Raskaaksi 2019

Huh, tänään ovistesti haalea. Viime kierrossa oli muuten sama, et just viikko menkkojen jälkeen ja viikko ennen oletettua ovista tuli aika tummat viivat, miksköhän? No anyhow, nää oli hyviä uutisia, en ois kestänyt jos tästäkin olis tullu ärsyttävä ohikierto:)

Tsempit muille omiin tilanteisiin:)
 
Nyt on ovis ohi ja sitä ei tullut hyödynnettyä niin hyvin kuin olisin toivonut, mutta toivotaan että tiistai ja perjantai riittää. Hymynaama oli pe-su. Jotenkin en kyllä jaksa uskoa että riittäis...

p.s. Tästä kierrosta oppineena: en ens hymynaaman aikaan puhu siitä, koska se selvästi vastapuolessa aiheuttaa stressiä ja suorituspaineita.

p.p.s. Kauheeta kun ekaa kertaa alan miettiin näitä dpo juttuja, kuvittelen itelleni varmaan kaikki maailman oireet jo heti huomenna. :facepalm:

Toiveikasta viikkoa kaikille!
 
Eikai sulla oo liikaa töitä? Eikai oo stressiä? (Kato heti huolestuin :D ) Hm, etkö voi pyytää vapaaksi paria tuntia että ehtisit sinne lääkäriin? Ajoissa kun ilmoittaa niin luulis työnantajalle sopivan. ...kun se työnantaja ei tule tuomaan sulle ikänä äitienpäivänä kukkia korttitekstin kera: "kiitos kun et ollut pois töistä". Siis kaikella ymmärryksellä ja kunnioituksella mutta tahtoisin rohkaista kaikkia miettimään tärkeysjärjestyksensä myös näis raskausasioissa.. Ikää tulee joka vuosi lisää meille kaikille, myös karkauspäivänä syntyneille...
Esimiehellehän se ei kuulu millä lääkärillä tarkemmin sanottuna kävit.
Heh, kiitos huolenpidosta! :) Stressiä toki varmaan on, mutta töitä tykkään tehdä ja raha on kivaa, tilanne kun on tällähetkellä sellainen että mun on otettava vastaan kaikki vuorot mitä vain saan, tätä keikkalaisen elämää. Vuoroja siis riittää kyllä, mutta kunnalliselle ajanvaraaminen on vähän riskipeliä, kun ajat menee kuukauden päähän, todennäköisesti joutuisin perumaan kuitenkin. :wacky:

Yksityisellehän olin ajan varannutkin mutta se jouduttiin perumaan lääkärin esteiden takia, eikä ehdotettu uusi aika sopinut. Voisikin varmaan varata ajan uusiksi, kun taas tietää vähän paremmin vuorot tälle viikolle laughing7

Mutta joo, mielummin nämä asiat hoitaisi kuntoon ennemmin kuin myöhemmin. Tämän luulisi olevan vielä suhteellisen helppo vaiva, muutama nappi naamaan ja yritys onnistuu helpommin kun ei ovista tarvitsisi odotella aina kuukausitolkulla.
 
Hyvää vauvatuulta kaikille yrittäville, piinailijoille ja kuka missäkin vaiheessa kiertoa on :) Täällä menossa kp4, eli negakierto taasen. Seuraavaan kiertoon mennään aivan luomuna ja jospa sitten päästäisiin koittamaan toimisiko meillä ivf :)
 
Hyvät päivät kaikille Täällä tissit pikkuhiljaa taas kipeytyy ja masulla vain sellainen muljahdus joka mulle kertoo että menkat tulossa vaikka rinnat on ihan sen näköiset kuin raskaudessa oli. Verisuonet on ihan pinnassa vieläkin ja nännissä jopa ja nännit ovat isommat. Kai se mulle kuuluu normi kiertoon.

Voi ku se täti jo tulis
 
Täällä tänään aamulla pc nega eli tais sittenki eilinen ja edellispäivän testit olla viivanpaikkoja. Toki noi apteekin testit on herkempi kuin pc testi.

Tänään sitten iski joku maha tauti ja ollaan tytön kanssa oltu kotona siksi. Lämpöäkin kummallakin vähän ollut. Toivottavasti huomenna parempi olo jo.
 
:greet025 Heippa, liityn tähänkin ketjuun ja koitan pysyä perässä. Koko ketjua en oo lukenut :grin sen verran paljon on tekstiä.
Ensimmäistä yritetään miehen kanssa, molemmat -88 ollaan, joten ei enää mitään teinejä :cool:.
Tikuttelua en jaksa, koitan osata lukea kroppaani, nyt 5. yrityskierto. Oletettavasti ovis loppuviikosta, joten pupuilua pitäis nyt olla pitkin viikkoa :hilarious:.. Sukuvika taitaa olla ettei heti tärppää, joten yritän olla stressaamatta vielä:shy:.
 
:greet025 Heippa, liityn tähänkin ketjuun ja koitan pysyä perässä. Koko ketjua en oo lukenut :grin sen verran paljon on tekstiä.
Ensimmäistä yritetään miehen kanssa, molemmat -88 ollaan, joten ei enää mitään teinejä :cool:.
Tikuttelua en jaksa, koitan osata lukea kroppaani, nyt 5. yrityskierto. Oletettavasti ovis loppuviikosta, joten pupuilua pitäis nyt olla pitkin viikkoa :hilarious:.. Sukuvika taitaa olla ettei heti tärppää, joten yritän olla stressaamatta vielä:shy:.


:welcome Tervettuloa vaan joukkoon!:happy:
 
Kiitos paljon :happy:. Nää kaikki jutut on mulle tosi uutta, mies naureskelee kun tällaiselle foorumillekkin on pitänyt liittyä ja ostella kaiken maailman vitamiineja ja lisäravinteita:oops:. Alunperin sovittiin, ettei yrittämällä yritetä vaan tulee jos on tullakseen ja mites sitten kävikään :angel4
 
Mie en oo tainnu tässä ketjussa suutani vielä avatakaan, vaikka lueskellu olen muutaman viikon jo ainakin.

Avokin kanssa siis ensimmäinen yrityksessä, 11/18 jäi kumi pois, 12/18 plussasin ja 2/19 todettiin sitten kkm ja lääkkeillä tyhjennettiin polilla siitä heti seuraavana päivänä. Tyhjennys meni oppikirjan mukaan. Nyt on tyhjennyksen jälkeen ensimmäiset menkat, menossa kp2/30-50. Kierrot on olleet aiemmin kaikkea maan ja taivaan väliltä joten aattelin koettaa ovista nyt tikuttaa että saisin sen kiinni ja osattais tähdätä.
Viime vuodenvaihde meni pikku kolarin jälkeen lanssissa tutkittavana ni oisha se nyt vinhaa viettää ens uus vuos sitten vaikka synnärillä. :joyful:
 
Mä mittailin ovista tänään ekaa kertaa ja sain viivan näkyviin, vaikka vasta
kp6 :wideyed:
 

Liitteet

  • 20190318_150859.jpg
    20190318_150859.jpg
    5.5 KB · Katsottu: 160
Luin jostain (tältä foorumilta luultavimmin) että jos ovuloi liian aikaisin, niin kohdun limakalvo ei ole ehtinyt tarpeeksi paksuuntua :bookworm:, mutta mikä on sitten liian aikaisin? :anyone
 
Kiitos paljon :happy:. Nää kaikki jutut on mulle tosi uutta, mies naureskelee kun tällaiselle foorumillekkin on pitänyt liittyä ja ostella kaiken maailman vitamiineja ja lisäravinteita:oops:. Alunperin sovittiin, ettei yrittämällä yritetä vaan tulee jos on tullakseen ja mites sitten kävikään :angel4

Mun mies sanoo et on hyvä et oon täällä ni en sille joka oiretta hoe. Joka tapauksessa tervetuloa joukkoon
 
Okei, eli ei kannata vielä huolestua jos mulla on kp 9 ja vähän alkaa jo limoja tulla (ei kuitenkaan vielä kunnolla :grin). Nyt vaan on haluttanu koko ajan ku aloin syömään gelee royaleita ja normaalisti haluttaa tälleen vaan ovulaation aikaan.
Ihan tyhmää ku tarkkailen koko ajan oireita, mitä en edes ennen ajatellu :shifty:, varsinkin ennen menkkoja.
 
Täällä tänään aamulla pc nega eli tais sittenki eilinen ja edellispäivän testit olla viivanpaikkoja. Toki noi apteekin testit on herkempi kuin pc testi.

Tänään sitten iski joku maha tauti ja ollaan tytön kanssa oltu kotona siksi. Lämpöäkin kummallakin vähän ollut. Toivottavasti huomenna parempi olo jo.

Noi apteekin ultrat antaa tollasia ns hupiviivoja, se apteq apteekin herkistä on luotettavampi :)
 
Takaisin
Top