Raskaaksi 2019

Eipä tainnut tulla vauvaa tälläkään kertaa. Viivat ei lähteny vahvistumaan vaan haalistumaan ja aamuyöstä testasin ihan puhtaan negan.
Vuotoa ei ole, joten täytynee soitella neuvolaan et miten edetään, ootellaanko tovi josko tyhjentyis itekseen vai onko tämäkin niin tiukassa että tarvii lääkkeet kuten aiemmat tyhjentyäkseen.

Muoks: Nyt tulee jo pyyhkiessä vähän ja menkkamaista jomotusta, josko selvittäis ilman cytoja.
❤️
 
Pientä tilannepäivitystä, niin vuotoa tulee ihan reilusti, joten jospa tyhjenee tosiaan itellään ja pääsisi tästä eteenpäin ilman sairaalareissua ja lääkkeitä. Jotain positiivista!
Arska paistaa ja huomenna ekaa kertaa tälle vuotta mökille vähän puuhastelemaan ja pitkästä aikaa lapsivapaa vkl. Tulee hyvään saumaan.
 
Täällä kp 13 testattu kans puhdas nega. Se on sit taas leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä. En viikolla soittelen tosin HUS:lle että mikäs olis seuraava suunnitelma, 2 v yritystä tuli täyteen :sorry:
 
Täällä kans dpo9 nega..siska hyvä että soittelet, aina niissä jonoissa menee aikaa..ainakin ivf jonossa..:Heartpink
 
No mut kohta saat ilmoittautua ivf, mulla on sellanen fiilis että nyt mahdutte hoitoon :Heartred

Oi vitsi ois kyl yllätys jos nyt ekasta mahtuis..mulla tähän ekaan mahtumiseen luotto joku 5%, tokaan ehkä 50% :grin vaikka voi olla, ettei mitään mahdollisuuksia mahtua ennen kesäsulkua :inpain:
Mitäs muuten kun jos kp7 suunniteltu eka ultra, niin mitä jos se on la tai su? Voiko sit aiemmin tai myöhemmin tehdä ultran? Vai onko se jo syy olla ottamatta hoitoon :bag: vai onko se tärkeintä, että punktion aikaan tilaa?
 
En malttanut huomiseen, halusin testata negan alta pois. Niin varma että nyt ei tärpännyt, mahassa ollut niiiin menkkaolo viikon. Mutta mitä ihmettä mun silmät näkee:sad015

IMG-20210418-WA0039.jpeg
 
En malttanut huomiseen, halusin testata negan alta pois. Niin varma että nyt ei tärpännyt, mahassa ollut niiiin menkkaolo viikon. Mutta mitä ihmettä mun silmät näkee:sad015

View attachment 102158

Omg!! Miten vahvat viivat :woot::woot::woot:
Onneksi olkoon :Heartbigred

Nyt toivotaan todella, että tämä pikkuinen olisi super tiukassa, oikein turvavöin köytettynä siellä pesässään! :notworthy:angel7
 
Takaisin
Top