Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aamulla tein vielä testin, ja päätin että en testaile enään. Paitsi ehkä digiä myöhemmin jos uskaltaa
Nyt vain täytyy toivoa että tällä kertaa kaikki menisi hyvin, päivä kerrallaan kiitos vielä super paljon myötäelämisestä, ootte täyttä kultaa
View attachment 102194
Jes
Varattiinko sulle ultra jo?
Just soittivat verikokeen tuloksen, oli 324. Ja eilen oli dpo16 kun se otettiin, onkohan se hyvä? Hoitaja onnitteli ja sanoi että hyvä arvo. Ultra varattiin samalla, on 6.5
On hyvä! Sehän vaihtelee tosi paljon mitä dpo 16 voi olla.
SOS älä katso kuvaa jos oot herkkä. Lievää menkkajomoo ja nyt pyyhkiessä verta
Mä en kestä miks aina näillä viikoilla menee kesken
Voi ei jos menee kesken millä viikoilla nyt? Voiko vielä olla vaaratonta?
Voi sofia, varmasti hermoja raastavaa. Toivotaan että kaikki olisi silti hyvin, oon lukenut tosi paljon lääkkeellisistä siirroista että vuotelu tosi yleistä niissä. pystytkö käydä yksityisellä ultrassa ennen virallista varhaisultraa? Jos näkisi mistä vuoto johtuu voimia
Nyt tulee hyytymiä. Eiköhän tää ollut tässä.. Toivottavasti tyhjenee itsekseen.. Ehditäänköhän edes enään ennen kesäsulkua siirtoon
Nyt tulee hyytymiä. Eiköhän tää ollut tässä.. Toivottavasti tyhjenee itsekseen.. Ehditäänköhän edes enään ennen kesäsulkua siirtoon