Raskaaksi 2019

Toivotaan parasta Nyytti! ❤️ ❤️ 2h kuitenkin lyhyt pidätys ja ootko varma dpoista, jos onki vähemmän?
Joo oon mä aika varma, oon tikuttanu koko ajan ja selkeä plussa tuli. Toki voi olla että ovis venyi toiselle päivällä, mutta max päivän vähemmän voi olla. Testaan uudestaan jahka nukun jonkun paria tuntia pidemmän pätkän
 
Toivotaan nyytin testeille vahvistumista :smiley-angelic001

Täällä dpo 9 (oma arvio), ja hirvee hinku oli testata mut aamulla silmät ristissä en muistanut koko hommaa joten huomenna varmaan. Joitain hirveen lupaavia oireita olis, mut kuten perinteisestikin kaikki voi pistää myös ibs:n, migreenin ja muiden piikkiin. Mut hyvin samanlaisia fiiliksiä kuin edellisestä plussasta, joten let's hope so!!

Löysin muuten instan ja youtuben ttc sisällön ns alajaoston eli tww eli two week wait (siis piinailu + oireet), niitä on hirveen kiinnostava tsekkailla. Osalla oireet on alkanut plussakierrossa heti dpo 1, mikä on kiinnostavaa. Itselläkin ainakin edellisessä plussa kierrossa joitain oireita oli jo ennen kiinnittymistä, vaikka eihän sitä ikinä tiiä mistä ne johtuu tai voiko se olla mahdollistakaan. Itseasiassa koko implantaatio prosessista tai sitä edeltävistä jutuista tiedetään edelleen yllättävän vähän joten voihan se olla mahdollista :rolleyes:
 
Jukkis mikä fiilis siellä :angelic:

Nyt on tosiaan 6 päivää siirrosta, aika normaali olo.. Tissit oikeastaan vaan arat. Toissapäivänä ja eilen oli menkkamaista kipua vähän väliä mutta nyt ei enään mitään. Tosi vaikee sanoa et oisko tärpännyt, oon jo kattonut valmiiksi kalenteria et miten mahdollinen kolmas siirto ajottuisi:rolleyes:
 
Eipä tainnut tulla vauvaa tälläkään kertaa. Viivat ei lähteny vahvistumaan vaan haalistumaan ja aamuyöstä testasin ihan puhtaan negan.
Vuotoa ei ole, joten täytynee soitella neuvolaan et miten edetään, ootellaanko tovi josko tyhjentyis itekseen vai onko tämäkin niin tiukassa että tarvii lääkkeet kuten aiemmat tyhjentyäkseen.

Muoks: Nyt tulee jo pyyhkiessä vähän ja menkkamaista jomotusta, josko selvittäis ilman cytoja.
 
Muokattu viimeksi:
Eipä tainnut tulla vauvaa tälläkään kertaa. Viivat ei lähteny vahvistumaan vaan haalistumaan ja aamuyöstä testasin ihan puhtaan negan.
Vuotoa ei ole, joten täytynee soitella neuvolaan et miten edetään, ootellaanko tovi josko tyhjentyis itekseen vai onko tämäkin niin tiukassa että tarvii lääkkeet kuten aiemmat tyhjentyäkseen.

Voi ei, olen niin pahoillani :sorry::Heartred
 
Eipä tainnut tulla vauvaa tälläkään kertaa. Viivat ei lähteny vahvistumaan vaan haalistumaan ja aamuyöstä testasin ihan puhtaan negan.
Vuotoa ei ole, joten täytynee soitella neuvolaan et miten edetään, ootellaanko tovi josko tyhjentyis itekseen vai onko tämäkin niin tiukassa että tarvii lääkkeet kuten aiemmat tyhjentyäkseen.

Muoks: Nyt tulee jo pyyhkiessä vähän ja menkkamaista jomotusta, josko selvittäis ilman cytoja.

Voi kurjuus, pahoittelut. :sad001:Heartred
 
Huuh ku jännitti. Enää ei jännitä, paitsi se, milloin mahtuu hoitoon :shifty: kaksi mahdollisuutta ennen kesäsulkua. Jos niistä ei mahdu niin menee syksylle hoito..:nailbiting::sorry:
Infektioverikokeet taas molemmille ja voimassa vain 3kk. Eli mennään heti kun tiedetään mahtuuko hoitoon. Koska jos nyt menis niin joutuisi uusiks käymään jos meniski syksylle hoito. Mulle lisäks pieni verenkuva ja veriryhmä, jee!

No mutta lyhyellä kaavalla siis mennään! Ja kerroin huoleni ohuesta limakalvosta, niin alustavasti suunnitteli PASiin letroja, mikäli sinne joskus mennään.
Nyt dpo6 limis oli painunut vähän kasaan ja oli vain 6mm.. Huikkasin lähtiessäni: Kuukautisia tai luomuihmettä odotellessa!
 
Huuh ku jännitti. Enää ei jännitä, paitsi se, milloin mahtuu hoitoon :shifty: kaksi mahdollisuutta ennen kesäsulkua. Jos niistä ei mahdu niin menee syksylle hoito..:nailbiting::sorry:
Infektioverikokeet taas molemmille ja voimassa vain 3kk. Eli mennään heti kun tiedetään mahtuuko hoitoon. Koska jos nyt menis niin joutuisi uusiks käymään jos meniski syksylle hoito. Mulle lisäks pieni verenkuva ja veriryhmä, jee!

No mutta lyhyellä kaavalla siis mennään! Ja kerroin huoleni ohuesta limakalvosta, niin alustavasti suunnitteli PASiin letroja, mikäli sinne joskus mennään.
Nyt dpo6 limis oli painunut vähän kasaan ja oli vain 6mm.. Huikkasin lähtiessäni: Kuukautisia tai luomuihmettä odotellessa!

Toivottavasti mahdutettu jompaan kumpaan ennen kesätaukoa!
Ja tosiaan 3kk noi infektioverikokeet on vaan voimassa.
 
Huuh ku jännitti. Enää ei jännitä, paitsi se, milloin mahtuu hoitoon :shifty: kaksi mahdollisuutta ennen kesäsulkua. Jos niistä ei mahdu niin menee syksylle hoito..:nailbiting::sorry:
Infektioverikokeet taas molemmille ja voimassa vain 3kk. Eli mennään heti kun tiedetään mahtuuko hoitoon. Koska jos nyt menis niin joutuisi uusiks käymään jos meniski syksylle hoito. Mulle lisäks pieni verenkuva ja veriryhmä, jee!

No mutta lyhyellä kaavalla siis mennään! Ja kerroin huoleni ohuesta limakalvosta, niin alustavasti suunnitteli PASiin letroja, mikäli sinne joskus mennään.
Nyt dpo6 limis oli painunut vähän kasaan ja oli vain 6mm.. Huikkasin lähtiessäni: Kuukautisia tai luomuihmettä odotellessa!

Toiveet sille että mahdutte hoitoon ennen kesää! Ainaki lyhyessä parempi mahis siihen. Eli millon saat ilmoittautua hoitoon?
 
Omanapa: täällä siis eka ultra 5.5.. Ostin viikkonäytöllisen digin ja perjantaina pitäis olla hedelmöittymisestä sen verran että pitäis näyttää 3+,ajattelin kuitenkin tehdä sen vasta ensiviikon alussa niin olis ehkä varmempi?
 
Voi Nyytti:sad010 olen pahoillani.

Mahtavaa jannn, usko korkealla et pääsette heti aloittamaan hoidot. Pidän kovasti peukkuja pystyssä.

Jukkista täällä jännitetään:nailbiting::woot:
 
Takaisin
Top