Raskaaksi 2019

Testailetteko te jo ennen ku menkat on myöhässä :bored:? Itse en uskalla, ku pelkään sitten sitä varhaista keskenmenoa tai kemiallista, on kuitenki isompi pettymys ku alkaneet menkat :grumpy:. En oo sitte päässy testaamaankaan ku kaks kertaa..
 
On tämä naisen elämä vaikeaa, eka näyttää plussaa ja sitte menee gynelle niin ei ookaan ku joku ovis ollu ja eiih. Masennuin ku lämmöt tippu kahtena päivänä ja sitte nousi taas 37.iltaisin mulla on kauhean paljon enemmän lämmöt kuin päivisin .

Jos lasken tuhrun menkoiks niinku toiseen appiin laitoin niin kp23 menossa. 5 - 7 päivää vielä ootella.

Mites muilla onko kukaan samassa kp:ssä?
 
Onnea tiuskah!:happy:

Täällä vaihtui kp47 kp1, kiva että vihdoin alko ne menkat mutta miksi juuri nyt kun kauhee paskatauti päällä:arghh: kaks päivää ollu kuralla ja lämpöäkin oli eilen ni nyt sit menkat tähän pälle, tää on just tätä mun tuuria:shifty:

No nyt kun tää yk6 lähti käyntiin niin nyt pidän sen tauon tästä yrittämisestä ja täältä foorumilta hetken, yritän nyt keskittyä töihin ja muihin juttuihin ja jos ei plussaa tuu siihen mennessä kun mun työsopimus loppuu (toukokuun vika päivä) niin sitten meen lääkäriin.
 
Hei taas! Jesbe kysyit mites töissä, no kiitos hyvää. Kiireistä ja paljon uutta oppimista! Vieläkin pää pyörällä vaikka 2 vko on jo takana, mutta kyllä se siitä. Raskausasiat ovat sillain takaraivossa mukana, viime viikolla oli ehkä ovulaatio. En ole tikuttanut enkä edes muista oliko meillä seksiä juuri silloin :) Nyt viime päivinä on ollut hieman viiltokipuja vatsassa, aina kun tällaisia tulee niin ajattelen että voisiko olla raskaana? Mutta jos en ole niin sitten vain jatketaan. Tällä hetkellä taitaa olla jo 10.s kierto? En edes muista kun tässä niitä on tullut niinpaljon.

Mites teillä? Jesbe, miten sun plussan kanssa kävi? En ehtinyt selaa kaikkia viestejä, meni ehkä nyt ohi.

Muita plussanneita? Piinapäiviä muilla? Mulla ehkä dpo 7 nyt... Katsotaan miten tässä kierrossa käy! :) Jospa nyt yrittäisin pysyä mukana taas :)
 
Hei taas! Jesbe kysyit mites töissä, no kiitos hyvää. Kiireistä ja paljon uutta oppimista! Vieläkin pää pyörällä vaikka 2 vko on jo takana, mutta kyllä se siitä. Raskausasiat ovat sillain takaraivossa mukana, viime viikolla oli ehkä ovulaatio. En ole tikuttanut enkä edes muista oliko meillä seksiä juuri silloin :) Nyt viime päivinä on ollut hieman viiltokipuja vatsassa, aina kun tällaisia tulee niin ajattelen että voisiko olla raskaana? Mutta jos en ole niin sitten vain jatketaan. Tällä hetkellä taitaa olla jo 10.s kierto? En edes muista kun tässä niitä on tullut niinpaljon.

Mites teillä? Jesbe, miten sun plussan kanssa kävi? En ehtinyt selaa kaikkia viestejä, meni ehkä nyt ohi.

Muita plussanneita? Piinapäiviä muilla? Mulla ehkä dpo 7 nyt... Katsotaan miten tässä kierrossa käy! :) Jospa nyt yrittäisin pysyä mukana taas :)
Juu eli väitti kemislliseksi mut sit ku kävin gybel ku tuli tulehdus niin sillo limis 10mm ja sit ovis kuulemma tapahtunut ja en tiedä .. Ainaki oli seksiä muutoin kuin oletettua ovis aikana ku oli paha tulehdus. Eilen dippasi lämmöt ja samoin sitä edellisenä päivänä mut molempien jälkeen lämmöt nousi ja pms oireita ei ole. Nippailee ja vihloo ja on outoja juttuja. Nyt rinnat vähän kipeät mut ihan seesteinen olo sen kauhean pettymyksen jälkeen
 
@Jesbe joo mullakin on varmaan keltarauhanen liikkeellä kun välillä tuntuu kunnolla. Harmi että tuollainen tulos tuli siellä! Mulla on tosiaan ollut jo hetken aikaa sellainen "tule jos on tullakseen" fiilis, koitan vähentää lapsentekostressiäni. Nyt on tosiaan kolmas flunssa tänä vuonna menossa joten en oikein tiedä onko tämä sitten se stressinlaukeaminen erissä tms. :S
Nyt odotan toki viikon vielä että tuleeko täti sieltä!
 
Testailetteko te jo ennen ku menkat on myöhässä :bored:? Itse en uskalla, ku pelkään sitten sitä varhaista keskenmenoa tai kemiallista, on kuitenki isompi pettymys ku alkaneet menkat :grumpy:. En oo sitte päässy testaamaankaan ku kaks kertaa..

Oon ite aikasemmin testaillu viimestään samana päivänä kun menkojen pitäis alkaa, mutta kahden varhaisen keskenmenon/kemiallisen jälkeen oon todennu että on helpompaa jos malttaa odottaa vähän pidempään. Mutta kukin tyylillään :happy: Toisaaltahan se on hyvä merkki että jotain edes yrittää kiinnittyä, vaikka jäisikin kemialliseksi/varhaiseksi km:ksi.

Onnea Tiuskah! Selkeä plussa :happy:

Ja uusille tervetuloa!

Itsellä menossa kp 17/23-28, ovis oli mahdollisesti kp 14. Vähän kyllä huolestuttaa tuo kierron lyheneminen, ennen oli kierrot 26-28 päivää, mutta nyt keskenmenojen jälkeen tullu paljon tosi lyhyitä 23-24 päivän kiertoja. 10 päivän luteaalivaihe taitaa olla aika lyhyt onnistumisen kannalta... :meh: Tosin viime kierto oli eka yrityskierto väliseinän poiston jälkeen, että ehkä pitää vaan antaa kropalle vielä vähän aikaa palautua ennen kun alkaa suunnitella lääkärireissua. Näissä hommissa vaan se kärsivällisyys on välillä niin vaikeeta :hilarious:
 
Tänään on dpo 5. Eilen ja tänään ollu mahakipuja ja huonoo oloo. En sit tiiä et onko mahatauti tulossa vai mitä tää on. Ovulaatio oli jo kp12 ja nyt on sit kp18. Menkkojen pitäis alkaa 9 päivän päästä. Kiertokin luultavasti vähän lyhenee kun ovulaatio oli jo noin aikasin. Normaalisti ollu sen 28-30 päivää kierto
 
Tiuakah: Onnea ja tarrasukkia! :Heartpink

Tervetuloa uusille!

Tsemppiä tädin kohdanneille ja muutoin sitä tarvitseville!

Olen pitänyt vähän hiljaiseloa täältä. Lukenut olen kyllä ja tykkäillyt, mutta en ole osannut kirjoittaa mitään.

Onnellisesti olen ollut laskematta päiviä. Tänään laskin, että osaan suurinpiirtein menkkoihin varautua jos ei tärppi tule. Nyt on jo kp18/25-28 ja oletettavasti dpo 6. Jänniä aikoja siis edessä, mutta ainakin nyt on ihan tyyni olo asian suhteen. Saa nähdä mitä mieltä olen viikon päästä. :hilarious:
 
On tämä naisen elämä vaikeaa, eka näyttää plussaa ja sitte menee gynelle niin ei ookaan ku joku ovis ollu ja eiih. Masennuin ku lämmöt tippu kahtena päivänä ja sitte nousi taas 37.iltaisin mulla on kauhean paljon enemmän lämmöt kuin päivisin .

Jos lasken tuhrun menkoiks niinku toiseen appiin laitoin niin kp23 menossa. 5 - 7 päivää vielä ootella.

Mites muilla onko kukaan samassa kp:ssä?


Mä en oikein tiedä mikä kp mulla on. Tyhjennysvuodosta laskettuna kp27, mut niistä ei voi laskea. Mut mitenkäs mä sitten lasken...? Pysyvä hymynaama oli nyt pe-su. Olisko nyt sit ehkä joku kp17..? Vaikeaa...
 
Testailetteko te jo ennen ku menkat on myöhässä :bored:? Itse en uskalla, ku pelkään sitten sitä varhaista keskenmenoa tai kemiallista, on kuitenki isompi pettymys ku alkaneet menkat :grumpy:. En oo sitte päässy testaamaankaan ku kaks kertaa..

Mietin juuri eilen että pitäiskö alkaa viikon päästä testaileen jo herkillä, mut toisaalta nyt ei oo yhtään luottoa siihen että olis mitään tapahtunut, että voi olla huono idea tuhlata testejä. No, katotaan mikä fiilis ensi viikolla.
 
Mua niin harmittaa kun gyne ei viime keskiviikkona sanonu onko siellä ”sen näköistä” follikkelia enkä tajunnu kysyä kun olin niin hämilläni kaikesta. Kun hymynaama jäi ruutuun, 2 pvän päästä, perjantaina, niin eihän siitä oo ollu mitään hyötyä jos on ollut vaan jotain pikkuruisia follikkeleita.. Vai?
 
Earl emt, mut ehkä lasket vaan hymynaamasta dpo:ta? Jos tärppi käy, niin eiköhän terveydenhuollosta sulle kumminkin sopiva la löydy:)

Tervetuloa uusille ja onnea plussanneille. Tsempit piinapäiviin, joillain oli jo jännät päivät käynnissä.

Ite jännäilen ehtiikö ukko kotiin ovikselle. Syytä olis! Tänään onneksi vielä nega, mut suklaan ja miehenhimo kertoo, että lähellä mennään:)
 
Olikohan mulla nyt kp 11, en jaksa tarkistaa. Laskurin mukaan ovulaatioon on muutama päivä, minkä uskon pitävän paikkansa kun limat alkaa lisääntyä pikkuhiljaa :grin (nam :bored:). Muutamat ryttyytykset miehen kanssa vielä ja sitten alkaa se piinailu :shifty:. Jos koitan nyt tällä kertaa olla lukematta kaikkia pms oireita raskausoireiksi ja olla vaan (tosi helppoa,joo).
Tuo on kyllä totta, jos testailee niin tietää ainakin että onko jotain yrittänyt kiinnittyä jos sitä tuleekin kemiallinen tms.
 
Mulla ovistestissä tänään yhtä vahva viiva ku eilen.
Nyt ei oo kyllä yhtään huvittanut, kun oon kiukkuinen
ja väsynyt. Sain aamulla itkukohtauksen siitä, ettei oo
palautettu kirjaston kirjoja ajoissa ja että yksi kirja oli hukassa :sour:
Mun ei tartte olla edes raskaana, kun jo mieliala vaihtelee :meh:
 
@Jesbe joo mullakin on varmaan keltarauhanen liikkeellä kun välillä tuntuu kunnolla. Harmi että tuollainen tulos tuli siellä! Mulla on tosiaan ollut jo hetken aikaa sellainen "tule jos on tullakseen" fiilis, koitan vähentää lapsentekostressiäni. Nyt on tosiaan kolmas flunssa tänä vuonna menossa joten en oikein tiedä onko tämä sitten se stressinlaukeaminen erissä tms. :S
Nyt odotan toki viikon vielä että tuleeko täti sieltä!
Tuntuu keltarauhanen selvästi, nyt hävettää ku öisin reisiä myöten valkkaria lorissu ja muutenkin on jos jonkinmoista muttei mitään selkeää oiretta Närästys on ja pysyy ja päänsärkyä. Iltaisin iskee lämmöt ja päänsärky. Öisin herään mut se on mulla normia ku on pms
 
Takaisin
Top