Raskaaksi 2019

Rakenneultrasta terveisiä.

Isosti Tsemppiä nyt Jannn, pidän täällä peukkuja että lääkityksen myötä ja arvojen parannuttu plussakin olisi mahdollinen:Heartred

Onnittelut Vausalle ja Sofian viiva on vahvistunut hienosti:Heartred plussatuulia täältä kovasti puhallan teille kaikille:Heartred

Onneksi olkoon! :Heartbigred
 
Ihanaa Vausa että kaikki meni lopulta hyvin! Paljon onnea koko perheelle pienestä nyytistä :love7



Nipa ihanaa että kaikki hyvin:love7 tuli mulla tippa linssiin :binkybaby onnittelut poika lupauksesta. Täälä myös esikoinen 5v hokee aina että haluaa vain pikkusiskon :Heartpink


Ja jukkis :Heartred tsemppiä piinapäiviin, nyt se pysyvä plussa :blob6
 
Ihanaa Vausa että kaikki meni lopulta hyvin! Paljon onnea koko perheelle pienestä nyytistä :love7



Nipa ihanaa että kaikki hyvin:love7 tuli mulla tippa linssiin :binkybaby onnittelut poika lupauksesta. Täälä myös esikoinen 5v hokee aina että haluaa vain pikkusiskon :Heartpink


Ja jukkis :Heartred tsemppiä piinapäiviin, nyt se pysyvä plussa :blob6

Ootko testaillut lisää?:rolleyes:
 
Onnea Vausalle tytöstä :love7

Onnea Nipanderille poikalupauksesta :Heartblue:Heartblue

Jukkapalmulle Tsemppiä piinapäiviin ja Plussatuulia!

Mitäs vielä.. Sofia ootko tehnyt tänään testiä :rolleyes:

Meillä on jo 7kk konttaava vauva. Kauheaa kun tämä aika menee ihan liian äkkiä :sorry::Heartred




Mun miehen siskon tyttö on kans 7kk ja se on mun mielestä just parhaassa iässä kun kaikki ilmeet yms on ihan In :hilarious: mutta tottakai se aika menee äkkiä. Miten toi mun esikoinenkin on jo 5v :wideyed: Ootteko suunnitellu jo pakkastyypin siirtoo? :rolleyes:
 
Joo, siis ihanaa kyllä on. Mahtava luonne meidän vauvalla ja on kyllä ihana katsoa kehitystä. Haikeaa vaan välillä :happy:

Ollaan me suunniteltu. Meidän piti tjottailu (turha sellainen) aloittaa, mutta kierto-ongelmat on niin valtaisat et aloitin minipillerit.
Imetys pistänyt mun hormonit ihan sekaisin. Sit kun imetys loppunut ja synnytyksestä se vuosi niin saa ottaa yhteyttä poliin. Eli aikaisintaan syksyllä. Toki jatkan imetystä jos siihen on vauvalla halukkuutta, joten voi mennä loppuvuoteen tai ens vuoteen.

Digin tein dpo 12 ite :rolleyes:



No ihan varmasti on haikeaa, kasvu on niin nopeaa :oops:

Pitää käydä tänään ostaa viikonlopun varalle testejä. Oliko muuten muilla hoidoista saatu plussa niin oliko teillä esim verikokeet? Vai varattiinko vaan suoraa ultra? Toki tääkin on varmaan hoitopaikka kohtaista:wacky:
 
Ihanaa Nipa ja onnea poikalupauksesta! :love7

Newmoon, hui kun teillä on jo iso poika siellä :woot: varmasti on haikeaa kyllä myös. Pitää yrittää aina keskittyä olevaan ikävaiheeseen ja elää hetkessä :Heartred itsellekin tää muistutus. Meilläkin 6,5 vk ikää ja onhan tää jo erilainen kuin ihan vastasyntyneenä :Heartpink

Sofia, me kun oltiin yksityisellä niin verikoe itse päätettävissä. mä kävin jo dpo15 kun juhannusvapaat oli tulossa niin en halunnu niiden yli odottaa.
 
Rauhallisuus kesti tähän hetkeen asti. Jos ei tänään/huomenna tuu mitään kiinnittymiseen liittyvää kipua tai vuotoa niin varmaan masennun:rolleyes:
 
Onnea Sofialle, mahtavaa!
Nipalle myös onnet poikalupauksesta :Heartblue

Miten NewMoonin vaavi voi olla jo 7kk!

Vausalle myös onnet :Heartpink

Tsemppiä piinaileville!

Täällä jo tuhruttelee, eli kp1 varmaan huomenissa.
 
Välissä kaksi one stepin kura testiä eiliseltä ja tänään. Alimmainen siis tänään äskön tehty..
 

Liitteet

  • IMG_20210409_164454.jpg
    IMG_20210409_164454.jpg
    16.6 KB · Katsottu: 144
Rauhallisuus kesti tähän hetkeen asti. Jos ei tänään/huomenna tuu mitään kiinnittymiseen liittyvää kipua tai vuotoa niin varmaan masennun:rolleyes:



Voi jukkis niin tiedän ton tunteen! Mut mullakin oli vaan kohdun suun vihlontaa ja sitä on myös aina oviksen jälkeen! Niin kauan on toivoa kun ei oo testiä tehty! :angelic: oon niin varma et nyt teidän pieni pysyy kyydissä:angelic:
 
Rauhallisuus kesti tähän hetkeen asti. Jos ei tänään/huomenna tuu mitään kiinnittymiseen liittyvää kipua tai vuotoa niin varmaan masennun:rolleyes:

Yritä muistaa et on ihan normaalia ettei oireita ole vaikka oiskin kiinnittyny. Vaikka kyllähän sä sen varmasti tiiät mut kuitenkin :happy119 tsemppiä pitkiin päiviin! ❤️
 
Jukkis mikä boogie? :)

En oikee tiiä, eilen illalla ja tänään vihlonut muniksia ja vähän alamahaa. Mutta uskon et on tukilääkkeiden takia. Muuten ei mitään erikoista olossa.. Pp 3 nyt. Onneks ollut ihana keli niin mennyt päivä ulkona touhutessa :) mites siellä?
 
Takaisin
Top