tosiaan sinnitellä maanantaille ellei menkat ala ennen sitä. Ollaan mökillä ja en ostanu testejä tänne kummittelemaan
Musta kuulostaa kyllä ihan lupaavalta mikä dpo sitten maanantaina ois? Yritän vähän opiskella tätä ivf hommaa ja siirtoja tuskin itse pystyn sit ainakaan ekassa siirrossa olemaan testailematta :bag:
Eiks aika usein dpo 16 oo testipäivä? Vai oliko se 2vkoa siirrosta riippumatta minkä ikäinen siirretään? Tai sit nää vaihtelee niin riippuen paikasta kuten kaikki muutkin.
Mulla siirrettiin 2 päiväinen ja 2vkon päästä siitä verikoe (dpo16/rv 4+2) jos kotitesti plussaa.
Juu, varmasti vaihtelee. Oliko blasto minkä ikäinen, 5-6 päivää?
Oliko teillä verikoe kans vai riittääkö polille kotitesti?
Tultiinkin jo tänään kotiin mökiltä ja hetken mielijohteesta kuitenkin tein testin:angelic: maanantaina virallinen testipäivä. Menkkakipuja ollut taas tänään niin olin ihan varma negasta, ei uskalla innostua nyt kyllä, mutta näköjään sitä ei omaa kroppaa tunne yhtään
View attachment 104083
Tultiinkin jo tänään kotiin mökiltä ja hetken mielijohteesta kuitenkin tein testin:angelic: maanantaina virallinen testipäivä. Menkkakipuja ollut taas tänään niin olin ihan varma negasta, ei uskalla innostua nyt kyllä, mutta näköjään sitä ei omaa kroppaa tunne yhtään
View attachment 104083
View attachment 104083