Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alotin tänään inofolicit. Pitäisköhän jättää joku muu vitsku sit pois. Mulla muuten käytössä sanasolin monivitskupore(sis. Foolihappoa) ja b12(sisältää myös foolihappoa) siis lähinnä, et voiks foolihappoa olla jo vähän liikaa?
Tervetuloa uusille ja jaksamista keskenmenojen käsittelyyn
Helena, mul on nyt parissa kierrossa tullut noit aika lähellä ovisplussaa olevia viivoja paristi ennen ovista, siis viikkoa ennen, et voi ihan vaan sahatakin:)
Täällä ukon kotiintulopäivä siirtyi vielä päivällä eli torstai, kyllä menee jännille, toivottavasti ei ehi ovis ennen sitä!
Alotin tänään inofolicit. Pitäisköhän jättää joku muu vitsku sit pois. Mulla muuten käytössä sanasolin monivitskupore(sis. Foolihappoa) ja b12(sisältää myös foolihappoa) siis lähinnä, et voiks foolihappoa olla jo vähän liikaa?
Kysymys : mitä voi olla sellainen aika paksu varmaan 10 cm venyvä kirkas lima ? Mun tapauksessa tuskin ovis ku se oli tossa 6 pv sitten lääkärissä todettu tapahtuneen. Eli noin 8/9 pv sitte. Todennäköisesti. Eli ovis limaa tuskin on. Mun kroppa on sekasin joo mut ei mul kyl aiemmin tollasta tullu.. Eikä oo miehen juttuja ku läpinäkyvää ja ei oo spermaa ny sisässä
Onkos noi Royal geleet mitä tarkalleen? Kun kovin moni mainitsee ne. Mitä haittaa niistä vois olla? T.nimim."Epätoivoinen"
Huomenta kaikille,
Tänään eletään noin kp29, ja ilmeisesti tein positiivisen raskaustestin. Hailakka viiva näkyy. Yöllä 3 aikaan pissin purkkiin ja nyt aamulla testailin.
Tulos tuntuu epätodelliselta. Pakko mennä ostaa joku luotettavampi testi. Ei edes tunnu, että olisin raskaana.
Onkos noi Royal geleet mitä tarkalleen? Kun kovin moni mainitsee ne. Mitä haittaa niistä vois olla? T.nimim."Epätoivoinen"
Jostain syystä varmaan ihan omia limoja. Itellä kans joku aika sitten tuli vaikka aiemmin ollu kuiva kausi menkkoihin asti, mutta nykyään välillä jo ennen menkkoja alkaa limoja tuleen.
Kyl toi plussa on. Onnea paljonHuomenta kaikille,
Tänään eletään noin kp29, ja ilmeisesti tein positiivisen raskaustestin. Hailakka viiva näkyy. Yöllä 3 aikaan pissin purkkiin ja nyt aamulla testailin.
Tulos tuntuu epätodelliselta. Pakko mennä ostaa joku luotettavampi testi. Ei edes tunnu, että olisin raskaana.