Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pidän peukkuja että pääsette! Muistan tuon omasta hoidosta kun olis saanu maaliskuun - 19 kierrossa ilmoittautua. Sit toukokuun. Sit menikin kesän yli ja lopulta lokakuun kierrossa. Mulla toki sen syövän esiasteen takia siirrettiin mut kyllä otti päähän
Jos oisin tammikuussa tiennyt että menee näin pitkään et päästään hoitoon, niin olisin mennyt yksityiselle..tai no okei, jos päästään nyt viikon päästä niin se on ok, mut jos menee syksyyn ni ääh
Kyllähän siinä jotain näkyy! Oon kans huomannut et joissain liuskoissa ja puikoissa näkyy ne viivat valmiina!
Kunpa toi nyt olis kuitenkin plussan alku
Nyt jo dpo12
Tässä kuivuneena, ei näy oikein mitään mut siis olin jo hyväksynyt negan
Kp 4 ja oon nyt käynyt tuhat kertaa flo:n kalenteria katsomassa et millos sitä alkais tikuttaan, mut jotenkin katoaa joka kerta ajatus ja joutuu tsekkaan uusiks. Vähän sama kun välillä vaik menkat on saamari alkanut tulee joku aivopieru ajatus et millonkohan sitä testais tai moneskohan dpo olikaan..
Täällä meni tänään lapsivedet limatulppineen 6 ja kohta lähdetään synnärille näytille
Ehkä tää vauva sittenkin tahtoo saapua aikanaan, huomenna on laskettu aika
Kuinka jännittävää
Nyt ollaan vielä kotona, vaikka supistukset tulee aika ajoin superkipeinä. Kohta lähdetään ajelemaan sairaalalle
Täällä meni tänään lapsivedet limatulppineen 6 ja kohta lähdetään synnärille näytille
Ehkä tää vauva sittenkin tahtoo saapua aikanaan, huomenna on laskettu aika
Kuinka jännittävää
Nyt ollaan vielä kotona, vaikka supistukset tulee aika ajoin superkipeinä. Kohta lähdetään ajelemaan sairaalalle
Jee tsemppiä!
Sofia vähäks hyvä! Kerkeette pas ennen kesäsulkua! JOS pääsen ivf ja tuoresiirtoon niin laskeskelin et siirto ois ehkä 11.-16.6.