Mulla on jotenkin tosi nega olo noiden menkkamaisten tuntemuksien takia. On kyllä iso yllätys jos maanantaina tuleekin plussa
Eikös ne menkkaolot voi olla vaikka kiinnittymistä? mikä dpo on maanantaina?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla on jotenkin tosi nega olo noiden menkkamaisten tuntemuksien takia. On kyllä iso yllätys jos maanantaina tuleekin plussa
Eipä tainnut tulla vauvaa tälläkään kertaa. Viivat ei lähteny vahvistumaan vaan haalistumaan ja aamuyöstä testasin ihan puhtaan negan.
Vuotoa ei ole, joten täytynee soitella neuvolaan et miten edetään, ootellaanko tovi josko tyhjentyis itekseen vai onko tämäkin niin tiukassa että tarvii lääkkeet kuten aiemmat tyhjentyäkseen.
Muoks: Nyt tulee jo pyyhkiessä vähän ja menkkamaista jomotusta, josko selvittäis ilman cytoja.
Dpo16 sillon. Niin entiiä, ehkä jos ois yhtenä päivänä tullut yhtäkkinen kipu mut tää on ollut vähän semmosta jatkuvaa pp3 lähtienEikös ne menkkaolot voi olla vaikka kiinnittymistä? mikä dpo on maanantaina?
Dpo16 sillon. Niin entiiä, ehkä jos ois yhtenä päivänä tullut yhtäkkinen kipu mut tää on ollut vähän semmosta jatkuvaa pp3 lähtien
Dpo16 sillon. Niin entiiä, ehkä jos ois yhtenä päivänä tullut yhtäkkinen kipu mut tää on ollut vähän semmosta jatkuvaa pp3 lähtien
No mut nehän voi olla kohdun kasvukipuja äläs vielä sano mitään :angelic: koska ajattelit testata?
Täällä dpo13 testattu nega kahdella eri testillä. Se siitä taas tässä kierrossa. Nyt on mieli maassa.
Täällä kans dpo9 nega..siska hyvä että soittelet, aina niissä jonoissa menee aikaa..ainakin ivf jonossa..
No mut kohta saat ilmoittautua ivf, mulla on sellanen fiilis että nyt mahdutte hoitoon
En malttanut huomiseen, halusin testata negan alta pois. Niin varma että nyt ei tärpännyt, mahassa ollut niiiin menkkaolo viikon. Mutta mitä ihmettä mun silmät näkee
View attachment 102158
En malttanut huomiseen, halusin testata negan alta pois. Niin varma että nyt ei tärpännyt, mahassa ollut niiiin menkkaolo viikon. Mutta mitä ihmettä mun silmät näkee
View attachment 102158
View attachment 102158