Raskaaksi 2019

Omena pahoittelut :Heartblue jospa inssistä olisi sitten apua.. milloin ajattelitte siihen jaksaa?

Täällä dpo9 ja aivan blancoa first response..nyt sitten alkaa menkkojenodotus-piina kun vasta reilun viikon päästä pitäis alkaa menkat..ja hitto jos en nyt pääse ivf :sad010:smiley-angry019

Nyt on ollu kyllä sellanen viikko että tuntuu että kaikki muut lisääntyy mutta minä en. Alko oikeen huvittaan kun ystävän alpakatkin lisääntyy mutta minä en. Facebookki on nyt ollu jostain syystä taas ultra kuvia ja sitä vaan miettii et jaaa saako noikin jo lapsen :arghh:

Omena pahoittelut :Heartblue jospa inssistä olisi sitten apua.. milloin ajattelitte siihen jaksaa?

Täällä dpo9 ja aivan blancoa first response..nyt sitten alkaa menkkojenodotus-piina kun vasta reilun viikon päästä pitäis alkaa menkat..ja hitto jos en nyt pääse ivf :sad010:smiley-angry019

Siis pakkohan teidän on nyt päästä.. Kauheeta odotusta :banghead:

Ootko Jannn testaillut nyt:happy:

Eilen nega siis. Ja tänään sain vain reilun tunnin pidätyksen mut tein silti huvikseen rfsu..en usko plussaan koska ei oireita. En tiedä tuliko tohon rfsu viivanpaikka ekaa kertaa ikinä :hilarious: toisesta muokattu värejä. Mut joo tiedän et nega on ja pysyy :bag:

Liitteet

• IMG_20210521_065315__02.jpg
    IMG_20210521_065315__02.jpg
    1.4 MB · Katsottu: 122
  • IMG_20210521_065315__01__01.jpg
    IMG_20210521_065315__01__01.jpg
    1.6 MB · Katsottu: 116
Nää rfsu on niin hämääviä, joko voi tarkoittaa joitain viivanpaikat tai sit ei! Kunpa! Sullako dpo 10 vasta? Vielä on toivoa :smiley-angelic001

Juu. Mut uskon että olisi oireita jos ois kiinnittynyt jo..

Täällä dpo4, menkkoja odottelen että pääsen ilmottautumaan vikan blaston siirtoon. Tää siirto tehdään modifioituun luonnonkiertoon, kp3 alkaa gonal f pistokset, tarvittaessa jarrua jos uhkaa osumaan ovis väärälle päivälle. Olo on sellainen että äkkiä viiminen pakkastyyppi pois, että pääsee syksyllä alottamaan "puhtaalta pöydältä" 2.ivf. Eli usko täysin nollassa:shy:

Toivottavasti jann mahdutte hoitoon, ihan hanurista extra odottelut:finger005

Täällä dpo4, menkkoja odottelen että pääsen ilmottautumaan vikan blaston siirtoon. Tää siirto tehdään modifioituun luonnonkiertoon, kp3 alkaa gonal f pistokset, tarvittaessa jarrua jos uhkaa osumaan ovis väärälle päivälle. Olo on sellainen että äkkiä viiminen pakkastyyppi pois, että pääsee syksyllä alottamaan "puhtaalta pöydältä" 2.ivf. Eli usko täysin nollassa:shy:

Toivotaan että vika pakkastyyppi tarraisi lujaa kiinni ja olisi terve :Heartbigred ootte kans julkisella?

Hitto mäkin oisin halunnut tollaseen kiertoon siirron. Julkisella ovat kyllä niin nihkeitä, joko se on luonnonkierto tai täysin lääkkeellinen :banghead:

Hitto mäkin oisin halunnut tollaseen kiertoon siirron. Julkisella ovat kyllä niin nihkeitä, joko se on luonnonkierto tai täysin lääkkeellinen :banghead:

Mihin kategoriaan lasketaan letrokierto? Mä saisin semmoseen PASin. Mut tuoresiirrossa on varmaan gonalin ansiosta hyvä limis?? Kunhan ei hyperiä tulis

Täällä vihdoin kp1, polille soittoa sitten maanantaina ja ultran varausta. Nyt jo näyttää siltä että ovulaatio osuu su/ma ja sillon ei sitten päästä siirtoon :arghh: toivottavasti folli olis sen kokonen esim kp13 et vois irrottaa ennen viikonloppua että pääsis siirtoon. :wideyed:

Mihin kategoriaan lasketaan letrokierto? Mä saisin semmoseen PASin. Mut tuoresiirrossa on varmaan gonalin ansiosta hyvä limis?? Kunhan ei hyperiä tulis

Mulle ei suostunut ainakaan edes letroja passiin antamaan. Kuulemma tayssissa ovat havainneet että lääkkeellinen kierto kokonaan on sit paras tapa jos pitää lääkkeelliseen siirto tehdä.. Nyt sit ahdistaa tuleeko ovulaatioo ja koska se nyt sit tulee keskenmenon jäljiltä :arghh:

Se on vielä ns. luonnollinen kierto kun oma ovis tulee kuitenkin. Lääkkeellisessä kierrossa joko laastareilla tai tableteilla estetään ovulaatio kokonaan ja sit kun limakalvo vaan ok niin aloitetaan keltarauhaspuikot ja sit siirto. Mulla ollut 2 passia lääkkeelliseen kiertoon mut nyt vikaan blastoon kokeillaan luonnolliseen

Joo oon kuullut samaa:sorry: Yksityisellä kyllä saanut maksaa itsensä kipeäksi, mutta ollaan saatu vaikuttaa aika paljon noihin hoitoihin ja kun on yksi oma lääkäri niin saa nopeasti kiinni puhelimella vaikka viikonloppusinkin jos tulee jotain. Parempi kyllä noilla hinnoilla ollakin palvelu kohdallaa :laughing002

Minä sain lopultakin pään järjestykseen ja tässä kierrossa lähdetään inssiin, jollei ovis satu viikonlopulle. :rolleyes: Eka letro meni jo etukäteistöitä tekemään.

Joo oon kuullut samaa:sorry: Yksityisellä kyllä saanut maksaa itsensä kipeäksi, mutta ollaan saatu vaikuttaa aika paljon noihin hoitoihin ja kun on yksi oma lääkäri niin saa nopeasti kiinni puhelimella vaikka viikonloppusinkin jos tulee jotain. Parempi kyllä noilla hinnoilla ollakin palvelu kohdallaa :laughing002

Nojoo, rahalla saa ja Mersulla pääsee vai miten se meni :hilarious: noh toivottavasti edes sen vai vasen irrotuspiikin sitten saa :hilarious:

Jos oisin tammikuussa tiennyt että menee näin pitkään et päästään hoitoon, niin olisin mennyt yksityiselle..tai no okei, jos päästään nyt viikon päästä niin se on ok, mut jos menee syksyyn ni ääh :oops:

Takaisin