Raskaaksi 2019

Tervetuloa uusille ja jaksamista keskenmenojen käsittelyyn:sad001

Helena, mul on nyt parissa kierrossa tullut noit aika lähellä ovisplussaa olevia viivoja paristi ennen ovista, siis viikkoa ennen, et voi ihan vaan sahatakin:)

Täällä ukon kotiintulopäivä siirtyi vielä päivällä eli torstai, kyllä menee jännille, toivottavasti ei ehi ovis ennen sitä!

Alotin tänään inofolicit. Pitäisköhän jättää joku muu vitsku sit pois. Mulla muuten käytössä sanasolin monivitskupore(sis. Foolihappoa) ja b12(sisältää myös foolihappoa) siis lähinnä, et voiks foolihappoa olla jo vähän liikaa?
 
Tervetuloa uudet!

Mulla on menny kaks päivää sängyssä kun sain jostain mahataudin. Nyt alkaa onneksi jo pikkuisen helpottaa. Kaksi päivää sain onneksi vielä sairaslomaa ettei tarvii lähteä näin väsyneenä töihin
 
Alotin tänään inofolicit. Pitäisköhän jättää joku muu vitsku sit pois. Mulla muuten käytössä sanasolin monivitskupore(sis. Foolihappoa) ja b12(sisältää myös foolihappoa) siis lähinnä, et voiks foolihappoa olla jo vähän liikaa?

Jostain luin että ihan max määrä foolihappoa ois 1000mcg. Lääkärin määräyksestä niille joilla suvussa sitä spina bifidaa voi määrätä enemmän.
 
Tervetuloa uusille ja jaksamista keskenmenojen käsittelyyn:sad001

Helena, mul on nyt parissa kierrossa tullut noit aika lähellä ovisplussaa olevia viivoja paristi ennen ovista, siis viikkoa ennen, et voi ihan vaan sahatakin:)

Täällä ukon kotiintulopäivä siirtyi vielä päivällä eli torstai, kyllä menee jännille, toivottavasti ei ehi ovis ennen sitä!

Alotin tänään inofolicit. Pitäisköhän jättää joku muu vitsku sit pois. Mulla muuten käytössä sanasolin monivitskupore(sis. Foolihappoa) ja b12(sisältää myös foolihappoa) siis lähinnä, et voiks foolihappoa olla jo vähän liikaa?

Paljonko niissä kaikissa yhteensä on foolihappoo. Suomessa sen rajat on aika alhaiset verrattuna moniin muihin maihin ja täälläkin lääkäri voi määrätä sitä jopa 5g otettavaks, esim lapsettomuuden hoidossa, jos on eplipepsia tai suvussa niitä sulkeutumishäiriöitä eli ei siitä niin vaan saa yliannostusta.
 
Poreessa on 200, samoin b12 vitamiinissa (2tabl vrk). Inofolicin päiväannos on 2 pussia, jolloin myo-inositolia tulee 4g ja foolihappoa 400.
 
Kysymys : mitä voi olla sellainen aika paksu varmaan 10 cm venyvä kirkas lima ? Mun tapauksessa tuskin ovis ku se oli tossa 6 pv sitten lääkärissä todettu tapahtuneen. Eli noin 8/9 pv sitte. Todennäköisesti. Eli ovis limaa tuskin on. Mun kroppa on sekasin joo mut ei mul kyl aiemmin tollasta tullu.. Eikä oo miehen juttuja ku läpinäkyvää ja ei oo spermaa ny sisässä
 
Kysymys : mitä voi olla sellainen aika paksu varmaan 10 cm venyvä kirkas lima ? Mun tapauksessa tuskin ovis ku se oli tossa 6 pv sitten lääkärissä todettu tapahtuneen. Eli noin 8/9 pv sitte. Todennäköisesti. Eli ovis limaa tuskin on. Mun kroppa on sekasin joo mut ei mul kyl aiemmin tollasta tullu.. Eikä oo miehen juttuja ku läpinäkyvää ja ei oo spermaa ny sisässä

Jostain syystä varmaan ihan omia limoja. Itellä kans joku aika sitten tuli vaikka aiemmin ollu kuiva kausi menkkoihin asti, mutta nykyään välillä jo ennen menkkoja alkaa limoja tuleen.
 
Onkos noi Royal geleet mitä tarkalleen? Kun kovin moni mainitsee ne. Mitä haittaa niistä vois olla? T.nimim."Epätoivoinen" :wink

En usko että mitään haittaa. Ellei ole allerginen mehiläisille. Itse en tiedä olenko kun ei oo amppari koskaan pistäny. Nyt plussanneena en uskalla syödä kun luontaistuotteiden haitoista ei tiedetä. Kerkesin kyllä pari viikkoa plussanneena syömään..
 
Huomenta kaikille,

Tänään eletään noin kp29, ja ilmeisesti tein positiivisen raskaustestin. Hailakka viiva näkyy. Yöllä 3 aikaan pissin purkkiin ja nyt aamulla testailin.

Tulos tuntuu epätodelliselta. Pakko mennä ostaa joku luotettavampi testi. Ei edes tunnu, että olisin raskaana.
 

Liitteet

  • 20190319_063547.jpg
    20190319_063547.jpg
    10.4 KB · Katsottu: 237
Huomenta kaikille,

Tänään eletään noin kp29, ja ilmeisesti tein positiivisen raskaustestin. Hailakka viiva näkyy. Yöllä 3 aikaan pissin purkkiin ja nyt aamulla testailin.

Tulos tuntuu epätodelliselta. Pakko mennä ostaa joku luotettavampi testi. Ei edes tunnu, että olisin raskaana.

Tämä kyllä näyttää samanlaiselta vakavasti otettavalta haamulta kuin omat ensimmäiset rfsun testit plussakierrossa. Ihan erilainen kuin viivanpaikat ja väärät haamut joita itsekin pari kertaa sain edellisissä kierrossa. Terveisin Eepi rv 26+2
 
Onkos noi Royal geleet mitä tarkalleen? Kun kovin moni mainitsee ne. Mitä haittaa niistä vois olla? T.nimim."Epätoivoinen" :wink

Tässäpä tietoa teille :grin:
Gelée Royale (kuningatarhyytelö, engl. royal jelly) on aine, jota työmehiläiset erittävät kaikkien mehiläisyhdyskunnan toukkien ravinnoksi. Kuningatarmehiläistä ravitaan gelée royalella koko sen elämän ajan.

Tämä lähes väritön tai kellertävä aine on erittäin ravintorikasta, notkeaa ja hyytelömäistä. Hyytelömäisyys lisääntyy aikaa myöten ja muuttuu joutuessaan kosketuksiin ilman kanssa.

Tutkitut pääaineosat:

  • glusiidit (14,5%): glukoosi ja fruktoosi, pieniä määriä maltoosia sekä trealoosia, erloosia ja melobioosia.

  • protiidit (4-5%): ketotransdesenedionihappo, hydroksi-trans-desenoiinihappo ja palmitiinihappo sekä vähäisiä määriä muita vastaavia yhdisteitä.

  • mineraalit (13%): kalsiumia, rautaa, foforia, kuparia, kaliumia, piitä, rikkiä.

  • vitamiinit: merkitseviä määriä B-ryhmän vitamiineja (pantoteenihappo, B1, B2, B3, B6, biotiini, foolihappo ja B12 sekä mesoinositoli). Pantoteenihappoa on erityisen runsaasti. Sisältää myös vitamiinit A, C, D ja E.

  • muita aineita: asetyylikoliini, antibakteeri- ja antibioottifaktori, gonadotrooppinen hormonaalinen substanssi, jolla on vaikutusta femaaliseen genitaalijärjestelmään. - Kaikkien näiden tunnettujen aineosien lisäksi gelée royale (Jalea real) sisältää vielä toistaiseksi tuntemattomia, mutta hyvinkin merkittäviä aineita, joilla on todettu olevan elähdyttävä vaikutus yleiseen mielialaan ja hyvinvointiin.
Niin ja onnea plussauksesta :cool05!
 
Jostain syystä varmaan ihan omia limoja. Itellä kans joku aika sitten tuli vaikka aiemmin ollu kuiva kausi menkkoihin asti, mutta nykyään välillä jo ennen menkkoja alkaa limoja tuleen.

Jännä, mina ehdin jo funtsia et ku oli se tulehdus niin nyt sit holvaa. Tosin mulla tulee selvä kuivuus monesti ja seksi halut loppuu mut pari kiertoa ollu kyl et limat lisääntynyt
 
Huomenta kaikille,

Tänään eletään noin kp29, ja ilmeisesti tein positiivisen raskaustestin. Hailakka viiva näkyy. Yöllä 3 aikaan pissin purkkiin ja nyt aamulla testailin.

Tulos tuntuu epätodelliselta. Pakko mennä ostaa joku luotettavampi testi. Ei edes tunnu, että olisin raskaana.
Kyl toi plussa on. Onnea paljon :Heartred
 
Takaisin
Top