Raskaaksi 2019

Voi Jukkis ja Sofia, todella surulliselta tuntuu, että lupaava alku kääntyi tällaiseksi. :Heartred Toivottavasti seuraavalla kerralla käy paremmin!

Minä totesin foorumitauon olevan jälleen paikallaan. Nyt on ollut eka kierto letroja. Ultrassa viikko sitten näytti hyvältä, mutta ovisplussa tuli vasta tänään, kp18. Kaikki mahdollinen on taas tehty asian eteen ja nyt kaipaan ihan muuta ajateltavaa. Taidan lueskella pelkkiä puutarhajuttuja seuraavat viikot.

Mä voin siis piinailla sun puolesta :angelic: toivotaan että letrot tuo teille plussan :Heartred

Jukkis, oon pahoillani :Heartred

Meillä on erimielisyydet nyt selätetty hitaasti taas jatketaan matkaa edelleen yhdessä, vaikka se ei koko ajan oo ollu itsestäänselvyys :Heartred kesän suhteen nyt menee yritys vähän niinkun "tauvolle" työ vie miehen norjaan ja on entistä epävarmemmin kotona. antaa kropan hellittää siitä haaveesta hetken. Onneks mulla on paljon kesäksi suunnitelmia niin yksin olo ei haittaa, oo muutenkin tottunnu omaan aikaan saan rauhassa laittaa sormet multaan 1 vuoden palstaviljelijä täällä hei :hello
Mutta en mä tietä jätä käyn aina välillä teitä kattomassa :Heartred

Voi jukkis, olen niin pahoillani:Heartred
Ompa meitä nyt monta kenelle on km osunut samoihin aikoihin :(

Täällä menossa kp22 km jälkeisessä kierrossa. Ovis oli erilainen kun aiemmin ja ekaa kertaa aikoihin en saanut sitä ihan raikuvaa plussaa kiinni, mutta lähestulkoon viivat kyllä tuli ja oviskivutkin viime la iltana, mutta kestivät vain muutaman tunnin, kun yleensä kipuilee lähes koko päivän, tai jopa toisenkin päivän puolelle.
Nyt siis dpo 5 ja ei auta kuin antaa ajan taas kulua.

Jess! Eli jos testi on tänään nega niin ovulaatio on ihan hyvin voinu olla paripäivää sitten?! Tänään kp17!

Liitteet

• IMG-20210507-WA0003.jpeg
    IMG-20210507-WA0003.jpeg
    883.3 KB · Katsottu: 106
Täällä alkaa pikkuhiljaa km vuoto vähenemään, täytyy ens viikolla tehdä rtesti ja katsoa miltä se näyttää. Isoimmasta pettymyksestä ja surusta on vähän päästy yli, nokka kohti tulevaan:Heartred

Tää on kyllä ollu ihan super vaikee viikonloppu, ensin joka tuutista tulee lapsettomien lauvantai ja nyt äitienpäivää koko some täynny, joo vois olla kattomatta mutta. Ehkä mäkin sitte joskus tuun kaapista tän lapsettomuuden auheuttaman pahan olon takia.

Lapsettomien lauantai meni jo ja se oli monella tavalla mun mielessä, mutta en ehtinyt mitään kirjoittamaan siitä. Täälläkin some täyttyi äitienpäivänä niin suuresti äitipostauksista, että tuntui ihan pahalle. Tottakai hyvälle, että niin moni saa kokea äitiyden, mutta että niin moni unohtaa lapsettomuuden, se ei ole valokeilassa kovinkaan usein ja se, jos mikä on yksi maailman murskaavimmista asioista. Tunteena elämältä pohjan vievä ja sellainen, johon ihmiset eivät osaa suhtautua. Haluun vain sanoa, että te naiset ootte rautaa, kestätte ihan uskomattoman paljon ja enemmän, ette luovuta :Heartred:Heartpink:Heartred

Ja sitten omaan tilanteeseen. Tänään olin omasta pyynnöstä kokoarviossa äitipolilla, kun pelotti onko vauva liian iso alatiesynnytykseen. Huomenna tasan rv 38 ja vauva on nyt 3,5 kg :hilarious:
Ei kuulemma meidän geeneillä tulla koskaan saamaan paljoa alle 4kg vauvoja, mutta lantion mitat pitäisi antaa periksi eli tilaa on :rolleyes:
Vauvalla kaikki oikein mainiosti virtauksista sykkeisiin ja kovasti hän oli jo lähtökuopissaan laskeutuneena, kiinnittynyt myöskin, sillä ei tule enää pompsahtamaan poiskaan, vaikka viihtyy välillä vähän ylempänä. Kovasti hakkaa päätään mun häpyluuliitokseen, niin et alkaa olla jo aika kipeetä touhua tuo kävely ja asennon vaihtaminen :smiley-ashamed004
Lääkärin mukaan synnytys voi alkaa koska vain, paikat kypsyneet hyvin, vaikka kaulaa vielä jäljellä suht reilusti, mutta olin alkanut jo vähän avautumaan, niin ei nähnyt tarvetta uudelle kontrollikäynnille eikä myöskään tarvetta puuttua nyt synnytyksen alkamiseen, kun siellä oli työtä tapahtunut itsekseen. Tosi kipeästi supistelikin tässä muutama päivä sitten ja ihan tosi usein, että mietittiin jo tuleeko lähtö, mut on hiipuneet aina yöksi :hilarious:
Jospa poika tajuais kuitenkin lähteä tulemaan pikkuhiljaa itsekseen tässä lähiviikkojen sisällä, on nimittäin hällä sen verran hyvin kokoa, ettei kiinnostaisi yliajalla odotella. Laskettuun aikaan on nyt tasan kaksi viikkoa. :playful:
Muuten ihmettelen, että olen vielä ehjänä tämän rääkin jäljiltä, mutta tuo pojankolttiainen olisi jo niin mukava tavata :angelic:
Ei auta kun saunoa lujasti, siivoilla ja sekstailla :cool14

Tsemppiä omiin tilanteisiinne :Heartred
Täällä jäädään odottamaan h-hetkeä laughing7

Zarar tsemppiä loppurutistukseen :happy:

Täällä pukkaa taas ovista. On se jännä ku kroppa toimii taas näin hyvin :rolleyes: vielä kun tärppäiskin. Noh mutta loppukuusta sitten uus yritys ilmottautumisesta ivf:ään :rolleyes: jos nyt luomutärppi niin la 1.2.

Zarar tsemppiä loppurutistukseen :happy:

Täällä pukkaa taas ovista. On se jännä ku kroppa toimii taas näin hyvin :rolleyes: vielä kun tärppäiskin. Noh mutta loppukuusta sitten uus yritys ilmottautumisesta ivf:ään :rolleyes: jos nyt luomutärppi niin la 1.2.

Täällä pidetään peukkuja pystyssä. On se ainakin hyvä varmaan, että ne kilppariarvot ok paremmat:thumright

Sympatioita kaikille ja kovasti tsemppiä zarar!

Onks meillä täällä nyt muita jännääjiä, mulla dpo 5...?

Tässä kierrossa en aijo uskoa yhteenkään kropan viestiin koska viime kierrossa oli oiretta niin että olis saanut kunnon listan ja pyh, menkat alkoi jopa päivää etuajassa. Muutenkin semmonen "ihan sama" fiilis viime kierron vuoristoradan jäljiltä. Mut tottakai siellä jossain syvällä se toivo on, joka varmaan innostuu jos tulee yksikin outo nippaus tms.. :rolleyes:

Sympatioita kaikille ja kovasti tsemppiä zarar!

Onks meillä täällä nyt muita jännääjiä, mulla dpo 5...?

Tässä kierrossa en aijo uskoa yhteenkään kropan viestiin koska viime kierrossa oli oiretta niin että olis saanut kunnon listan ja pyh, menkat alkoi jopa päivää etuajassa. Muutenkin semmonen "ihan sama" fiilis viime kierron vuoristoradan jäljiltä. Mut tottakai siellä jossain syvällä se toivo on, joka varmaan innostuu jos tulee yksikin outo nippaus tms.. :rolleyes:

Täältä sulle kiertokaima, dpo6 tänään. Tosin oon tylsää seuraa siinä mielessä, että odotukset ei ole taaskaan kovin korkealla :hilarious:

Mistä tietää että menkat lähenee.. Maha on kun vappupallo ja voisin syödä suoraan pellosta kokonaisen lehmän :hilarious:

Muokattu viimeksi:
Lisään omalla kohdalla (kp26/27) listaan vielä rattiraivon :hilarious: "Tuu ulos sieltä autosta! Tuu ulos niin revin sun pään irti juurineen!"

Mä oon ollut yksinäni töissä ja raivonnu siellä joka toiselle asialle kun ei oo kukaan kuulemassa :hilarious: dpo 13, nega testattu ja menkkajomot iski aamulla jo...

Mä oon ollut yksinäni töissä ja raivonnu siellä joka toiselle asialle kun ei oo kukaan kuulemassa :hilarious: dpo 13, nega testattu ja menkkajomot iski aamulla jo...

Hei katos ihan samoissa mennään! Tosin korotan jo alkaneella tiputtelulla :wtf:

Olis kyllä kiva jos kaikki elävät ja elottomat nyppis huomattavasti vähemmän :hilarious:

Täällä myös dpo14 ja puhdas nega. Kyllä teki alakulon koko päiväksi. Koko luteaalin yritin olla - ja onnistuinkin - reipas, iloinen ja optimistinen. Jopa haaveilin siitä omasta vauvasta. Nyt on voimat loppu, ei irtoa positiivisia ajatuksia tähän aiheeseen.

Jatkan keskittymistä pihatöihin.

Letrot taisivat tosiaan pidentää kiertoa, Tonniko siitä varoitteli. Ei tunnu, että menkat olisivat vielä alkamassa.

Takaisin