Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heh, kiitos huolenpidosta! :) Stressiä toki varmaan on, mutta töitä tykkään tehdä ja raha on kivaa, tilanne kun on tällähetkellä sellainen että mun on otettava vastaan kaikki vuorot mitä vain saan, tätä keikkalaisen elämää. Vuoroja siis riittää kyllä, mutta kunnalliselle ajanvaraaminen on vähän riskipeliä, kun ajat menee kuukauden päähän, todennäköisesti joutuisin perumaan kuitenkin.Eikai sulla oo liikaa töitä? Eikai oo stressiä? (Kato heti huolestuin :D ) Hm, etkö voi pyytää vapaaksi paria tuntia että ehtisit sinne lääkäriin? Ajoissa kun ilmoittaa niin luulis työnantajalle sopivan. ...kun se työnantaja ei tule tuomaan sulle ikänä äitienpäivänä kukkia korttitekstin kera: "kiitos kun et ollut pois töistä". Siis kaikella ymmärryksellä ja kunnioituksella mutta tahtoisin rohkaista kaikkia miettimään tärkeysjärjestyksensä myös näis raskausasioissa.. Ikää tulee joka vuosi lisää meille kaikille, myös karkauspäivänä syntyneille...
Esimiehellehän se ei kuulu millä lääkärillä tarkemmin sanottuna kävit.
Heippa, liityn tähänkin ketjuun ja koitan pysyä perässä. Koko ketjua en oo lukenut sen verran paljon on tekstiä.
Ensimmäistä yritetään miehen kanssa, molemmat -88 ollaan, joten ei enää mitään teinejä .
Tikuttelua en jaksa, koitan osata lukea kroppaani, nyt 5. yrityskierto. Oletettavasti ovis loppuviikosta, joten pupuilua pitäis nyt olla pitkin viikkoa .. Sukuvika taitaa olla ettei heti tärppää, joten yritän olla stressaamatta vielä.
Kiitos paljon . Nää kaikki jutut on mulle tosi uutta, mies naureskelee kun tällaiselle foorumillekkin on pitänyt liittyä ja ostella kaiken maailman vitamiineja ja lisäravinteita. Alunperin sovittiin, ettei yrittämällä yritetä vaan tulee jos on tullakseen ja mites sitten kävikään
Täällä tänään aamulla pc nega eli tais sittenki eilinen ja edellispäivän testit olla viivanpaikkoja. Toki noi apteekin testit on herkempi kuin pc testi.
Tänään sitten iski joku maha tauti ja ollaan tytön kanssa oltu kotona siksi. Lämpöäkin kummallakin vähän ollut. Toivottavasti huomenna parempi olo jo.
Mä mittailin ovista tänään ekaa kertaa ja sain viivan näkyviin, vaikka vasta
kp6