Sofia2016m
Asioista perillä oleva
Ne niin puhui siellä et ei ehkä pääse ja hirveesti on jonoa..
No toivotaan että mahdutte! Kerro sitten heti kun tiedät!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ne niin puhui siellä et ei ehkä pääse ja hirveesti on jonoa..
No voi kökkö. Onks sul aina sama luteaali?
Ootteko kattoneet kaksi äitiä ja kaksoset hedelmöityshoito videosarjaa? Itkuvaroitus
En, mistä sen näkee
Youtubessa kaksi äitiä ja kaksoset kanava, siellä on tullut nyt 3/4 osaa :)
Kuinka nopeesti teillä on testi km jälkeen näyttänyt negaa?
Mulla oli istukkaa jäänyt kohtuun niin kyllä siinä meni viikkoja + Primolut kuuri.
Mulla oli kans ekan kkm jälkeen vasta kun imu tehtiin niin viikko ja testi oli jo nega. Mietin että koska kannattaa ylipäätänsä testata
Onko sulla mitään ultraa tulossa?
Mulla meni ekassa keskenmenossa tasan 4vkoa, toisessa 3 vkoa että oli täysin nega. Semmonen sitkeä haamu oli molemmilla kerroilla testeissä ennen negoja. Ekoihin menkkoihin 6vkoa tyhjennyksestä ja toisella kertaa 7,5 viikkoa. Mut siis varmaan suurimmalla osalla ei oikeesti veny näin pitkiksi ekat kierrot
Täällä 5+2 ja hetkeks pystyin hengähtämään niin eiköhän pikkuhousuihin ollut tullut jotain tuhrua.. Tein testin ja oli vahvistunut perjantaista, nyt oli kontrolliviivaa vahvempi mutta eihän se mitään kerro. Mun oli pakko käydä klinikalla ultrassa, vaikka tiedän et tosi aikaset päivät mutta tää epätietosuus on kauheeta. Kohdunsisäinen raskaussäkki löytyi, ruskuaisrengas epävarma, täytyy vaan yrittää jaksaa ensi viikon ultraan.. Jos vuoto runsastuu/ tulee kipuja niin soittoa vaan klinikalle. Tää on niin raastavaa:arghh: