Raskaaksi 2019

Pidän peukkuja että pääsette! Muistan tuon omasta hoidosta kun olis saanu maaliskuun - 19 kierrossa ilmoittautua. Sit toukokuun. Sit menikin kesän yli ja lopulta lokakuun kierrossa. Mulla toki sen syövän esiasteen takia siirrettiin mut kyllä otti päähän ❤️

Jep!! Kauheeta :Heartred

No nyt päästään piinailemaan menkkojen alkua ja ilmoittautumista :wacky: toisaalta hyvä fiilis et päästään, toisaalta pelkää et ei pääse..ja toivon et saan jo pe tietää pääseekö, varmaan joutuu omapolulle pistää luvatonta viestiä :hilarious: jos menkat alkaa silloin

Jos oisin tammikuussa tiennyt että menee näin pitkään et päästään hoitoon, niin olisin mennyt yksityiselle..tai no okei, jos päästään nyt viikon päästä niin se on ok, mut jos menee syksyyn ni ääh :oops:

Toi on kyllä huono kun ei tiedä kauan menee. Mutta säästätte varmasti pitkän pennin vaikka eipä se varmasti yhtään lohduta kun hommat vaan venyy ja venyy :sorry: nyt kaikki sormet ja varpaat pystyyn että pääsette hoitoon nyt seuraavasta kierrosta :smiley-angelic001

Ärsyttää kun ekan kerran sain pc viivanpaikan :sad001 taitaa tosiaan osa olla tämmöisiä. Ja siis oon kyl satavarma että viivanpaikka koska näin testissä viivat jo ennen kuin pissa nousi, ja nyt kun kuivunut niin ihan väritön.

Liitteet

• IMG_20210523_170846__01.jpg
    IMG_20210523_170846__01.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 124
  • IMG_20210523_170816__01.jpg
    IMG_20210523_170816__01.jpg
    1.4 MB · Katsottu: 124
Kyllähän siinä jotain näkyy! Oon kans huomannut et joissain liuskoissa ja puikoissa näkyy ne viivat valmiina!
Kunpa toi nyt olis kuitenkin plussan alku❤️

Nyt jo dpo12 :wtf:
Tässä kuivuneena, ei näy oikein mitään o_O:sorry: mut siis olin jo hyväksynyt negan

Liitteet

• IMG_20210523_172028__01.jpg
    IMG_20210523_172028__01.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 117
  • IMG_20210523_172018__01.jpg
    IMG_20210523_172018__01.jpg
    1.6 MB · Katsottu: 120
Tässä vielä ovistesti ja taustalla aika blanco pc :grin
Aamulla vielä varuiks medigoo ja sit oottelee menkkoja :joyful:

Liitteet

• IMG_20210523_192325__01.jpg
    IMG_20210523_192325__01.jpg
    1.8 MB · Katsottu: 101
Kp 4 ja oon nyt käynyt tuhat kertaa flo:n kalenteria katsomassa et millos sitä alkais tikuttaan, mut jotenkin katoaa joka kerta ajatus ja joutuu tsekkaan uusiks. Vähän sama kun välillä vaik menkat on saamari alkanut tulee joku aivopieru ajatus et millonkohan sitä testais tai moneskohan dpo olikaan.. :happy118

Kp 4 ja oon nyt käynyt tuhat kertaa flo:n kalenteria katsomassa et millos sitä alkais tikuttaan, mut jotenkin katoaa joka kerta ajatus ja joutuu tsekkaan uusiks. Vähän sama kun välillä vaik menkat on saamari alkanut tulee joku aivopieru ajatus et millonkohan sitä testais tai moneskohan dpo olikaan.. :happy118

Teki mieli painaa hauska ja sympatiaa yhtä aikaa. :shy:

Täällä meni tänään lapsivedet limatulppineen 6 ja kohta lähdetään synnärille näytille :grin
Ehkä tää vauva sittenkin tahtoo saapua aikanaan, huomenna on laskettu aika :hilarious:
Kuinka jännittävää :nailbiting::nailbiting::nailbiting:

Nyt ollaan vielä kotona, vaikka supistukset tulee aika ajoin superkipeinä. Kohta lähdetään ajelemaan sairaalalle :nailbiting:

Täällä meni tänään lapsivedet limatulppineen 6 ja kohta lähdetään synnärille näytille :grin
Ehkä tää vauva sittenkin tahtoo saapua aikanaan, huomenna on laskettu aika :hilarious:

Nyt ollaan vielä kotona, vaikka supistukset tulee aika ajoin superkipeinä. Kohta lähdetään ajelemaan sairaalalle :nailbiting:

:excited001 Ääääää zemii! Ja mulla vaan tylsä työmaanantai.

Tsemppiä synnytykseen!

Mulla on eka ultra 2.6 ja hoitaja vähän lupaili irrotuspiikkiä jos sille on tarvetta! :angelic: nyt vasta siis kp3 ja tuolloin on jo kp12 :angelic:

Jee tsemppiä!

Sofia vähäks hyvä! Kerkeette pas ennen kesäsulkua! JOS pääsen ivf ja tuoresiirtoon niin laskeskelin et siirto ois ehkä 11.-16.6. :rolleyes:

Tuli mieleen, et jos ei nyt päästä ivf, ni oisko ihan tyhmää yrittää mennä yksityiselle inssiin o_O tai siis pistääkö se kroppaa jotenki sekasin, siinä kerkeis ainakin yksi välikierto olee ennen kuin ivf sit alkais elo-syyskuussa. Vai vetäiskö omatoimisesti mun vikat letrot kaapista :scratch
Vai ihan luomuna :laughing002
Letroissa pelottais et menee oma kierto sekasin niinku joskus mennyt.
Haluisin kyl NIIIIN sinne ivf nyt :smiley-angelic001

Jos yrittäis inssiin niin tulee kyl aikatauluongelmia, jos menkat alkaa pe, ja vasta ip saan tietää et ei päästä. Eiks gonal pitäis alottaa kp2-3 vai oliko inssissä myöhemmin...:scratch en kerkeis saada ketään yksityiseltä kiinni ennen kp4.
Oli pakko tarkastaa, n. kp5 alotetaan gonal inssin yhteydessä. Täytyy pohtia :joyful:
Onks se kimppakiva hymiö muuten kadonnut :excited001:laughing001

Jee tsemppiä!

Sofia vähäks hyvä! Kerkeette pas ennen kesäsulkua! JOS pääsen ivf ja tuoresiirtoon niin laskeskelin et siirto ois ehkä 11.-16.6. :rolleyes:

No joo edes yksi etappi taas saavutettu mutta vielä en kyllä yhtään viitti iloita, voisiko muka käydä niin hyvä säkä että pääsis edes siirtoon asti :nailbiting: ihmettelen kyllä suuresti jos että nytkään mahdu hoitoon! o_O

Takaisin