Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Juu eli väitti kemislliseksi mut sit ku kävin gybel ku tuli tulehdus niin sillo limis 10mm ja sit ovis kuulemma tapahtunut ja en tiedä .. Ainaki oli seksiä muutoin kuin oletettua ovis aikana ku oli paha tulehdus. Eilen dippasi lämmöt ja samoin sitä edellisenä päivänä mut molempien jälkeen lämmöt nousi ja pms oireita ei ole. Nippailee ja vihloo ja on outoja juttuja. Nyt rinnat vähän kipeät mut ihan seesteinen olo sen kauhean pettymyksen jälkeenHei taas! Jesbe kysyit mites töissä, no kiitos hyvää. Kiireistä ja paljon uutta oppimista! Vieläkin pää pyörällä vaikka 2 vko on jo takana, mutta kyllä se siitä. Raskausasiat ovat sillain takaraivossa mukana, viime viikolla oli ehkä ovulaatio. En ole tikuttanut enkä edes muista oliko meillä seksiä juuri silloin :) Nyt viime päivinä on ollut hieman viiltokipuja vatsassa, aina kun tällaisia tulee niin ajattelen että voisiko olla raskaana? Mutta jos en ole niin sitten vain jatketaan. Tällä hetkellä taitaa olla jo 10.s kierto? En edes muista kun tässä niitä on tullut niinpaljon.
Mites teillä? Jesbe, miten sun plussan kanssa kävi? En ehtinyt selaa kaikkia viestejä, meni ehkä nyt ohi.
Muita plussanneita? Piinapäiviä muilla? Mulla ehkä dpo 7 nyt... Katsotaan miten tässä kierrossa käy! :) Jospa nyt yrittäisin pysyä mukana taas :)
Testailetteko te jo ennen ku menkat on myöhässä ? Itse en uskalla, ku pelkään sitten sitä varhaista keskenmenoa tai kemiallista, on kuitenki isompi pettymys ku alkaneet menkat . En oo sitte päässy testaamaankaan ku kaks kertaa..
On tämä naisen elämä vaikeaa, eka näyttää plussaa ja sitte menee gynelle niin ei ookaan ku joku ovis ollu ja eiih. Masennuin ku lämmöt tippu kahtena päivänä ja sitte nousi taas 37.iltaisin mulla on kauhean paljon enemmän lämmöt kuin päivisin .
Jos lasken tuhrun menkoiks niinku toiseen appiin laitoin niin kp23 menossa. 5 - 7 päivää vielä ootella.
Mites muilla onko kukaan samassa kp:ssä?
Testailetteko te jo ennen ku menkat on myöhässä ? Itse en uskalla, ku pelkään sitten sitä varhaista keskenmenoa tai kemiallista, on kuitenki isompi pettymys ku alkaneet menkat . En oo sitte päässy testaamaankaan ku kaks kertaa..
Tuntuu keltarauhanen selvästi, nyt hävettää ku öisin reisiä myöten valkkaria lorissu ja muutenkin on jos jonkinmoista muttei mitään selkeää oiretta Närästys on ja pysyy ja päänsärkyä. Iltaisin iskee lämmöt ja päänsärky. Öisin herään mut se on mulla normia ku on pms@Jesbe joo mullakin on varmaan keltarauhanen liikkeellä kun välillä tuntuu kunnolla. Harmi että tuollainen tulos tuli siellä! Mulla on tosiaan ollut jo hetken aikaa sellainen "tule jos on tullakseen" fiilis, koitan vähentää lapsentekostressiäni. Nyt on tosiaan kolmas flunssa tänä vuonna menossa joten en oikein tiedä onko tämä sitten se stressinlaukeaminen erissä tms. :S
Nyt odotan toki viikon vielä että tuleeko täti sieltä!