Raskaaksi 2019

En oikee tiiä, eilen illalla ja tänään vihlonut muniksia ja vähän alamahaa. Mutta uskon et on tukilääkkeiden takia. Muuten ei mitään erikoista olossa.. Pp 3 nyt. Onneks ollut ihana keli niin mennyt päivä ulkona touhutessa :) mites siellä?

Millon siis testaat ekan kerran :rolleyes: ylihuomenna vois näkyä?
 
Välissä kaksi one stepin kura testiä eiliseltä ja tänään. Alimmainen siis tänään äskön tehty..

Lämpimät onnittelut Sofia:) ihana joululahja on teillä luvassa.

Toivon täältä kovasti tsemppejä myös kaikille muille, että plussaatte pian perässä!

Täällä mennään raskausviikolla 25. Vointi ollut pääasiallisesti ihan hyvä, vaikka tuntuu kyllä, että olo on jo todella suuri. Töissä olen jaksanut hyvin, kiitos etätöiden.
 
Lämpimät onnittelut Sofia:) ihana joululahja on teillä luvassa.

Toivon täältä kovasti tsemppejä myös kaikille muille, että plussaatte pian perässä!

Täällä mennään raskausviikolla 25. Vointi ollut pääasiallisesti ihan hyvä, vaikka tuntuu kyllä, että olo on jo todella suuri. Töissä olen jaksanut hyvin, kiitos etätöiden.

Wau, säkin oot jo noin pitkällä :woot:
Kiva kuulla susta ja, että on mennyt hyvin. :happy:
Oliko teille tulossa tyttö vai poika, vai pidättekö vielä salaisuutena? :angelic:

Täällä ylihuomenna rv 34 ja mä olen jo niin kuollut tähän olotilaan. :hilarious:
Neuvolalääkäri tulossa vähän reilun viikon päästä, mutta tuskin ne käynnistystä mulle varaa pelkän psyykkeen repaloitumisen takia :hilarious:

Mulla nyt mieliala ollut niin matala, että ihan sattuu ajatella. Tässä raskaudessa oon kärsinyt koko ajan raskauden aikaisesta masennuksesta, vaikka vauvaa odotankin niin paljon ja vauva on kyllä mahtava tyyppi ihan jo tuolla masussa :Heartred
Haluisin nähdä hänet jo pian :love7

Mutta joo, nää fyysiset vaivat, kuten anemiat, urtikariat, pahoinvoinnit ja verenpaineen seurannat ei auta asiaa. Oon ihan romuna fyysisesti ja henkisesti, mut onneksi tää loppuu vielä joskus :grin

Tsemppiä loppuraskauteen ja toivottavasti täältä muutkin pian plussat päräyttäisivät ja saisivat kokea raskausajan (mieluiten hyvän sellaisen, omaani en toivo kellekään:hilarious:)! :Heartred
 
Täällä taitaa taas kierto vähän heitellä. Menossa kp31 dpo13 ja ei menkkoja.
Eilen ja toissapäivänä tuhrutteli, tänään ei ollenkaan.
Ollu tosi kivutontakin koko päivän, mutta just äsken alkoi vähän särkemään mahaa, josko ne hanat aukeaa vasta huomenna ja tulee ennätys pitkä luteaali. 10-12 kun ollu nyt jo hyvän aikaa. Viime kierto oli vaan 26päivää, sitä edeltävä 30 ja nyt vissii tulossa 31 päivän pituinen, jos huomenna alkaapi.

Sofialla hienosti viivat vahvistunu :happy:
Ja Zarar jo noin pitkällä :eek:
 
En oikee tiiä, eilen illalla ja tänään vihlonut muniksia ja vähän alamahaa. Mutta uskon et on tukilääkkeiden takia. Muuten ei mitään erikoista olossa.. Pp 3 nyt. Onneks ollut ihana keli niin mennyt päivä ulkona touhutessa :) mites siellä?



No hyvä että on tekemistä. Mä kans touhunnut koko päivän pihalla. Kyllä sitä taas miettii miksi asuu omakotitalossa kun on niin jäätävästi noita pihahommia huhhu :hilarious: varsinkin kun ennen vuoden vaihdetta muutettiin niin on niin paljon tekemistä ja mulla on kauhee tuli perseen alla et kaikki heti :hilarious:
 
Lämpimät onnittelut Sofia:) ihana joululahja on teillä luvassa.

Toivon täältä kovasti tsemppejä myös kaikille muille, että plussaatte pian perässä!

Täällä mennään raskausviikolla 25. Vointi ollut pääasiallisesti ihan hyvä, vaikka tuntuu kyllä, että olo on jo todella suuri. Töissä olen jaksanut hyvin, kiitos etätöiden.




Kiitos, voi ootpa säkin jo pitkällä :love7
 
kp32 dpo14. Ei ne menkat alkanu vieläkään niin 1,5h pidätyksellä tein aamun tokasta pissasta testin.. Ehkä pieni haamulainen?:nailbiting:
 

Liitteet

  • IMG_20210412_063948.jpg
    IMG_20210412_063948.jpg
    13.2 KB · Katsottu: 141
Kiitos! Vähänkö jännittää :nailbiting::wideyed:
Olin keskittäny haaveni kesään ja mökkiaikaan, voiko tässä nyt näin käydä kuitenkin!
Mitään tuntemuksia ei kyllä oo.. vähän erilaista mahakipua oli päivä pari sitten kun normaalisti menkkoja ootellessa, sen pistin merkille. Vähän jännästi vihmoskelee nytkin. Ja kovaa väsymystä ollu jo tovin, mut mistä näistä tietää mikä on mitäkin.
Pari pc:tä on vielä kaapissa, et saa vahvemmasta aamupissasta testata ja paan heti digit tilaukseen.. Apua, apua, apuaaaaa! :wav
 
No hyvä että on tekemistä. Mä kans touhunnut koko päivän pihalla. Kyllä sitä taas miettii miksi asuu omakotitalossa kun on niin jäätävästi noita pihahommia huhhu :hilarious: varsinkin kun ennen vuoden vaihdetta muutettiin niin on niin paljon tekemistä ja mulla on kauhee tuli perseen alla et kaikki heti :hilarious:
Mitäs kaikkea pihalla pitää tähän aikaan tehdä? Mä haluaisin kovasti tehdä mutta kun ei ole mitään tekemistä...aidan ja omenapuut jo tulin saksineeksi.
 
No ohho mitäs täällä tapahtuu ihanaa!!! :woot:
Paljon onnea:angelic: ihanaa tuut joulukuisiin? :woot:
Kiitos :Heartred La ois 20.12, mutta ihan hissukseen nyt katsellaan miten tämä etenee.
Viiva ei vahvistunut eilisestä yhtään ja ihan tosi hailea on, tosin mä nukun tosi huonosti enkä saanut kun reilu 2h pidätyksen tämänpäiviseenkään testiin. Yks pc on vielä kaapissa, mutta pitää hakea lisää testejä ja toivoa vahvistumista, että tän uskaltais oikeasti uskoa :Heartred
 
Kiitos :Heartred La ois 20.12, mutta ihan hissukseen nyt katsellaan miten tämä etenee.
Viiva ei vahvistunut eilisestä yhtään ja ihan tosi hailea on, tosin mä nukun tosi huonosti enkä saanut kun reilu 2h pidätyksen tämänpäiviseenkään testiin. Yks pc on vielä kaapissa, mutta pitää hakea lisää testejä ja toivoa vahvistumista, että tän uskaltais oikeasti uskoa :Heartred

Toivotaan parasta Nyytti! ❤️ ❤️ 2h kuitenkin lyhyt pidätys ja ootko varma dpoista, jos onki vähemmän?
 
Takaisin
Top