Raskaaksi 2019

Hyvää juhannusta!
 

Liitteet

  • 4382331F-810C-4EC2-A216-FE6C25B5454D.jpeg
    4382331F-810C-4EC2-A216-FE6C25B5454D.jpeg
    1.2 MB · Katsottu: 61
Saako kysyä, tuntuuko että olisit raskaan/onko oireita?:rolleyes::Heartpink

Ei kyllä tunnu, et oon aika varma negasta. Mahassa ollut menkkamaista tunnetta ehkä pp4-pp5 lähtien, tissit on kipeät mut oli ennen siirtoa jo. Ei mitään muuta:shifty:

Ekan siirron jälkeen joka oli kemiallinen niin testailin pp5 lähtien, toisen siirron jälkeen testasin päivää ennen virallista päivää ja nyt yritän tosiaan sinnitellä maanantaille ellei menkat ala ennen sitä. Ollaan mökillä ja en ostanu testejä tänne kummittelemaan :grin
 
Ei kyllä tunnu, et oon aika varma negasta. Mahassa ollut menkkamaista tunnetta ehkä pp4-pp5 lähtien, tissit on kipeät mut oli ennen siirtoa jo. Ei mitään muuta:shifty:

Ekan siirron jälkeen joka oli kemiallinen niin testailin pp5 lähtien, toisen siirron jälkeen testasin päivää ennen virallista päivää ja nyt yritän tosiaan sinnitellä maanantaille ellei menkat ala ennen sitä. Ollaan mökillä ja en ostanu testejä tänne kummittelemaan :grin

Musta kuulostaa kyllä ihan lupaavalta :shy: mikä dpo sitten maanantaina ois? Yritän vähän opiskella tätä ivf hommaa ja siirtoja :p tuskin itse pystyn sit ainakaan ekassa siirrossa olemaan testailematta :bag:
 
Musta kuulostaa kyllä ihan lupaavalta :shy: mikä dpo sitten maanantaina ois? Yritän vähän opiskella tätä ivf hommaa ja siirtoja :p tuskin itse pystyn sit ainakaan ekassa siirrossa olemaan testailematta :bag:

Dpo 16 mun laskujen mukaan:grin joo se eka siirto oli itelläkin niin jännittävä ja piinapäivät, en pystynyt olla millään testaamatta:p
 
Eiks aika usein dpo 16 oo testipäivä? Vai oliko se 2vkoa siirrosta riippumatta minkä ikäinen siirretään? Tai sit nää vaihtelee niin riippuen paikasta :hilarious: kuten kaikki muutkin.

Mulla siirrettiin 2 päiväinen ja 2vkon päästä siitä verikoe (dpo16/rv 4+2) jos kotitesti plussaa.

Meillä blaston siirron jälkeen on 11pv päästä ollut aina virallinen testipäivä. Mut varmaan on vaihtelua eri paikoissa:bookworm:
 
Tultiinkin jo tänään kotiin mökiltä ja hetken mielijohteesta kuitenkin tein testin:angelic: maanantaina virallinen testipäivä. Menkkakipuja ollut taas tänään niin olin ihan varma negasta, ei uskalla innostua nyt kyllä, mutta näköjään sitä ei omaa kroppaa tunne yhtään:grin
IMG_20210626_192020.jpg
 
Tultiinkin jo tänään kotiin mökiltä ja hetken mielijohteesta kuitenkin tein testin:angelic: maanantaina virallinen testipäivä. Menkkakipuja ollut taas tänään niin olin ihan varma negasta, ei uskalla innostua nyt kyllä, mutta näköjään sitä ei omaa kroppaa tunne yhtään:grin
View attachment 104083

Onnea! Menkkakipuja tai sinne päin mä aina toivon koska kaikki sanoo sen raskaana oireeksi :rolleyes: eikä mulla negakierrossa tunnu mitään, joskus keltsikipuja. Tarraa nyt tiukkaan pieni, mä toivottavasti tuun elokuussa perässä, ehkä plussaan mun edellisen keskenmenneen lasketun ajan aikaan :rolleyes:
 
Takaisin
Top