Raskaaksi 2019

Aamulla tein vielä testin, ja päätin että en testaile enään. Paitsi ehkä digiä myöhemmin jos uskaltaa:grin
Nyt vain täytyy toivoa että tällä kertaa kaikki menisi hyvin, päivä kerrallaan:smiley-angelic001 kiitos vielä super paljon myötäelämisestä, ootte täyttä kultaa:Heartred



IMG-20210419-WA0004.jpeg
 
Just soittivat verikokeen tuloksen, oli 324. Ja eilen oli dpo16 kun se otettiin, onkohan se hyvä? Hoitaja onnitteli ja sanoi että hyvä arvo. Ultra varattiin samalla, on 6.5 :smiley-angelic001

Kyllä se kuulostaa hyvältä:love7 voi miten iloitsen täällä. Jään jännittämään sun ja Sofian ultrakuulumisia:love7
 
On hyvä! Sehän vaihtelee tosi paljon mitä dpo 16 voi olla.

Joo niin se hoitaja sanoikin, tälläsen löysin vielä netistä.
"Taso kaksinkertaistuu 1.5 vuorokaudessa ja on neljännen viikon lopussa eli ensimmäisten poisjääneiden kuukautisten aikaan keskimäärin 100 - 200 U/l (1st IRP) ja viikkoa myöhemmin 1000 - 2000 U/l."
 
SOS älä katso kuvaa jos oot herkkä. Lievää menkkajomoo ja nyt pyyhkiessä verta :smiley-angry017

Mä en kestä miks aina näillä viikoilla menee kesken :smiley-angry017
 

Liitteet

  • IMG-20210420-WA0009.jpeg
    IMG-20210420-WA0009.jpeg
    17.7 KB · Katsottu: 113
Voi sofia, varmasti hermoja raastavaa. Toivotaan että kaikki olisi silti hyvin, oon lukenut tosi paljon lääkkeellisistä siirroista että vuotelu tosi yleistä niissä. :sorry::Heartred pystytkö käydä yksityisellä ultrassa ennen virallista varhaisultraa? Jos näkisi mistä vuoto johtuu:smiley-angelic001 voimia:Heartred
 
Voi sofia, varmasti hermoja raastavaa. Toivotaan että kaikki olisi silti hyvin, oon lukenut tosi paljon lääkkeellisistä siirroista että vuotelu tosi yleistä niissä. :sorry::Heartred pystytkö käydä yksityisellä ultrassa ennen virallista varhaisultraa? Jos näkisi mistä vuoto johtuu:smiley-angelic001 voimia:Heartred



Pitää varmaan soitella jos voisivat aikaistaa ultraa.. Ei tässä oikeen voi kun odotella kun viikkojakin just sen verran ettei varmaan sykekään vielä näy :sad010
 
SOS älä katso kuvaa jos oot herkkä. Lievää menkkajomoo ja nyt pyyhkiessä verta :smiley-angry017

Mä en kestä miks aina näillä viikoilla menee kesken :smiley-angry017

Toivottavasti kaikki on hyvin, tsemppiä ultran odotteluun.:Heartred

Mulla oli menkkakipuja alkuraskaudessa parin-kolmen viikon ajan. Ainut vuoto, silloinkin menkkakipujen kanssa, tuli rv16+ ja sain neuvolasta samat ohjeet kuin NewMoon. Vuoto loppui parissa päivässä ja raskaus on jatkunut normaalisti.
 
Nyt tulee hyytymiä. Eiköhän tää ollut tässä.. Toivottavasti tyhjenee itsekseen.. Ehditäänköhän edes enään ennen kesäsulkua siirtoon :sad010
 
Nyt tulee hyytymiä. Eiköhän tää ollut tässä.. Toivottavasti tyhjenee itsekseen.. Ehditäänköhän edes enään ennen kesäsulkua siirtoon :sad010

Voi ei :sorry::Heartpink paljonko teillä huuruneniä pakkasessa? HUSilla alkaa sulku juhannuksen jälkeisellä viikolla, ja jostain muustakin sairaalasta luin että 22.6. jälkeen ei enää tehdä, olikohan punktioita vai siirtoja :scratch
 
Takaisin
Top