Lapsettomien lauantai meni jo ja se oli monella tavalla mun mielessä, mutta en ehtinyt mitään kirjoittamaan siitä. Täälläkin some täyttyi äitienpäivänä niin suuresti äitipostauksista, että tuntui ihan pahalle. Tottakai hyvälle, että niin moni saa kokea äitiyden, mutta että niin moni unohtaa lapsettomuuden, se ei ole valokeilassa kovinkaan usein ja se, jos mikä on yksi maailman murskaavimmista asioista. Tunteena elämältä pohjan vievä ja sellainen, johon ihmiset eivät osaa suhtautua. Haluun vain sanoa, että te naiset ootte rautaa, kestätte ihan uskomattoman paljon ja enemmän, ette luovuta
Ja sitten omaan tilanteeseen. Tänään olin omasta pyynnöstä kokoarviossa äitipolilla, kun pelotti onko vauva liian iso alatiesynnytykseen. Huomenna tasan rv 38 ja vauva on nyt 3,5 kg
Ei kuulemma meidän geeneillä tulla koskaan saamaan paljoa alle 4kg vauvoja, mutta lantion mitat pitäisi antaa periksi eli tilaa on
Vauvalla kaikki oikein mainiosti virtauksista sykkeisiin ja kovasti hän oli jo lähtökuopissaan laskeutuneena, kiinnittynyt myöskin, sillä ei tule enää pompsahtamaan poiskaan, vaikka viihtyy välillä vähän ylempänä. Kovasti hakkaa päätään mun häpyluuliitokseen, niin et alkaa olla jo aika kipeetä touhua tuo kävely ja asennon vaihtaminen
Lääkärin mukaan synnytys voi alkaa koska vain, paikat kypsyneet hyvin, vaikka kaulaa vielä jäljellä suht reilusti, mutta olin alkanut jo vähän avautumaan, niin ei nähnyt tarvetta uudelle kontrollikäynnille eikä myöskään tarvetta puuttua nyt synnytyksen alkamiseen, kun siellä oli työtä tapahtunut itsekseen. Tosi kipeästi supistelikin tässä muutama päivä sitten ja ihan tosi usein, että mietittiin jo tuleeko lähtö, mut on hiipuneet aina yöksi
Jospa poika tajuais kuitenkin lähteä tulemaan pikkuhiljaa itsekseen tässä lähiviikkojen sisällä, on nimittäin hällä sen verran hyvin kokoa, ettei kiinnostaisi yliajalla odotella. Laskettuun aikaan on nyt tasan kaksi viikkoa.
Muuten ihmettelen, että olen vielä ehjänä tämän rääkin jäljiltä, mutta tuo pojankolttiainen olisi jo niin mukava tavata :angelic:
Ei auta kun saunoa lujasti, siivoilla ja sekstailla
Tsemppiä omiin tilanteisiinne
Täällä jäädään odottamaan h-hetkeä