Raskaaksi 2019

Moikka tänne! Tulin kyselemään kuulumisia, oon aina välillä täällä seuraillut ja nyt en enää löytänyt Stellamomia? Missä meet ja mitä kuuluu? Ja muut vanhat piinailukaverit täältä?

Mä ajattelin tulla kertomaan kun silloin pyydettiin että tulisin kertomaan kuulumisia kun oon pidemmällä niin tosiaan eka kolmannes on jo ohi ja kaikki hyvin täällä. Nyt viikko 14 menossa. Pieni varovainen tyttövaraus ollaan saatu. Mutta sehän ei varmaa vielä ole. :rolleyes:

Tyttövaraus? Näin aikaisin??
 
Typerä kysymys.

Tein aamulla kp26(/28-30)/dpo12 (jos ovis siis pitää paikkansa, ei tikutettu) Sofin liuskan. Se antaa välillä puhtaasti viivanpaikkoja, joten kun katsoin että alkoi taas tekemään, en jäänyt sen enempiä katselemaan ja liuskan olemassaolo unohtui. Kolmen tunnin päästä olin taas menossa pissalle ja huomasin pöydälle jääneestä liuskasta, että tuohon viivanpaikkaan oli tullu ihan selkeää punaista väriä. Mutta - se punaisen hailakka väri on tavallaan vain viivanpaikan oikeassa reunassa, ihan kuin kynällä piirretty. Heti huomasin punartavan sävyn ja melko hyvin kuvaankin tarttui. Tein sitten siitä innostuneena toisen testin, joka oli puhdas nega.

Onko kellään tuollaisesta mitään kokemusta? Liuska tosiaan unohtui ennen kuin kerkesi edes 5 minuuttia mennä, joten en osaa sanoa missä ajassa punertavan hailakka väri tuli. Viivanpaikkoja ja (kuviteltuja) haamuja olen elämäni aikana nähnyt, mutta en ikinä tällaista :wideyed:

Tässä kuva, alempi aamuinen testi ja ylempi se myöhäisempi.
Joissain tikuis lukee ettei saa lukea esim 30min jälkeen enää tulosta, ettei tuu nk. roskisplussa... Tuppaavat vaihtamaan viivan olomuotoa joskus ajan kanssa. Sinuna odottelisin rauhassa pari päivää ja tekisin uuden testin sitten. Tsemppiä ja tarrasukkia!! :Heartred
 
Nii joo ja oon kyllä ite ennenki tehny näitä testejä ennenkin enkä kyllä muistas että olis ikinä läpivalaistessa näkynyt mitään:eek: siksi kummastuinkin näitä mutta kun ei oikeen erota viivaa ilman läpivalaistusta niin mietin voiko olla "oikea" viiva.:grin mutta selkeesti punertava on (kuvassa ei näy). Toivottavasti nyt tummuisi vaan:happy:
Heh, on tää kyl sellasta :D anteeksi, mutta mun mielestä on aika hauskaa kun me (minä mukaan lukien) tiiraillaan pahvitikkuja silmät kierossa ja läpivalaistaan ja hyvä kun ei röntgeniin viedä tutkittavaksi että jos sieltä jotenkin ne kaksi viivaa näkyisi ja tietenkin mahdollisimman aikaisin :D. Siis olen ihan samassa veneessä (tai pitäisikö sanoa että jossain määrin jopa perässä uimassa) mutta en voi kuin pyöritellä testitiirailuille päätäni... Investoin muuten siihen clearbluen viikkonäyttöiseen raskaustestiin tässä taannoin, "kun sitä kuitenkin ennemmin tai myöhemmin tarvii" mumajin apteekkarille joka varmaan ihmettelee kun usein siellä käydessäni kysyn jos lääkkeet tms käy raskaanaolevalle (eräänkin kerran hän mittaili vaivihkaa vatsani kokoa) ja kun sitä vauvaa ei ole vielä tullut - ahkerasta testauksesta huolimatta o_O. Mitenköhän hyvin ne muistaa henkilöt ja ostokset tälläsis pienis paikois :D.

Mutta siis: Toivottavasti sun tikuissa viivat vahvistuis oikein selviksi ja pian !! :Heartred
 
Onnitteluja plussanneille ja kiva Laura666 kuulla kuulumisia!

Mä aloitin ne royal geleet, siinä toivossa jos auttaisi ovuloimaan ja katkaisemaan kiertoa. Katsotaan.. erehdyin tänään kanssa lukemaan facebookista keskustelua taas, jossa puhuttiin miten kauan jouduitte yrittämään esikoista, ai että rupesi ketuttamaan ne vastaukset kuinka kerrasta tultiin paksuksi :meh: virhe!
 
Onnitteluja plussanneille ja kiva Laura666 kuulla kuulumisia!

Mä aloitin ne royal geleet, siinä toivossa jos auttaisi ovuloimaan ja katkaisemaan kiertoa. Katsotaan.. erehdyin tänään kanssa lukemaan facebookista keskustelua taas, jossa puhuttiin miten kauan jouduitte yrittämään esikoista, ai että rupesi ketuttamaan ne vastaukset kuinka kerrasta tultiin paksuksi :meh: virhe!
Kauanko ootte yrittänyt? Meillä tulee vuosi täyteen ens kuus. No, kaksi osumaa tuli täällä kans hyvinkin nopeasti mut molemmat meni kesken, jälkimmäinen pysyi kyydissä vähän kauemmin (rv12), ja tässä viimeisimmässä sakkokierroksessa näemmä sitten kestää kauemmin. Toivottavasti kroppa ei luule että imetän ja jättää ovuloimatta sen takia... Että toisilla lykästää, toisilla ei tavalla tai toisella. Mutta ei menetetä toivoa!
Kunnalle saa mennä tutkittavaksi 1v yrityksen aloituksesta (joko ehkäisyn tai km:n jälkeen).
Tsemppiä!!
 
Ohhoh Laura, 14 viikkoa jo, mihin tää aika oikeen menee?? Onnea kovasti mahan kasvatteluun! Samassa pisteessä ollaan kun aiemminkin, eli yritetään yrittämästä päästyä, niinku moni muukin täällä:))

Hankikanto, jep, oon kans naureskellu tota samaa ja kuinka monta turhaa testiä sitä ittekin on tullut tehtyä ihan vaan, että jos kumminkin:)) mutta Azille terkut, että toivottavasti vahvistuu ihan viivoiksi:Heartred mikäs dpo sulla olikaan?

Joo, parempi pysyä poissa noista kaikenmaailman facekeskusteluista, alkaa vaan turhaan vanne kiristämään:)
 
Mulla alkaa itellä ottaa päähän ne kommentit että ollaan vielä nuoria. Ja mikä kiire.
Niin, en nyt tiedä onko 31v nyt niin kauhean nuori. Ja kun ongelmat tiedossa miksei onnistu. Samalla pelkään että jos vaikka 5v päästä kohtu on pois niin mitäs sitten.
Ja onhan tässä jo odotettu ja yritetty ihan tarpeeksi..

Samaa mieltä Mä oon kohta 29,mies on kohta 34 ja oikeasti se vauva halutaan. En henkilökohtaisesti esikoista tahdo vasta 40 vuotiaana...
 
Kauanko ootte yrittänyt? Meillä tulee vuosi täyteen ens kuus. No, kaksi osumaa tuli täällä kans hyvinkin nopeasti mut molemmat meni kesken, jälkimmäinen pysyi kyydissä vähän kauemmin (rv12), ja tässä viimeisimmässä sakkokierroksessa näemmä sitten kestää kauemmin. Toivottavasti kroppa ei luule että imetän ja jättää ovuloimatta sen takia... Että toisilla lykästää, toisilla ei tavalla tai toisella. Mutta ei menetetä toivoa!
Kunnalle saa mennä tutkittavaksi 1v yrityksen aloituksesta (joko ehkäisyn tai km:n jälkeen).
Tsemppiä!!
Kiitos tsempeistä, samaa teille kanssa, kylläpä on koeteltu :Heartred Joo meilläkin tulee toukokuussa vuosi täyteen, toki vikahan on se etten ovuloi, kierrot venyy kamalaan pituuteen. Pillereiden jälkeen kierto ei siis ole tasaantunut, tänään kp113. :rolleyes: Lääkärille pitäisi se aika saadakin, geleet nyt vika oljenkorsi ennenkuin haen sen terolut-reseptin. Työajat tällähetkellä niin mahdottomat etten oikein lääkäriin kerkeä. :scratch

Eiköhän se meidänkin vuoro vielä tule!
 
Täällä nuhainen olo niinku aina ovulaation jälkeen ennen tädin tuloa. Rfsulle reklamaation tein ja sitte nyt oon melko tyytyväinen olotilaani. Osasin ottaa tämän helposti, toki jos pian ei täti tule niin sit lääkäriin.. Nyt on tulehdus helpottanut mut edelleen holvaa valkkaria ja nyt huomaa et keltarauhanen toiminnassa edelleen. Pieni toivonkipinä aina ku ei oo menkkoja mut onhan se peli tälle kuulle menetetty. Mut ehkä joulukuussa tulis vauva kukapa tietää Ja ainakin tämän vuoden aikana ajattelin että raskaudun. Niin pitkään yrittänyt et nyt ei yritetä ku yks kierto ja sit tjot syksyyn asti.

Mites muilla, onko piinapäivät meneillään monilla nyt
 
Oma äitini oli 27 kun minut sai, ja olin aina ajatellut että se on jo liian vanha, haluan esikoisen nuorena.

No, tällä menolla se vauva saattaa hyvällä tuurilla tulla just ennen kuin 27 täytän, tänävuonna siis 26. :sorry:
 
Ohhoh Laura, 14 viikkoa jo, mihin tää aika oikeen menee?? Onnea kovasti mahan kasvatteluun! Samassa pisteessä ollaan kun aiemminkin, eli yritetään yrittämästä päästyä, niinku moni muukin täällä:))

Hankikanto, jep, oon kans naureskellu tota samaa ja kuinka monta turhaa testiä sitä ittekin on tullut tehtyä ihan vaan, että jos kumminkin:)) mutta Azille terkut, että toivottavasti vahvistuu ihan viivoiksi:Heartred mikäs dpo sulla olikaan?

Joo, parempi pysyä poissa noista kaikenmaailman facekeskusteluista, alkaa vaan turhaan vanne kiristämään:)


Ei tietoa dposta kun kierto sekaisin ilmeisesti, mutta kp45/38?
 
Heh, on tää kyl sellasta :D anteeksi, mutta mun mielestä on aika hauskaa kun me (minä mukaan lukien) tiiraillaan pahvitikkuja silmät kierossa ja läpivalaistaan ja hyvä kun ei röntgeniin viedä tutkittavaksi että jos sieltä jotenkin ne kaksi viivaa näkyisi ja tietenkin mahdollisimman aikaisin :D. Siis olen ihan samassa veneessä (tai pitäisikö sanoa että jossain määrin jopa perässä uimassa) mutta en voi kuin pyöritellä testitiirailuille päätäni... Investoin muuten siihen clearbluen viikkonäyttöiseen raskaustestiin tässä taannoin, "kun sitä kuitenkin ennemmin tai myöhemmin tarvii" mumajin apteekkarille joka varmaan ihmettelee kun usein siellä käydessäni kysyn jos lääkkeet tms käy raskaanaolevalle (eräänkin kerran hän mittaili vaivihkaa vatsani kokoa) ja kun sitä vauvaa ei ole vielä tullut - ahkerasta testauksesta huolimatta o_O. Mitenköhän hyvin ne muistaa henkilöt ja ostokset tälläsis pienis paikois :D.

Mutta siis: Toivottavasti sun tikuissa viivat vahvistuis oikein selviksi ja pian !! :Heartred

Juu kyllä sitä välillä tuntee itsensä vähän kajahtaneeksi kun näitä testejä tiirailee:hilarious:
 
Kiitos tsempeistä, samaa teille kanssa, kylläpä on koeteltu :Heartred Joo meilläkin tulee toukokuussa vuosi täyteen, toki vikahan on se etten ovuloi, kierrot venyy kamalaan pituuteen. Pillereiden jälkeen kierto ei siis ole tasaantunut, tänään kp113. :rolleyes: Lääkärille pitäisi se aika saadakin, geleet nyt vika oljenkorsi ennenkuin haen sen terolut-reseptin. Työajat tällähetkellä niin mahdottomat etten oikein lääkäriin kerkeä. :scratch

Eiköhän se meidänkin vuoro vielä tule!
Eikai sulla oo liikaa töitä? Eikai oo stressiä? (Kato heti huolestuin :D ) Hm, etkö voi pyytää vapaaksi paria tuntia että ehtisit sinne lääkäriin? Ajoissa kun ilmoittaa niin luulis työnantajalle sopivan. ...kun se työnantaja ei tule tuomaan sulle ikänä äitienpäivänä kukkia korttitekstin kera: "kiitos kun et ollut pois töistä". Siis kaikella ymmärryksellä ja kunnioituksella mutta tahtoisin rohkaista kaikkia miettimään tärkeysjärjestyksensä myös näis raskausasioissa.. Ikää tulee joka vuosi lisää meille kaikille, myös karkauspäivänä syntyneille...
Esimiehellehän se ei kuulu millä lääkärillä tarkemmin sanottuna kävit.
 
Musta tuntuu AZ et oon ihan sekasin ja kierto kuten miten. Nyt jos mun tuhru oliski ollu mun menkat nii olis kp 21. Ja ovis olis ollu noin kp12 jälkeen kuitenkin ennen kp16.

Saa arvailla ku toi espanjan teksti ottaa aivoon ku se on lääkärisanastoa.

On kuulkaa leidit mulla taas lääkärikäynnin paikka, tulehdus edelleen. Ei toi lähde ikinä pois, itkukin pääsi jo..
 
Tsemppiä, Jesbe :Heartred

Ugh, mulle tuli huono olo illasta. Yks mamma tuttava laittoi
viestiä, että on mahataudissa ja tapasin hänet perjantaina :sour:
Toivottavasti ei tästä pahene, kun olisi kiva mennä töihin.

Väsyttää, vaikka nukuin kaksi tuntia illasta.

Kohta sitten testailemaan ovista ekaa kertaa ikinä. Täytyy
varmaan hommata lisää testejä, kun luulen, että ostin liian vähän :confused:
 
Takaisin
Top