Raskaaksi 2019

Täällä 5+2 ja hetkeks pystyin hengähtämään niin eiköhän pikkuhousuihin ollut tullut jotain tuhrua.. Tein testin ja oli vahvistunut perjantaista, nyt oli kontrolliviivaa vahvempi mutta eihän se mitään kerro. Mun oli pakko käydä klinikalla ultrassa, vaikka tiedän et tosi aikaset päivät mutta tää epätietosuus on kauheeta. Kohdunsisäinen raskaussäkki löytyi, ruskuaisrengas epävarma, täytyy vaan yrittää jaksaa ensi viikon ultraan.. Jos vuoto runsastuu/ tulee kipuja niin soittoa vaan klinikalle. Tää on niin raastavaa:arghh:

Jukkis, jaksamisia ensi viikkoon! Toivotaan et oli vaan harmiton vuoto, mullakin oli pientä vuotoa silloin alussa. Mutta hirveen voimia vievää eikä oikein muuhun pystynyt keskittymään :oops:

Jannn seksiä kehiin! :wacky:

Jukkis, jaksamisia ensi viikkoon! Toivotaan et oli vaan harmiton vuoto, mullakin oli pientä vuotoa silloin alussa. Mutta hirveen voimia vievää eikä oikein muuhun pystynyt keskittymään :oops:

Jannn seksiä kehiin! :wacky:

Ai orgasmin takia, ei auttanut :hilarious: enkä sitä seksissä saa vaan itsekseni :bag:

Täällä 5+2 ja hetkeks pystyin hengähtämään niin eiköhän pikkuhousuihin ollut tullut jotain tuhrua.. Tein testin ja oli vahvistunut perjantaista, nyt oli kontrolliviivaa vahvempi mutta eihän se mitään kerro. Mun oli pakko käydä klinikalla ultrassa, vaikka tiedän et tosi aikaset päivät mutta tää epätietosuus on kauheeta. Kohdunsisäinen raskaussäkki löytyi, ruskuaisrengas epävarma, täytyy vaan yrittää jaksaa ensi viikon ultraan.. Jos vuoto runsastuu/ tulee kipuja niin soittoa vaan klinikalle. Tää on niin raastavaa:arghh:

Toivotaan että kaikki olis kunnossa:Heartred. On se kyllä niin hermoja raastavaa :sorry:

Täälä Alko aamulla maha kivut ja vuoto uudestaan. Poli vaan jankuttaa että lääkkeitä pitäisi jatkaa. Oikeasti et siellä olis vielä jotain elävää noiden hyytyminen ja vuodon jälkeen. :smiley-angry003:smiley-angry019

Ihan henkistä kiusaamista tällänen asioiden pitkittely:smiley-angry019 tulis nyt vaan ulos kaikki niin pääsis tässä eteenpäin :smiley-angry026 onneksi keskiviikkoon ei oo enää pitkä aika mutta en mä voi töihin mennä näissä kivuissa..

Täälä Alko aamulla maha kivut ja vuoto uudestaan. Poli vaan jankuttaa että lääkkeitä pitäisi jatkaa. Oikeasti et siellä olis vielä jotain elävää noiden hyytyminen ja vuodon jälkeen. :smiley-angry003:smiley-angry019

Ihan henkistä kiusaamista tällänen asioiden pitkittely:smiley-angry019 tulis nyt vaan ulos kaikki niin pääsis tässä eteenpäin :smiley-angry026 onneksi keskiviikkoon ei oo enää pitkä aika mutta en mä voi töihin mennä näissä kivuissa..

Kauheeta.. Voimia kauheesti:Heartred laitan sulle hei viestiä, jos osaan:grin

Eilisen jälkeen ei tullut koko iltana/aamuna mitään, mutta nyt taas pyyhkiessä paperiin jäi vähän rusehtavaa. Ilmotin jo töihin että en ole tulossa huomenna, tää on niin raastavaa. :sad010

Eilisen jälkeen ei tullut koko iltana/aamuna mitään, mutta nyt taas pyyhkiessä paperiin jäi vähän rusehtavaa. Ilmotin jo töihin että en ole tulossa huomenna, tää on niin raastavaa. :sad010

Jos se on vain vanhaa verta jos on ruskeaa? Toivotaan että on nyt vaan harmitonta :arghh: :smiley-angelic001
Voin vaan kuvitella kuinka hermoja raastavaa :arghh:

JOS nyt päästään tästä kierrosta ivf, niin onko ihan typerää mennä, kun mulla nyt tää joku yskä-bakteeri?? Ehkä oireeton jo pian, mutta tekeekö jotain hallaa...hoidolle..:sorry:

Ja Jukkis, raastavaa mutta ei auta kuin toivoa parasta :Heartpink

Ultrassa enään vähän raskaus materiaalia, kohdun yläosa oli jo täysin puhdas. Lääkäri oli tosi nuori ja harmittaa kun lääkärit vaihtuu kokoajan.. Päästään siirtoon jos menkat alkaa toukokuun lopussa/kesäkuun alussa. Olisikohan ihan tyhmää syödä teroja että sais niillä pelattua aikaa? Lääkäri ei osannut sanoa tehdäänkö siirto nyt luonnolliseen vai lääkkeelliseen kiertoon, siinä sitä pohdittua kysyin että jospa sitten päätetään kun se kp1 sieltä tulee.. Toki nyt tajusin että jos ne alkaa vklp niin munhan pitäisi sillon jo tietää laitanko laastarit vai en.. Ja onko nyt järkevää vaihtaa luonnolliseen kiertoon ku lääkkeellisestä on raskaus kuitenkin alkanut..

Lääkäri halusi vielä tänään ultrata vuotelun takia. Kohdussa näkyi kohta mistä vuotelee, voi kuulemma johtua verisuonista mitä tulee alussa paljon ja sit menevät rikki. Ruskea vuoto viittaa kuulemma siihen että on vanhaa verta ja se nyt vaan vuotaa sieltä pois. Nyt oli tullut ruskuaispussi sikiöpussin sisälle, kuulemma päiviä vastaava löydös. Loppuviikon olen kotona saikulla että saisin lepäiltyä. Ensi viikolla sitten varhaisultra, toivotaan että näemme silloin enemmän. Nyt vaan lepoa ja ainakin hetkeksi sai hermot lepoa kun löytyi se vuotelu kohta:smiley-angelic001

Jukkis hyviä uutisia :Heartpink

Arvasin, ei mahduta nyt hoitoon. Toivottavasti sit kuukauden päästä..ja ettei menkat veny hirveesti yli 30pvää..nyt ovistikut tilaukseen!!

Lääkäri halusi vielä tänään ultrata vuotelun takia. Kohdussa näkyi kohta mistä vuotelee, voi kuulemma johtua verisuonista mitä tulee alussa paljon ja sit menevät rikki. Ruskea vuoto viittaa kuulemma siihen että on vanhaa verta ja se nyt vaan vuotaa sieltä pois. Nyt oli tullut ruskuaispussi sikiöpussin sisälle, kuulemma päiviä vastaava löydös. Loppuviikon olen kotona saikulla että saisin lepäiltyä. Ensi viikolla sitten varhaisultra, toivotaan että näemme silloin enemmän. Nyt vaan lepoa ja ainakin hetkeksi sai hermot lepoa kun löytyi se vuotelu kohta:smiley-angelic001

Ompa hyviä uutisia tosiaan :Heartred
Hienoa huomata, ettei aina tiputtelut tai vuodot johdu keskenmenosta.
Tsemppiä sinne :Heartred

Täällä rv 36+1 ja oon tilannut vauvan syntyväksi viikon päästä, kun ois jo täysiaikainen, mutta tuskimpa se sieltä pullahtaa ennen laskettua aikaa, kun mahakaan ei oo yhtään laskeutunut ja kohdunkaulaa vielä 3cm jäljellä, vaikka onkin pehmeä jo. laughing7
Lisäksi tää poika on niin isäänsä tullut, ettei tosikaan, joten ei ainakaan tuu sillon kun mä tahtoisin :playful:
Vippaskonsteja käynnistykseen kellään? laughing6
En jaksa jos joudun vauvan kanssa yliajalle :hilarious:
Mutta onneksi äitiyspkl pelkopolikäynti maanantaina ja viikko ennen laskettua äitipolin lääkäri, jos mitään ei oo vielä ennen sitä tapahtunut. :grin

Takaisin