Raskaaksi 2019

Ultrasta tultu, kesken on mennyt. Nyt nuolemaan haavoja ja lepäilemään. Lääkäri on kyllä aivan ihana ja osasi sanoa juuri oikeat asiat tilanteessa. Yksi blasto jäi pakkaseen odottelemaan, alustavasti puhuimme että sitten kun olemme valmiita niin kokeillaan siirtoa luonnolliseen/induktio kiertoon. Kiitos kaikille myötäelämisestä:Heartred

Ultrasta tultu, kesken on mennyt. Nyt nuolemaan haavoja ja lepäilemään. Lääkäri on kyllä aivan ihana ja osasi sanoa juuri oikeat asiat tilanteessa. Yksi blasto jäi pakkaseen odottelemaan, alustavasti puhuimme että sitten kun olemme valmiita niin kokeillaan siirtoa luonnolliseen/induktio kiertoon. Kiitos kaikille myötäelämisestä:Heartred

Niin epäreilua :sad010
Syvimmät pahoittelut ja osanotot sinne teille :Heartred

Oon niin pahoillani jukkis, Ollaan täälä jos tarviit juttuseuraa :Heartred
Pääsit samoille päiville kun mää ja tuli itselläkin ihan tippa linssiin :sad015

Täällä ovis testissä tänään plussa, ei ookkaan ollut näin lyhyttä kiertoa varmaan pariin vuoteen. Onneks aloitin tikuttamisen ajoissa.. talleteltiin nyt sit kuitenkin ja huomenna varmaan kans, en päässyt meinaan kauheen pitkälle siinä tauon pitämis mietinnössä.. kun ei osaa saamari kuitenkaan olla ajattelematta asiaa ja tarkkailematta kroppaa :happy118

Ahdistaa jo tuleva äitienpäivä. Mies ei varmaan ymmärrä miksen halua mennä sen porukoille kun sielä on sit samaan aikaan vauva :banghead: en vaan halua kiusata itteeni sillä että meen sinne ja itken loppupäivän taas meidän menetyksiä..

Meikäläinenhän otti kaksi yövuoroa äitienpäivän viikonlopulle, ettei olis aikaa pohtia näitä juttuja.. nyt vaan toivon ettei oo hiljaisia työvuoroja koska sit mulla on kaksi yötä aikaa nimenomaan pohtia näitä juttuja :smiley-angelic006 kyllähän siinä ehtii äitienpäivää kahvitteleen välissä, mutta niin ettei tarvii anoppilaan lähteä vaan ihan me keskenämme. Ei huvita nähdä ketään. Sitä mä kyl mietin et olisin mummin haudalla käynyt ja ettinyt sen ns tyhjän sylin muistokiven sieltä samalta hautausmaalta, mut ajatus itkettää jo itsessään, että ehkä joku toinen kerta :sorry:

Voi Jukkis ja Sofia, todella surulliselta tuntuu, että lupaava alku kääntyi tällaiseksi. :Heartred Toivottavasti seuraavalla kerralla käy paremmin!

Minä totesin foorumitauon olevan jälleen paikallaan. Nyt on ollut eka kierto letroja. Ultrassa viikko sitten näytti hyvältä, mutta ovisplussa tuli vasta tänään, kp18. Kaikki mahdollinen on taas tehty asian eteen ja nyt kaipaan ihan muuta ajateltavaa. Taidan lueskella pelkkiä puutarhajuttuja seuraavat viikot.

Omena, mä myös ajattelin hetkeksi suunnata ajatukset kodin laittamiseen ja pihalle yritän keksiä jotain uutta. Toki päivittäin nämä hoidot ja keskenmenot pyörivät mielessä mutta yritän keksiä muutakin. Täytyy vain uskoa siihen että joskus vielä se tulee syliin asti:Heartred kovasti voimia sinnekin.

Meikäläinenhän otti kaksi yövuoroa äitienpäivän viikonlopulle, ettei olis aikaa pohtia näitä juttuja.. nyt vaan toivon ettei oo hiljaisia työvuoroja koska sit mulla on kaksi yötä aikaa nimenomaan pohtia näitä juttuja :smiley-angelic006 kyllähän siinä ehtii äitienpäivää kahvitteleen välissä, mutta niin ettei tarvii anoppilaan lähteä vaan ihan me keskenämme. Ei huvita nähdä ketään. Sitä mä kyl mietin et olisin mummin haudalla käynyt ja ettinyt sen ns tyhjän sylin muistokiven sieltä samalta hautausmaalta, mut ajatus itkettää jo itsessään, että ehkä joku toinen kerta :sorry:

Mä haluisin kans viedä kynttilän, miksei sitten toisenkin sinne tyhjän sylin paikalle mutta meidän paikkakunnalla ei oo sellasta..

Takaisin