Tindell: muakin pelottaa raskauden vaikutus kehoon. Itsellä aikoinaan ollu tosi hankalaa hyväksyä itsensä sellaisena kun on. Raskaushan muokkaa kehoa väistämättä. Myös mies ilmaisi joskus ”huolensa” vartaloni muuttumisesta. Olen nyt jo hyvässä kunnossa, mutta ajattelin ruveta vahvistamaan erityisesti selkä- ja vatsalihaksia ennen raskautta.
Mä en ole koskaan ollut niin tyytyväinen kroppaani kuin raskaana ollessa. Lapsen saannin jälkeen erityisesti keskivartalo muuttui erilaiseksi, pehmeämmäksi kuin ennen. Jostain syystä en ole kuitenkaan ollenkaan niin kriittinen itseäni kohtaan enää. Mua ei haittaa ollenkaan epätäydellisyys, enkä edes halua pyrkiä mihinkään ihmeelliseen. Suhtautuminen on nyt lempeämpää ja arvotkin on vähän toisenlaiset. Vahvuutta ja toimivuutta haluan, ulkonäöllä ei ole väliä. Miehen mielipide mun kropasta ei oikeastaan edes kiinnosta. On tuo ainakin tähän saakka sanonut rakastavansa ja haluavansa. Se riittää.
Haluan kai sanoa että pelko pois! Joka tapauksessa ihan kaikki, koko elämä ja oleminen tulee muuttumaan.