Raskaaksi 2019

Uskaltauduin digin tekemään lauantaina. Nyt kun noi puikot valuu pois niin on värjäytynyt oranssiks! Miten sitä muka pystyy odottaan sinne ultraan :nailbiting::sorry:
 

Liitteet

  • IMG_20210418_003846.jpg
    IMG_20210418_003846.jpg
    13.4 KB · Katsottu: 130
Kiitos smoothie ja newmoon:Heartred
Ei tee kipeää, mutta välillä nippailee muniksien kohalta tai mahasta. Tästä se varsinainen piina sitten alkaa:confused2
 
Wau, säkin oot jo noin pitkällä :woot:
Kiva kuulla susta ja, että on mennyt hyvin. :happy:
Oliko teille tulossa tyttö vai poika, vai pidättekö vielä salaisuutena? :angelic:

Täällä ylihuomenna rv 34 ja mä olen jo niin kuollut tähän olotilaan. :hilarious:
Neuvolalääkäri tulossa vähän reilun viikon päästä, mutta tuskin ne käynnistystä mulle varaa pelkän psyykkeen repaloitumisen takia :hilarious:

Mulla nyt mieliala ollut niin matala, että ihan sattuu ajatella. Tässä raskaudessa oon kärsinyt koko ajan raskauden aikaisesta masennuksesta, vaikka vauvaa odotankin niin paljon ja vauva on kyllä mahtava tyyppi ihan jo tuolla masussa :Heartred
Haluisin nähdä hänet jo pian :love7

Mutta joo, nää fyysiset vaivat, kuten anemiat, urtikariat, pahoinvoinnit ja verenpaineen seurannat ei auta asiaa. Oon ihan romuna fyysisesti ja henkisesti, mut onneksi tää loppuu vielä joskus :grin

Tsemppiä loppuraskauteen ja toivottavasti täältä muutkin pian plussat päräyttäisivät ja saisivat kokea raskausajan (mieluiten hyvän sellaisen, omaani en toivo kellekään:hilarious:)! :Heartred

Sukupuoli selviää sitten, kun hän tulee maailmaan:) pidettiin myös esikoisen osalta yllätyksenä meille. Oli kyllä itsellä vahva poikaolo, ja olinkin oikeassa. Tästäkin on vahva poikafiilis, mutta sen näkee sitten.

Tsemppiä kovasti sinulle viimeisiin viikkoihin! Ei ole enää kauaa jäljellä:)

Jannn, kovasti toivon että pääsette heti seuraavasta kierrosta hoitoihin!

Tsemppiä myös kaikille muille omiin tilanteisiin! Toivon niin kovasti tänne lisää plussia:Heartred
 
Takaisin
Top