Raskaaksi 2019

Ei oo totta! Plussa! Ei tosin kovin ovisoloja. Mut nytkö tää kroppa toimii :wideyed: lämmöt oli jo ihmeen ylhäällä, mut saattoi johtui olosuhteista. Ja huomenna mahd dippaisi. Ehkä olotkin tulee vasta huomenna o_O onneks eilen talleteltiin! Jännää vaikka ei olisikaan pahemmin mahdollisuuksia plussaan :p jos viikon päästä alkaa sumuttelut niin teen kyl ahkerasti rtestejä samalla :bag: nyt siis kp14, ties vaikka gonalit vielä vaikuttas..tosin ennen ei ole näin vaikuttanut vaan pikemminkin ollut ovuloimaton, ei ainakaan näin selkeää/aikaista plussaa :woot: mutta pistelinkin enemmän kuin ennen viime kierrossa...:scratch
 

Liitteet

  • IMG_20210408_072210__01.jpg
    IMG_20210408_072210__01.jpg
    30 KB · Katsottu: 59
Niin siis Jann onko ne sumuttelut siis seuraavaa hoitokertaa varten vai miten? Mä en siis ymmärrä näistä hoitokuvioista mitään, mut mietin ettei mene sit tän luomukierron tsäänssit harakoille?
 
Plussatuulia! Oliks ens viikolla se hoidon suunniteltu? Toivottavasti teillä alkaa hoidot heti (ellei nyt plussaa tule).

Juu suunnittelun aikaan on vasta dpo6. Mut vaikka sumuttelut alkais heti sillon, niin en usko että muutama sumutuspäivä tappaisi alkiota...:nailbiting: muistelen et eräs täällä foorumilla ois plussannut parin sumuttelupäivän jälkeen.. eikä mulla välttämättä edes ala sumuttelut vielä/koskaan. Ne tulee vain pitkässä kaavassa.
Eipä mulla luomuplussaan oikeesti ole oikein mahdollisuuksia, mutta never say never..o_O
 
Kiitos :greet015


Nytkun kävit paikalla niin miten sulla menee? :smiley-angelic003

Hyvin kiitos. :Heartred Tyttö syntyi 26.2. Raskaus meni loppuun asti hyvin. Synnytys oli vähän rankempi, vedet meni keskiviikkoaamuna, torstaiaamuna alettiin lääkkeellisesti käynnistää, torstai-iltana alkoi kovat supistukset, ja lopulta 22h yrityksen jälkeen mentiin perjantai-iltana kuitenkin sektioon, kun vauvan sykkeet alkoi liikaa laskea supistusten mukana enkä vaan avautunut tarpeeksi. Mulla alkoi myös tulehdusarvot nousta (kun vesien menosta oli niin kauan). Sektiossa sitten huomattiin, että napanuora oli vauvan ympärillä ja kiinni sikiökalvoissa.

Mutta lopputulos oli ihana, ja henkilökunta sairaalassa oli tosi osaavaa, joten mulla oli luottavainen olo koko synnytyksen vaikka se turhauttavaa olikin. Nyt ollaan kuusi viikkoa jo opeteltu vauvaelämää, aika menee nopeasti!

Käyn aina välillä kurkkimassa miten teillä täällä menee, kunpa kaikille teille jo ne (pysyvät) plussat suotais!
 
Hyvin kiitos. :Heartred Tyttö syntyi 26.2. Raskaus meni loppuun asti hyvin. Synnytys oli vähän rankempi, vedet meni keskiviikkoaamuna, torstaiaamuna alettiin lääkkeellisesti käynnistää, torstai-iltana alkoi kovat supistukset, ja lopulta 22h yrityksen jälkeen mentiin perjantai-iltana kuitenkin sektioon, kun vauvan sykkeet alkoi liikaa laskea supistusten mukana enkä vaan avautunut tarpeeksi. Mulla alkoi myös tulehdusarvot nousta (kun vesien menosta oli niin kauan). Sektiossa sitten huomattiin, että napanuora oli vauvan ympärillä ja kiinni sikiökalvoissa.

Mutta lopputulos oli ihana, ja henkilökunta sairaalassa oli tosi osaavaa, joten mulla oli luottavainen olo koko synnytyksen vaikka se turhauttavaa olikin. Nyt ollaan kuusi viikkoa jo opeteltu vauvaelämää, aika menee nopeasti!

Käyn aina välillä kurkkimassa miten teillä täällä menee, kunpa kaikille teille jo ne (pysyvät) plussat suotais!

Hui on pelottavia/hurjia usein nuo synnytystarinat, mutta ihana että meni lopulta hyvin kaikki! :love7 Onnea ja tsemppiä vauva-arkeen :Heartred toivottavasti tullaan kaikki perässä :happy:
 
Hyvin kiitos. :Heartred Tyttö syntyi 26.2. Raskaus meni loppuun asti hyvin. Synnytys oli vähän rankempi, vedet meni keskiviikkoaamuna, torstaiaamuna alettiin lääkkeellisesti käynnistää, torstai-iltana alkoi kovat supistukset, ja lopulta 22h yrityksen jälkeen mentiin perjantai-iltana kuitenkin sektioon, kun vauvan sykkeet alkoi liikaa laskea supistusten mukana enkä vaan avautunut tarpeeksi. Mulla alkoi myös tulehdusarvot nousta (kun vesien menosta oli niin kauan). Sektiossa sitten huomattiin, että napanuora oli vauvan ympärillä ja kiinni sikiökalvoissa.

Mutta lopputulos oli ihana, ja henkilökunta sairaalassa oli tosi osaavaa, joten mulla oli luottavainen olo koko synnytyksen vaikka se turhauttavaa olikin. Nyt ollaan kuusi viikkoa jo opeteltu vauvaelämää, aika menee nopeasti!

Käyn aina välillä kurkkimassa miten teillä täällä menee, kunpa kaikille teille jo ne (pysyvät) plussat suotais!

Paljon onnea!!!
 
Rakenneultrasta terveisiä.

Isosti Tsemppiä nyt Jannn, pidän täällä peukkuja että lääkityksen myötä ja arvojen parannuttu plussakin olisi mahdollinen:Heartred

Onnittelut Vausalle ja Sofian viiva on vahvistunut hienosti:Heartred plussatuulia täältä kovasti puhallan teille kaikille:Heartred
 

Liitteet

  • IMG_20210408_180047.jpg
    IMG_20210408_180047.jpg
    27 KB · Katsottu: 121
Paljon onnea Vausa pienestä:Heartred

Ja nipa ihanaa, en kestä! :Heartblue pieni prinssi:Heartblue

Kiitos:Heartred Ihan huippua kyllä, salaa vähän toivoinkin, vaikka mikä tahansa olisi tietysti ollut just hyvä. 3vee uhmainen tuleva isosisko veti kylläkin pultit että ei kelpaa, koska haluaa pikkusiskon:hilarious:

Koska päästään jännittämään sun testiä?:Heartred
 
Kiitos:Heartred Ihan huippua kyllä, salaa vähän toivoinkin, vaikka mikä tahansa olisi tietysti ollut just hyvä. 3vee uhmainen tuleva isosisko veti kylläkin pultit että ei kelpaa, koska haluaa pikkusiskon:hilarious:

Koska päästään jännittämään sun testiä?:Heartred

Mulla oli tänään siirto. Pari viikkoa siis pitäisi jännitellä:nailbiting: yritän tällä kertaa sinnitellä testipäivään saakka, tai edes lähelle sitä.
 
Vausalle: onnittelut pienestä ja terveestä tytöstä :happy::Heartred
Ihanaa, että kaikki sujui lopulta hyvin, vaikka mukaan mahtui varmasti paljon jännitystä :Heartpink

Nipanderille: Loistava uutinen, onneksi olkoon! :Heartblue:happy:
Hauska tuo teidän tytön reaktio laughing7
Kiva, että siellä oli kaikki hyvin, ehkä siihen raskauteen nyt hitusen jo luottaa :Heartred

Jukkikselle ja Jann:lle: kaikki peukut pystyssä, että nyt olisi se hetki ja pikkukaveri tarratuisi mukaan matkaan :Heartred

Muillekin tasapuolisesti tsemppiä ja jaksamista! :hug013

Mä en edes viitsi omasta olosta kirjoittaa, kun se on mitä on :hilarious:
Onneksi sentään parin vkon päästä lääkärineuvola yhteydessä synnytystapa-arvio ja poikasen suurinpiirteinen kokoarvio. Aika hujahtaa nopeasti. :wideyed:
 
Takaisin
Top